Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    op MP staat wel veel rugdragers, vna Nomad en zo. Draagt comfortabeler als je op reis gaat wandelen en zo. Ze kunnen dan over je schouder meekijken ook. Wij gaan er voor van de zomer eentje kopen.
    Wanneer gingen jullie ook weer, ergens in april toch?

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik zit er ook al aan te denken :) Wat geef je Danny nu te drinken naast de 2x BV, kv of iets anders?

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Je kunt er ook wieltjes onder maken (met een rem), hebben wij ook. Superhandig, we rijden hem straks zo de tuin in..

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Danny krijgt overdag een klein bordje pap. De lepeltjespap van Nestle biscuit, waar je alleen water aan hoeft toe te voegen. Danny, krijgt nog geen kv. Maar in die pap zit wel opvolgmelk verwerkt.

Denk je echt aan stoppen? Waarom?

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Leuk dat babet staat!
    De ogentest stelt niet zo veel voor. Was een momentopname volgens de dokter. Ze heeft even met een lampje in de oogjes gekeken. Ik hoop dat ie de ogen van z'n vader heeft gekregen, die zijn supergoed en die van mij niet zo...

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Afgelopen mei is hij begonnen. Maar het komt nu pas echt van de grond na 2 maanden thuiszitten door de vorst.
    Dus als iemand van jullie nog een tuin gedaan wil hebben tussen Haarlem/Amsterdam/Utrecht/Alphen a/d Rijn ;)

Hoe gaat het met de zaak van je vriend?

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Of ik echt ga stoppen weet ik nog niet, soms vind ik het vervelend om melk te moeten achterlaten als ik een avond weg ga of zo. Voor de rest vind ik het wel heel handig, zeker op vakantie e.d. Vorige week werd ik weer lekker gebeten, toen was ik het zat. Dat is nu gelukkig over. Het is meer het kolven waar ik moe van wordt. Overdag op het kdv drinkt ie 2x 180ml, veel te veel volgens mij. Ik moet soms 3x kolven hiervoor. Dubbele gevoelens dus. 's nachts slaapt ie gelukkig wel door nu, dat scheelt...

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Maar ging het wel goed bij zijn test? Hier maakt het weinig verschil of ze nou mijn ogen of die van haar vader heeft. Allebei niet heel best ;) .

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    wij hebben net de tuin zelf gedaan, ik had wel een hovenier willen gebruiken. Het is alleen zo duur...

10. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    @ Firstbaby: en zou je niet nu al wat 'strenger'kunnen zijn? Een maand duurt nog best lang. Op een nacht dat het jullie uitkomt (weekend ofzo) Danny geen voeding meer geven? Hij heeft het toch niet echt nodig...
    En dan 3 nachten volhouden...
    Ja ik weet dat het klinkt als makkelijk praten, maar ik weet echt waar ik het over had, was ook echt overtuigd van de honger van mijn zoontje tot ik zag dat hij er alleen maar aan gewend was. En hij heeft het ook 8 maanden volgehouden!
    Nou succes met wat je ook probeert.......

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    grappig trouwens, jullie mannen zijn voor zichzelf begonnen. Mijn man stopt ermee en gaat voor een baas werken. Als die zorgen en stress, heeft ie het helemaal mee gehad. En hij wilt meer vrije tijd voor zichzelf + een papadag

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ellen, ik zat er toen ook mee dat ik vaak moest kolven voor een voeding. Daarom ben ik eerst enkele voedingen gaan vervangen voor fv. Daar heeft mijn productie niet echt onder geleden.
    Als je bijvoorbeeld 2 voedingen per week fv zou geven scheelt het al heel wat gekolf.
    Maarja, bv geven is wel fijn.
    Dubbel he.

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ja ging goed. Ze kijken alleen of de ogen recht staan en niet scheel. Zegt verder nog niets over het zichtvermogen

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Schema van Danny is ongeveer zo.

07:00 bv
    10:00 bordje pap
    12:30 1.5 Brood en diksap
    15:00 fruit met liga
    18:00 Warm eten
    19:00 Paar hapjes Yoghurt/danoontje (dit is niet elke dag, maar de laatste tijd steeds vaker)
    21:30 Bv

Ritme verschilt soms... maar dit is het ritme wat hij meestal heeft!
    En die van Raul?

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dat roept ie hier af en toe ook hoor. Maar financieel gaat dat helaas niet. Het was natuurlijk al een flinke gok om zijn baan op te zeggen toen ik 8 maanden zwanger was. En dit is natuurlijk het drukke seizoen, ik hoop dat het nog afneemt als de zomer vordert. Wat deed jouw man en wat gaat ie nu doen?

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hoevaak geef je nu? alleen nog 's ochtends?
    Ik merk wel dat mijn productie heel snel reageert als ik meer wil (minder is moeilijker).

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Alleen de ochtend nog, rond half 7. Maar daarna krijgt ze meteen een fles, dus volgens mij is het meer dat ik het niet los kan laten dan dat ze nog wat binnenkrijgt.
    Maar als ik nu stop verleert ze de techniek en kan ik helemaal niet gaan tandemmen straks. Ik weet nog niet of ik dat wil, maar wil niet nu al die optie opgeven.

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hij kweekte bloemen, erg seizoensgebonden, dat maakte het zo moeilijk. In de zomer stapels rekeningen en geen inkomsten. Daar kon hij niet zo goed tegen. Nu gaat ie hetzelfde doen voor een collega als bedrijfsleider. maar wel in 4 dagen ipv 6,5.

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ellen, dat zal wel even wennen zijn, dat ie nu vaker thuis is. En lekker hoor, zo'n papa dag.
    Laatst hebben we een beroepenrondje gedaan, maar die ken ik niet uit mijn hoofd, wat doe jij ook al weer?

Trouwens, ze slaapt al sinds 12 uur!

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wat kweekte hij?

Deel Deze Pagina