ja mijn plukje haar zit ook nog in het ikkeboek. ik moet maandag op controle in het zh voor zijn helmpje en dan zijn er de kinderarts, en iemand van Livit. ik hoop dat ze me dan iets meer kunnen vertellen! maar ze hadden wel een kleine idicatie gegeven bij de helmafspraak zelf begin december. het is ongeveer tot zijn 12de of 13de maand, dus nog een kleine 3 a 4 mnd. maar dat is niet zo erg. als zijn helmpje af is lijkt het zo ander gezicht! we zijn al zo gewent aan de helm. grappig eigenlijk. linda: hopelijk krijgt noa niet zoveel last van de waterpokken! en idd je kunt ze maar beter gehad hebben! en bij de ha viel het wel mee. maar het is alleen zo dat hij maar door blijft kwakkelen, hij komt er niet echt vanaf allemaal en dat is minder. hopen dat dit allemaal gaat helpen!
kan iemand mij merken noemen van kinderkleding die een beetje betaalbaar zijn, zoals h&m en hema prijzen? maar wel leuke merken. ben er niet zo in thuis, en je ziet op internet zooooo veel dat ik niet weet waar ik moet beginnen met kijken!
@ Sjoon: Daar kan ik je niet echt mee helpen, ik ben zelf Hema-fan, dus daar komen de meeste kleertjes vandaan. En ook wel wat prenatal, C&A en H&M, maar echt van de merken ben ik niet.
hier komt bijna alles van de h&m en hans textiel vandaan..sommige dingetjes wibra of zeeman verder zijn alle merken zoals esprit, mexx, noppies, imps &elfs etc. (vind ik ) veel ste duur.. hema vind ik zelf niet zo...voor meisjes dan...ik vind het voor meisjes veel al truttige dingen.. bij h&m ben je voor een t-shirtje ongeveer 5-8 euro kwijt en voor een broekje 10-15 euro wou je dat weten of nog iets anders?
@ Linda: Ik vind dat ze bij de Hema juist hele leuke meisjeskleding hebben. Ik denk regelmatig: "Als ik een meisje had dan zou ik dat en dat en dat kopen". En ik ben echt geen tutje hoor.
@coco misschien vooroordeel dan...ik kom niet zo vaak bij de hema en me schoonmoeder wel die neemt dan vaak wat voor noa mee maar vind het telkens niks...met allemaal bloemetjes enzo heel oudbollig en tuttig vind ik...ze zei vorige keer ook als je het niks vind moet je het zeggen hoor...dus heb gezegd dat het mijn smaak niet is...anders vind ik het ook zonde als ik het dan toch niet aantrek..maar zal wat vaker bij de hema kijken als jij zegt dat ze daar zulke leuke kleertjes hebben
het gaat mij erom dat ik met een vriendin een idee heb om een kinderschoenen winkel te beginnen, maar we willen er ook kinderkleding verkopen (als het allemaal wat wordt uiteraard.) maar dat zijn we nog aan het uitzoeken. aangezien we allebei uit een schoenwinkel komen weten we daar de merken wel van, maar niet die van kinderkleding vandaar mijn vraag!
dat heb ik ook! haha ik zag laatst zulke leuke jurkjes hangen, maar ja dat doen we bij chiel maar niet aan!
Dank je wel Minnie! Sjoon wat een leuk idee! Maarre...merken zijn altijd prijzig en ik denk niet dat je HEMA of Henk ten Hoor dingen in je winkel mag verkopen. Mss kun je outlet verkopen van merken? Dingen die afgeprijsd worden voor de nieuwe collectie kopen en dan in je winkeltje verkopen? Liefs!
Ach zielig hoor, hoop dat het niet erger word. Sjoon: Ik weet ook niet zo veel merken, koop alleen weleens name it scheelt niet zoveel in prijs met h&m. Het meeste vind ik ook te duur, moet er drie aankleden. Leuk idee een webwinkeltje wat voor merken schoenen ben je van plan dan echt petit shoes, bo bell enz . of anders? Coco: Ik vind de Hema vaak ook leuke dingen hebben, alleen vind ik als je op een aanbieding af gaat dat het veelste vaak op is helaas. Judith is hier wel weer vrolijk alleen drinken is nog steeds hopeloos, ben heel de dag aan het proberen. Vanochtend begon het goed maar de fles kwam er helaas weer uit. Dit heeft ze vandaag binnen gehouden. 50cc +100cc 2/3 fruithap potje (twee keer een derde gegeven) Dus ongeveer 150 gram Een slokje water, paar slokjes roosvicee, een toetje 60 gram. Veelste weinig en dat al dagen, maar haar darmen hoor ik gewoon rommelen en ze laat scheten zo hard heb ik nog nooit gehoord. Wie weet hoeveel vocht je minimaal binnen moet krijgen op een dag. Dit gaat al zo vanaf zondag uit het ziekenhuis, ze slaat de fles gewoon uit mijn handen. Vanavond heb ik ze gedwongen maar ze vertikt het ze heeft 10 minuten echt gekrijst maar ze drink niks. Die 50 en 100cc heb ik er slapend in gekregen. Ik ga zo alweer proberen heb alle soorten sap geprobeerd, ook een tijdbeker maar die is alleen leuk om mee te schudden. Wie heeft de gouden tip, ze was voor het ziekenhuis altijd dol op haar drie flessen, liet geen druppel staan.
Hier wordt ook al uit een beker gedronken, alleen geef nog 2 keer de fles, vind ik nog heeel gezellig haha even een momentje van ons samen
Telkens een lepeltje water geven Mineke, dan krijgt ze toch vocht binnen! Sterkte meid, en dat je meisje maar snel opknapt!
mineke: als ze wel fruithapje eet kun je daar wat water oid doorheen doen, dan krijgt ze toch wat vocht binnen.
Hier ook nog verhoging, pijn en verkouden. Hij slaapt nu wel beter dan gisteren. Heb hem al vanaf 6 uur niet meer gehoord. Ik duik er straks vroeg in met wat paracetamol. Vannacht mag papa eruit om te troosten
Hee wat een leuk idee! Ik vind dat er niet veel kinderschoenenwinkels zijn, in ieder geval niet in Eindhoven. Qua merken vind ik imps&elfs erg leuk! Kik kid of Ikks heeft ook leuke dingen (als het om duurdere merken gaat), baby barb vind ik wel tuttig, maar Senna heeft er ook een setje van. Hema vind ik ook leuk! Kleertjes van H&M soms ook, maar gaan ook snel kapot vind ik. Inderdaad outlet lijkt me ook een goed idee. Zijn jullie al ver met je plan? Of alleen nog aan het denken? Beterschap met je mannetje!
Goh zeg, wat vervelend dat t al een tijdje duurt ook... Wil ze misschien wel de melk van een lepeltje eten/drinken? Of uit een gewone beker? Senna begint soms te kokhalzen van de fles, maar wil dan nog wel met een lepeltje of uit de fles zonder dop drinken. Of anders inderdaad wat extra melk door de fruithap en toetje. Veel succes ermee! Hoop dat het snel weer beter gaat!
Sneu zeg! Ook voor jou! Vroeg naar bed gaan dan maar, dan heb je in ieder geval al wat slaap gehad...