Ben ik ook benieuwd naar! Dus je kunt hem ook op het strand zetten? Is hij makkelijk uit te klappen. Makkelijker dan een campingbed?
Coco: Ja Danny slaapt de hele nacht door. Hij eet om 18:00 en speelt een uurtje. Om 19:00 krijgt hij een beetje dessert danoontje of een paar hapjes yoghurt en 19:30 gaat hij naar bed. Om 21:30 pak ik hem slapend op.. en geef hem bv. Hij wordt nooit wakker. Als ik dit niet doe, dan wordt hij dus om 4 of 5 uur wakker van de honger. Maar ik heb de laatste tijd echt mijn slaap nodig omdat ik ook vroeg opsta. Ik wil proberen om geleidelijk die avondvoeding af te bouwen. Dus van 21:30 naar 21:00.. en dna naar 20:30 tot hij hem niet meer nodig heeft. Maar ik denk dat dat nog een paar maandjes duurt haha.
nieuw mp 40 of 45 incl. verzenden volgens mij is alweer lang geleden haha vind dat tentje ook wel prijzig!
Hier wat meer info over de travel cot baby versie! http://www.babypark.nl/index.php?group= ... gn=beslist Valt nieuw ook nog mee..maar goedkoper kan altijd Wij hebben wel gelijk de peuterversie gekocht! Deze kan tot 4 jaar ofzo..en Sem past idd nog in dr tentje nu
Ik vind hem ook prijzig. Maar mijn man mailde hem net naar me toe vanuit zijn werk. Hij vindt het campingbedje meer moeite en zwaarder.. en we hebben dan sowiezo een goede klamboe nodig voor al die muggen daar. Dus dit is compleet. Pff lastig. Ik moet ook een buikdrager kan kopen. Dat ga ik van mp doen denk ik. Heb nog nooit wat van mp gekocht, dus ben benieuwd wat ik daar zal vinden!
Ja de onderste 2 kwamen samen door daarom had ze er ook zoveel last van Maar nu weer happy baby..! Pfff wat een weer..Eva slaapt nu en Sem moet ik straks weer ophalen..krijg ook ff niemand geregeld om ff Sem mee te nemen! Dus dat wordt Eva wakker maken en hopelijk ff droog weer dan met fietsen!
Volgens mij heb ik hier nog een nieuwe buikdrager liggen? Maar door al het opruimen weet ik zo niet even in welke doos hahaha! En ik weet ook niet tot welke leeftijd dit kan... Zucht! haha zal ik eens voor je zoeken? zal ook kijken of ik een fotootje voor je kan vinden.. Dit tentje heeft dus al alles in 1 tegen muggen tegen uv ideaal! Maar ik zou ook zeker over nadenken om het peuter tentje aan te schaffen want baby's hebben we al bijna niet meer Hij is ook mega makkelijk mee nemen gewoon een klein rondje dus qua laadruimte bijna nihil!
O ja.. ik heb denk ik besloten om bv te gaan stoppen over een maandje ofzo! Ik vind het op de een of andere manier mooi geweest. Ik merk ook aan Danny dat hij zo weinig drinkt. Of te snel? Paar min. en dan duwt hij me weg. Hij drinkt maar 2 keer per dag. Eerst kolfte ik daarbij. Daar ben ik nu mee gestopt. Ik denk nu sowiezo dat mijn melk zal afnemen en eerlijk gezegd zou ik dat niet erg vinden. Verder wil ik graag weer aan de pil. Ik ben dat 'ene' zat en mijn man ook haha.
Nou krijg de foto ineens niet gevonden raar.. Maar ik ga zo Sem ophalen gelukkig is de buurman thuisgekomen kan ik mooi toch nog ff de babyphone dumpen hihi Tot klets dames!
Firstbaby, we hebben het travel bed van Nomad, ook zo'n tentje. Lijkt op de die anderen die hier net vorobij kwamen. Als je plaatje wil zien; effe googlen, ik weet niet hoe ik een fotootje erop kan krijgen... ... Die van Nomad heeft lichtgewicht tentstokjes die je in elkaar moet zetten, in totaal is-ie heel licht en makkelijk op te zetten. We hebben um in Mexico ook gebruikt, ook op het strand. Er zitten nog haringen bij om um vast te zetten zodat-ie niet wegwaait als-ie even leegstaat... Vind het superknap dat je bv zo lang hebt volgehouden! Dus op vakantie geef je nog wel bv hè? Dat lijkt me wel handig! Bwtje, succes met de laatste voorbedreidingen voor de open huizen dag. Hoop dat je droog blijft vandaag! Wanneer begint je nieuwe baan? Het lijtk erop dat Senna weer beetje beter wordt; gisteravond nog 39,9, nu steeds tussen de 38,3 en 38,8... Tot later!
