@ Zonneschijn: Ik moet vanavond en zondag overdag werken, dus heb alleen morgen weekend. Op zaterdag doen we meestal nooit wat bijzonders, lekker met zn drieën op het grote bed 's ochtends, boodschappen doen, ergens wat drinken of een broodje eten, samen avondeten maken en 's avonds op de bank voor Ik hou van Holland. Beterschap voor je meisje! Jayden was echt de hond aan het plagane, haha. Maar die hond kan ook alles hebben, daar kan hij bij wijze van spreke bovenop klimmen en dan vind ze het nog best, die andere is wat terughoudender. @ Wilma: Gefeliciteerd met je mooie echo! @ Eevitaa: Nee, geen ervaringen met autoestoeltje. Wij hebben ons in de winkel georienteerd en hebben hem op internet besteld, veel goedkoper. Maar we hebben hem nog niet binnen. We hebben gekozen voor een Maxi Cosi Tobi. Ik hoop eigenlijk dat ik hem vandaag nog binnen krijg, ben wel benieuwd.
Jippie, het autostoeltje is binnen, ben er echt blij mee. Morgenochtend eerst de auto schoonmaken en dan installeren.
Zonneschijn: Ik heb gewoon griep helaas. Eevita: Geen tips, heb gewoon een merkloos stoeltje en die bevalt prima. Zit een verkleiner in en dat vind ik ideaal is het ruggetje een beetje beschermt. Fl3xgril: Mooie echo foto hoor! Nooit verkeerd 2 dagen eerder. Coco: Gaaf zeg dat je de nieuwe autotstoel binnen heb.
goeiemiddag @flex felie met je goeie echo! ik heb de auto stoel maxi cosi bjorn ofzo was toen afgeprijst van 189 voor 99. en mijn man heef tin zn wagen een chicco stoel! iemand nog tips tegen verkoudheid? ik gebruik al dampo , neusspray , zetpilletje.. maae het blijft zn neus uitlopen.... kheb lekker weekend morgen avond personeelsfeest en zondag lekker luieren. iemand nog leuke dingen doen?
@ bulldog: Hier is hij ook zo verkouden geweest. Ik gebruikte er niks voor, maar ging lekker vaak met hem onder de warme douche, zodat het even lekker los kwam. dat hielp wel, daarna was hij er steeds even een poosje vanaf.
Ik gebruik baby-luuf, maar dat is hetzelfde als dampo denk ik. Mag dampo al voor baby'tjes of is dat speciale? Wel sneu al dat gesnotter hè, hier nog zo 1... Succes ermee! Hoe vaak gebruik jij een zetpilletje? Ik heb Senna de laatste 3 dagen 2 pilletjes per dag gegeven, vandaag nog niet. Wij hebben morgen een gezamenlijke verjaardag (oom en tante), alleen heeft m'n oom kanker en is erg ziek. Hij gaat het ook niet halen, dus het is wel een beladen middagje morgen... Verder misschien zondag naar een tropisch tuincentrum bij Etten leur, maar manlief heeft zaterdagavond/nacht een feest (hij staat achter de tap) en hem kennende komt hij dan dronken thuis heeeel laat (of vroeg tis maar hoe je het bekijkt...). Hou er helemaal niet van, dan is-ie ook nog es de hele zondag in bed en brak :x ... Dus zal wel geen tuincentrum worden...
Zonneschijn... 's avonds een vent, 's ochtends een vent.... Gelukkig heeft de mijne daar nooit last van. Wel heeft hij altijd van die wallen onder zijn ogen. Morgen gaan we naar m'n ouders toe en zondag is het koopzondag. Dus we gaan op kledingjacht voor ons. Suzanne heeft heel veel van de opa's en oma's gehad. Dus die is al klaar. Alhoewel.. er kan altijd wel wat bij Zo nog maar een half uurtje werken en dan heerlijk weekend.... Suzanne kruipt nog steeds achteruit de woonkamer door.... zo grappig om te zien. Trouwens... laatste voeding is om 8 uur 's avonds... heerlijk....
esmay werdt vanmorge ook al zo verkouden wakker continu snottebellen die eruit lopen en blijft maar gaan. ik heb baby luuf en een neuspray van vsm en een neusuitzuiger meestal werkt het prima allemaal
@zonneschijn is gebruik 1 zetpilletje per dag meestal voor hij gaat slapen savonds! en ik begruik ook luuf geen echte dampo... dat tuincentrum ken ik wel bij etten-leur ben er ook wel eens geweest! woon er ook vlak bij hihi...
@flex neuszuiger? nog nooit van gehoord ik mag nie teens zn neus afdoen laat staan met een ding in zn neus haha..
is zo'n eitje om het snot eruit te halen. Maar je mag 't niet al te vaak gebruiken (is mij verteld), want dan beschadig je het neusschot en schijnt niet goed te zijn. Het is best wel raar om je neus leeggezogen te worden, vandaar. Je kan 't gewoon bij de etos halen of bij 't kruidvat. Is geloof ik van het merk bibi.... hey... het is 16:00 uur; ik ga van 't weekend genieten.
@flex mooie echo! verder weet ik nu al niet meer op wie te reageren heb even vlug bijeglezen.. noa zit helemaal onder de waterpokken...ze jeukt er niet echt aan maar ze is wel uit haar doen..hangerig heel zielig huilen en koorts...net 39,4 ik heb d''r een zetpilletje gegeven en in bed gedaan.. gister moest ik r ophalen uit het kdv omdat ze ziek was...nou hopelijk is ze snel beter iedereen met zieke/snotterende kindjes beterschap! hier ook heel veel snot niets helpt eigenlijk..hier ook luuf, zoutoplossing en dat eitje.. een halve uit gesneden in bed leggen schijnt ook te helpen maar dat gaat zo stinken...
achhhhh zielig zeg en hoge koorts ervan zeg, bah hoop dat ze gauw weer opknapt.! Die halve ui op het kamertje leggen werk echt goed, deed ik vaak mijn zoontje. Anders werd hij 's nachts telkens wakker als hij verkouden was en zo krijgen ze meer lucht. Maar pfff wat een stank zeg, dan moet je zeker luchten 's ochtends. Iedereen een fijn weekend.
gefeliciteerd flex, fijn, goed nieuws! Een ui door midden op een schoteltje naast het bed helpt zeker tegen de verkoudheid, nou ja, iig om zijn/haar neusje open te houden. Stoeltje. Maxi cosi priori fix, is als betste getest samen met de romer king, moet je maar even googlen. er is wel zo'n kijk en vergelijk site! Hier gaat het so far so good, heb wel ontzettend last van mijn darmen..of het nu buikgriep is of van de zwangerschap? Nou ja gaat wel weer over. Ben nu erg moe, dat had ik bij Luuk niet, toen was ik erg misselijk en overgeven. Grappig hoe dat kan verschillen! Iedereen fijn weekend.