firstbaby: Raúl heeft niet echt een schema, hij dronk om de 4 uur en nu lijkt er langer tijd tussen te komen. 's ochtends fruithap en rond 5 uur een maaltijd. Om 19.00 slapen en voordat ik ga slapen nog een voeding daar red ie het op tot de volgende ochtend 7 uur.
Ik wil het binnenkort gaan afbouwen. Maar Danny moet iets meer binnen krijgen. Hij komt met moeite aan. Als die voeding wegvalt, jah.. dan komt hij nog eens minder aan denk ik. Hij weegt net 7600. Streng zijn heb ik ook een poos gedaan en hij weet nu dat hij in de nacht niets krijgt ook al wordt hij wakker. Dank je voor de tip.
ja gaat oed, hij heeft in ieder geval voor dit hele jaar nog werk, en word nog regelmatig gebeld door andere bedrijven! hij is zzp-er. en door de weeks verhuurt hij zich aan een bedrijf, en af en toe in het weekend een particuliere klus erbij, maar dat gaat wel goed. nu ook mond op mond reclame van een particulier, dus dat zit wel goed gelukkig.
haha ja is ook zo joh Eva zit er nog wel eens in samen met dr zus..maar nu is het ff handig nog..maar ook een grote sta in de weg! Voor de verkoop van het huis misschien niet heel handig..En ze speelt buiten de box net zo goed als erin
nee die heb ik niet! succes met zoeken hihi Maarruh harstikke goed hoor zo lang BV! Ik denk dat ik stop bij 1,5 net zoals Sem..dan vind ik het ook genoeg hihi
Nou onze kast is gelukkig netjes opgehaald! Hiervoor was ik met een prutser in zee gegaan dus kan nu weer opgelucht adem halen! En de gang is weer leeg want het was net nog een en al kast Zometeen komt mijn nichie en hopelijk vriendlief ook zo naar huis...En daarna eten samen en vanavond de belasting! POEH wat een week! Nou dames rustige avond, en tot klets!
@ Moaatje: Wij zijn vorige week op het CB geweest en toen is er inderdaad even met zo'n lichtje in zn oogjes gekeken, maar dat was zo gepiept. En gefeliciteerd dat ze kan staan. Hier ook sinds een week, echt geweldig he. Je vriend zal het wel drukker gaan krijgen nu het voorjaar eraan zit te komen. Misschien jammer dat je hem zo weinig ziet en dat het huishouden en Babet op jou neerkomen. Maar aan de andere kant; hij kan beter veel werken en centjes verdienen dan dat hij zonder werk en geld thuis zit. En dat huishouden kan ook wel eens wachten hoor, dan maar een beetje stof op de kasten... je moet ook aan jezelf denken en aan de baby. @ Firstbaby: Ja, als ik hem hier op zou pakken om 23 uur voor een laatste voeding, wordt hij geheid wakker. En reken er dan maar op dat hij chagrijnig is, haha... Dus ik laat hem lekker liggen en wacht tot hij zelf komt voor een voeding. @ Ellen: Wieltjes onder de box, is nog niet eens zo'n slecht idee. Bedankt voor de tip. @ bwtje: Ben jij met Sem zelf gestopt met BV of gaf zij aan dat het genoeg was?
Sem had nog gewoon door kunnen gaan hihi maar ik vond haar steeds meer bewuster worden van alles ze zei ook die van welke tiet ze wilde hihi en ik had zoiets van nu is het nog makkelijk stoppen straks weer moeilijker hoe ouder ze worden...En ik vind dat toch ook wel oud genoeg...Maar voor Sem was alles prima En gewone melk kon ze toen ook nog niet drinken!
Nou wij hebben de belasting ook weer ingevuld, ben benieuwd of we deze keer wel een voorlopige teruggave krijgen vorige keer namelijk niet moesten we wachten tot oktober zucht..en nu kunnen we het goed gebruiken voor eventueel straks te overbruggen! Maar tot nu toe is er wel interesse in ons huis..ben ook benieuwd zaterdag. Vandaag ook mail gehad van een vastgoed makelaar..die wilde graag de uiterste prijs weten dus als we hem spreken vragen wij morgen gewoon wat hij max wil geven hehe ben benieuwd! Nou fijne avond was weer een druk daggie zo zit net..maar ga toch zo mun bed ook in! Truste tot morgen
Zijn er geen vroege vogels vandaag? Ben de eerste vandaag die aan het kletsen slaat. Gelukkig is het weer wat beter weer. Nog wel een hoop wind, maar droog en een lekker zonnetje. Dus straks lekker even boodschapjes doen en eendjes voeren. Jayden is echt heel erg ondeugend vandaag. Hij kruipt de hele tijd naar de hond toe om haar piepkip af te pakken, en zodra dat het gelukt is gaat hij lachen. Maar Nee zeggen en de kip terug geven aan de hond helpt niet want hij blijft het steeds opnieuw proberen.
Wat een boef zeg! Ik zou geen tweedehands box halen hoor, zou voor die paar keer gewoon naar buiten slepen. Zou dan eerder een campingbedje nemen of zoiets. Ik zou ook niet weten hier waar ik die zou moeten laten. bwtje: Lief spelen buiten de box? Hier word er ook graag buiten de box gespeeld maar ze haalt alleen maar kattenkwaad uit. Firstbaby: Lastig he wat voor bedje je moet kiezen voor bijv vakantie en als je weg ga. Zou alleen wel een grote versie nemen (dus geen baby variant meer) kan hij er een paar jaar van doen. Zonneschijn: Fijn dat de koorts weer aan het zakken is. Hoe gaat het vandaag? Moaatje: Hoe kan dat nou weer een maxi cosi cabriofix zo goedkoop? Ging de bekleding eruit of zo, echt een superkoopje. xxxx1974: Ik heb hier ook een rugdrager van nomad, het is echt ideaal hoor straks van de zomer. Bij mijn andere dochter hadden we er ook 1 .Ik vind het zelf wel een beetje te zwaar, maar mijn man vind het goed te doen. Ik had hem helaas verkocht, maar nou net een nieuwe gekocht, alvast voor de zomer. Hier is Judith weer lekker opgeknapt. Ben zelf alleen gisteren ook ziek geworden, ga nou gelukkig weer vooruit. Vandaar dat ik nou thuis ben, eigenlijk moest ik werken.
Mineke, wat vervelend dat jij nu zelf ziek bent geworden! Wel fijn dat het met judith goed gaat! Heb je griep? Veel beterschap (zodat je lekker weekend kunt vieren)! Met Senna gaat het langzaam iets beter. Ze is nog we erg uit d'r hum, anders is ze heel vrolijk nu is ze snel jengelig en moe. Maar veel slapen lukt d'r ook weer niet. Ze eet en drinkt ook nog maar weinig, met drinken komt er nu ook weer een golf mee uit. Helaas, is lang geleden dat ze dat had... Coco, die Jayden hihi. Wil hij ook graag met de piepkip spelen of is-ie echt de hond aan het plagen..? Ik ga even wat in huis doen, is hard nodig, maar ben niet vooruit te branden de laatste dagen (of weken eigenlijk...) Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Jammer dat het na het weekend pas weer wat mooier weer wordt.
Helaas ik kan je niet helpen, senna past voorlopig nog wel in de maxi cosi. Maar ik ben ook wel nieuwsgierig welke anderen allemaal hebben en waarom....
tis zeker fijn en waarschijnlijk ben ik ook nog es 2 dagen verder als ik dacht maar dat is nog even afw88 met de 12 weken echo die krijg ik over 3 weken