Ja, wij doen het anders. Een uur na het avondeten krijgt hij BV of een papfles met BV en dan gaat hij naar bed. En dan is het aan hem wanneer ie weer komt. Dat is dus soms rond een uur of 23.00/00.00 maar meestal tussen 4 en 5. Wel grappig dat jij Danny al slapende nog de borst geeft en dat hij gewoon doorslaapt. Hier zou hij gaan huilen of op zn minst wakker worden als ik hem eruit haal. Kopen van MP is leuk hoor. Ik doe het wel eens, vind het sowieso al leuk om er rond te neuzen, ookal hebben we niet eens echt iets nodig. En tot nu toe alles goed gegaan, nooit problemen gehad met betalingen of verzenden. @ bwtje: Bedankt voor de link. Ga misschien ook eens rondkijken voor zoiets. Maar misschien wordt het ook wel gewoon een oude tweedehands box voor in de tuin, zo vaak gaan we nu ook weer niet naar het strand...
Wil je een tweedehands box? Die bied ik anders ook wel aan hahaha Ga mijn eigen marktplaats beginnen hier Maar de travel cot is niet persee voor op het strand, maar gewoon ideaal als vervanging voor een camping bedje omdat die zo groot en lomp zijn..En ze in dit bedje goed kunnen slapen en makkelijk mee te nemen is!
Beetje ver heen en weer rijden voor een tweedehands box he... Dan kan ik net zo goed een nieuwe halen met het benzinegekld dat ik dan uitspaar. Maar ik zat dus te denken aan een extra box voor in de tuin, maar ja, voor die paar maanden dat hij misschien nog in de box wil... En hoe vaak is het nou zulk lekker weer dat je lekker in de tuin zit. Misschien kunnen we dan net zo goed even de gewone box heen en weer slepen. Maar doen jullie de box al weg dan? Wil Eva er niet meer in? Jayden vindt de box ook niet meer helemaal geweldig, maar ik vind het nog wel makkelijk, als ik even wil douchen of de honden uit ga laten.
Hoi, Heb op de 9maand beurs zo'n travelcot, de peuterversie, gekocht voor 50 of 45 euro, weet niet meer. Was wel een mooie aanbieding. We gaan dit weekend een nieuw autostoeltje kopen en we denken over de maxicosi tobi en een van een duits merk die zolang meekan als een autostoeltje nodig is. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Firstbaby: Die late bv heb ik als eerste afgebouwd en laten vervangen door de fles omdat ik steeds vroeger naar bed ging dan mijn vriend. Wij hadden hetzelfde als jij: of je maakte hem wakker, of hij werd om 3 a 4 uur zelf wakker met 'honger'. Het bleek toch meer gewenning dan honger (hadden we niet gedacht) we hebben eigenlijk achteraf heel eenvoudig afgebouwd door in dezelfde hoeveelheid water steeds een schepje minder melk te doen (vanaf een dikke fles van 200 ml + nutrix omdat we dachten dat hij dat nodig had). Bij nog maar 2 schepjes vond hij het echt niet meer te zuipen en de volgende nacht heeft hij dus alleen nog maar een fopspeentje gekregen. Misschien nog een nacht daarna zijn speen en sindsdien slaapt hij door!
