Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames!

hoe ist hier?

hier gaat alles goed
    allemaal wel wat snotterig maar ja hoort erbij met dit weer

zie dat sommige kindjes al staan haha wat gaat de tijd hard zeg
    hannah doet nog nie staan wel in de kruiphouding maar ze komt nog nie vooruit
    ze wil zich ook optrekken tot zit in de box zeg maar

ik ga ff wat bij lezen heb net ook wat bijgelezen maar nog nie zoveel

las ook iets over belasting
    geld dat ook voor mij haha?

zou wel lkrr zijn zeg maar goed

ga ff lezen
    en strax met de meiden naar de kapper
    de 2oudsten dan hannah nog maar ff niet

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    We kwakkelen hier nog even verder maar ga de goeie kant op. Ze heeft twee keer vandaag nou 120 cc op, 1/3 fruithap potje en ruim een halve boterham. Dus hoop dat nou het eind in zicht kom. ;)

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

mij is er verteld, dat wanneer je 't vaak gebruikt, het neusschotje gaat irriteren. Het is ook een raar gevoel als je neus in ene wordt leegezogen. (iets anders dan gewoon snuiten). Alleen te gebruiken als er veel snot inzit, anders zuig je alleen maar lucht mee en dat is natuurlijk ook geen fijn gevoel.
    Maar je mag 't wel gebruiken, maar niet te vaak. Dit is wat er gezegd is tegen me.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

En straks eet ze je helemaal arm... Maar het is goed, dat ze weer wat eet.
    helemaal toppie

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Ja, vervelend he, al dat snot. En zielig ook voor ze. Ze weten ook niet wat ze ermee aanmoeten en snuiten kunnen ze nog niet inderdaad. Dat eitej waar je het over hebt klinkt wel handig, ken ik helemaal niet.
    Hier neem ik hem wat vaker mee onder de douche, ipv om de dag nu iedere dag. Even lekker stomen en dan is het weer even een beetje opgelost.

@ Bianca: Leuk, je nieuwe werkschema. Nu lekker om en om werken en thuis bij de kleine.

@ Mineke: Fijn dat ze weer wat gegeten heeft (en het ook binnen houdt). Mag nu wel een eind aan komen hoor inderdaad, het duurt nu wel lang genoeg voor je meisje.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik vond ook dat er bij de zeeman een hoop leuks was binnen gekomen, heb een leuk blousje meegenomen van 2,99 en zag nog een leuke polo maar die was op in haar maat, dus even in een ander filiaal kijken.

Bedankt voor het meeleven, ze lig nog lekker slapen ga zo wat worteltjes proberen en vanavond nog een flesje en dan ben ik tevreden over wat z weer eet.

Bianca:ik hoop dat ze me gauw arm gaat eten en dat haar bolle babybuik gauw weer terug komt. ;)

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Vind hij het niet erg als je het er aan het afboenen ben? Hier heeft ze een vreselijke hekel aan gezicht wassen. :rolleyes: Ik verschoon ook weleens gewoon alleen het hoeslaken hoor, lakentje was ik toch praktisch altijd voor het idee is nooit vies.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mineke ja ik doe ook regelmatig het hoeslaken en niet het dekbedje verschonen...., het dekbedje de ik 1 x per week en het hoeslaken moet hier echt wel om de dag zo niet elke dag.. en noa vind het ook vreselijk als ik haar gezicht was laat staan als ik er snot vanaf moet boenen
    fijn dat je meisje al wat beter eet!

@bianca ik gebruik dat eitje idd ook alleen als ze helemaal vol zit...

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, net een autostoeltje besteld op Kinderstoeltje.nl. Een MaxiCosi Tobi voor €158,-. Als het goed is hebben we hem over 2 dagen binnen.
    Welke autostoel hebben jullie?

En vanmiddag een pakketje met boekjes binnen gekregen die ik had besteld op MP. Kartonnen boekjes, stoffen boekjes en plastic badboekjes, een doos vol voor een tientje, en allemaal nog heel gaaf. Dus voorlezen maar, hihi.
    Vinden jullie kindjes voorlezen al leuk? Ik doe het al regelmatig, maar dan wordt het boekje afgepakt en in de mond gestopt.

10. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hoi dames

ik kan nix vinden over die toeslag ofzo van de belastingdienst?

ga ff bankhangen ben de hele da gaa nhet vliegen geweest

hier trouwens ook al handjes in de lucht hiep hiep hoera hahaha zo lief!

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    leuk zeg voorlezen, hier word ze weleens door grote broer voorgelezen die zit namelijk in groep 3 en is heel trots dat hij het kan. :D Ze leest ze zelf ook graag en het boekje eten doe ze het liefst. :)
    Maar dat is geen geld een doos voor een tientje. ;)

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

zijn veel zieke kindjes!
    hier ook 1 snot en snot verkouden snot loopt zo zn neusje uit!
    gisteravond een temp van 38,6 zetpil gegeven en hij is maar 1 x wakker geweest !

ik ga weer verder poetsen
    kom vanmiidag weer bij buurten.

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou wij zijn deze week nog bezig met het klaarmaken van het open huis..de laatste loodjes hahaha
    Dus wordt toch een ander keertje in de hoop dat het straks ook weer wat beter weer wordt..

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Vandaag ook weer een drukke dag ze komen de chinese kast halen verkocht op mp..en sem naar school en dan bezoek van mijn nichtje en vanavond de vader van mijn vriend voor de belasting...dus ja weinig tijd voor het huis...dus moet dit morgen nog maar gebeuren!
    En dan zaterdag kijken wat ik doe ben er nog niet uit of ik naar de crematie ga..zucht!
    Bedankt voor het medeleven..
    ivm privacy hou ik de verdere details liever voor me ...sorry
    Maar het was wel een vrouwelijke collega..want bij ons werken veelal vrouwen ;)

Nou dames ik ben zo weg hopelijk droog ritje naar school!

Als de rust hier weer is weder gekeerd ga ik weer kletsen hoor :)

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo hoe gaat het hier?

Heb een hele drukke week gehad, vandaar een paar dagen niet geweest.
    Ik zie dat er veel is bijgekletst. Hier kan ik je vertellen dat Danny al 3 dagen weer hele nachten door slaapt. Maar raad eens wie er automatisch wakker wordt? IK! Ben het zo gewend dat ik om 3 uur en 5 uur wakker schiet omdat ik denk.. huh? Wat is er met hem? Haha. Ben niet bij hem wezen kijken hoor. Gewoon lekker doorgeslapen.

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dames, wat vinden jullie van zoiets voor de vakantie? Voor bijv. op het strand... bij het zwembad. Kan hij in spelen!

http://www.bever.nl/beschermen-en-verzo ... ome-shield

Ellen/BWTJE: Ik heb nog niet alles gelezen. Maar veel beterschap voor jullie kindjes. Lijkt me vreselijk verhoging en tandjes.

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja Eva haar tandjes zijn gelukkig door !

Leuk tentje!

Wij hebben een travel cot! Hierheen heeft Sem ook geslapen en kan Eva nu in slapen geen gezeul meer met die lompe campingbedjes!
    En die kun je dus ook lekker buiten zetten ;)

[​IMG] deze dus!

Wij hebben hem in het groen..

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Ik ken het gevoel van geschrokken wakker worden en afvragen wat er aan de hand is. Ik ben toen eens zo dom geweest om wél te gaan kijken en toen werd hij wakker. Slaapt jouw mannetje nu helemaal door? Hier komt hij nog steeds tussen 4 en 5 uur 's nachts en daarna tot half 8. Of hij komt 's avonds heel laat nog een keertje en slaapt dan door tot half 8. Maar half 8 is echt zijn biologische klokje. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als de klok vooruit gaat, zal hij dan tot half 9 slapen?
    Tentje ziet er stoer uit. Lijkt me ook wel handig, voor de zon en het zand. Maar vind het best wel duur.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat kosste jullie tentje bwtje?

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gefeliciteerd met Eva haar tandjes! Heeft ze er gelijk 2?

Deel Deze Pagina