Zo, meisje slaapt, wasje draait, vaatwasser aan. Ik zit! Ben zo druk op het moment. Vriendje is een eigen hoveniersbedrijf gestart. Het plan was dat hij 4 dagen zou werken. Dat werkt dus niet. Het zijn er 5 (of 6, of 7 ) geworden. En dan 's avonds offertes maken en klantgesprekken... Dus nu draai ik het huishouden alleen. Ik mopperde altijd dat ie weinig deed, maar dat bleek dus mee te vallen. Moet er echt even aan wennen alles alleen te doen. En mijn werk is ook zo druk. Ik heb me totaal niet ingezet vorig jaar. En dat moet ik nu echt wel doen. Werk bij een bank, en het zijn onzekere tijden. Ik kan nu echt mijn baan niet kwijtraken. Babet kan staan! Ben zo trots! Vandaag zag ik het voor het eerst gebeuren, ze zat in de box en stond op. Ze deed het al eerder, maar dan net als ik niet keek. Zondag zagen we ineens het puntje van haar boventandje. Dus dat is drie nu. Ik vermoedde het al aan de luieruitslag te zien. Vanmorgen zou ik gaan babyzwemmen. Maar Babet kreeg een huilbui. Daar schoot ik zo van in de stress dat ik de tas vergat. Eindelijk bij het zwembad, kon ik meteen weer naar huis. Baal baal. Heb ik even pech. Ik zei in juni al dat ik niet overtijd wilde lopen, en zie nu het resultaat, val ik weer net naast het geld met mijn 3 juli kindje. En dan ook nog ilegaal meepraten met de juni-mama's . Bwtje, gecondoleerd met je collega. Coco, mijn zwangerschap gaat prima. Lief dat je het vroeg. Misschien een ander ook, maar heb niet alles teruggelezen. Ben er weinig mee bezig. Vorige keer stond ik er mee op en ging ik er mee naar bed. Nu loop ik 's morgens de badkamer in en zie de Moeders voor moederskan staan en denk "O, ja". Volgende donderdag gaan we weer naar het cb. Ben zo benieuwd wat ze nu weegt. Want het is niet echt een grote meid. Ik begreep ook dat ze rond 9 maanden de oogjes testen? Hebben jullie dit al gehad? Heb zelf nu lenzen sinds twee dagen. Ben er erg blij mee. Iemand vroeg van het autostoeltje. We gingen van de week naar prenatal om een maxi cosi tobe te halen, maar we kwamen thuis met de Romer king. Die was volgens de test net iets veiliger dan de tobi, een tientje goedkoper en makkelijker te wisselen naar een andere auto. Er stond ook een maxi cosi cabriofix voor 45 euro. Wist niet wat ik zag. Die is dus ook mee. Nu kan de geleende stoel terug naar schoonzus, en heeft Babet twee nieuwe stoelen. Ik denk dat ze er nog wel even in past.
Bwtje: Wat voor buikdragen heb je dan? Ben best kieskeurig wat dat betreft. Ik wil namelijk een baby bjorn en dan wil ik de active sporty versie. Is het best voor de rug van mijn man.. Coco: Dit is voor ons echt de ideale ritme. Hierdoor hoef ik in de nacht niet wakker te worden. En slaapt hij door. Mocht hij toch in de nacht wakker worden, dan krijgt hij GEEN bv! Een speen als hij wil.. en als hij die niet wil. Jammer dan. Dan mag hij bij mij in bed tegen mij aan tot hij weer in slaap valt. Ja hij is dan echt knock uit als ik hem om half 10 oppak om te voeden. Hij wordt ook echt niet wakker! Is dat gewend van toen hij baby was. Stel dat jij hem zou oppakken wordt hij dan wakker? Evitaa: Bedankt voor je tip. Ik wil pas stoppen na mijn vakantie. Dus over ruim een maand. Ik zal dan beginnen met de avondvoeding te vervangen door een papflesje! Zonneschijn: Dank je wel! Ik ben ook trots op mezelf. Maar heb het zo gehad op de een of andere manier. Ervaar het niet als een last, maar ik vind het gewoon welletjes! Ik blijf in de vakantie nog gewoon bv geven. Lijkt me idd erg makkelijk.
spannend een eigen hoveniersbedrijfje! is hij sinds kort begonnen? mijn vriend is afgelopen januari ook voor zichzelf begonnen in de installatietechniek. net een zonnebril besteld..... pfff alleen al met mijn glazen op sterkte ben ik al 174 euro kwijt. en dan t model bril nog. best wel duur, maar ja dan kan ik weer even vooruit. mijn oude zonnebril was ook niet meer op de goede sterkte.
Heeft ze nooit met dr gezicht in het tentdoek gelegen? Onze kleine ligt in bed al op de meest onmogelijke posities elke keer, weet niet of ik hem gerust in zo'n tentje zou leggen. Het lijkt me op zich erg handig nl.