Hallo allemaal. Ik weet niet of jullie je al zorgen maken om me, of dat jullie het zelf te druk hebben om mij te missen... Nou, jullie hoeven je echt geen zorgen te maken, met ons is alles goed. Heb het alleen lekker druk hier thuis. Ben heel veel met Jayden bezig, en ben tussendoor lekker bezig thuis. Huishouden is namelijk niet meer wat het geweest is, maar heb vanmiddag weer eens lekker de badkamer gesopt. En als ik dan even 'pauze' heb, zet ik makkelijker de tv aan dan de laptop om eerlijk te zijn. Maar hier gaat alles goed. Jayden slaapt nu nog heerlijk maar kan ieder moment weer wakker worden want hij ligt nu al 2 uur en dat is voor zijn doen best lang. Overdag heeft ie vakk zn wakkere momenten, en kan je dan echt helemaal observeren, heerlijk is dat, als ie je met van die wakkere oogjes minutenlang aan zit te kijken... *smelt* 's Nachts slaapt hij nog steeds niet door, jammergenoeg, maar dat komt vanzelf wel. Meestal wordt hij rond een uur om 3 wakker en daarna slaapt hij weer door tot 7 uur. Maar na (of soms tijdens) z'n nachtvoeding valt hij meestal meteen weer in slaap dus ik ben dan 's nachts niet zo heel lang wakker. Overdag komt hij nog steeds heel vaak. Vaak redden we om de 3 uur eten niet, maar komt hij al weer na 2 uur. Is dat normaal?
@ bulldog: Jij geeft flesvoeding toch? Volgens mij zou het dan heel goed weer je menstruatie kunnen zijn.
haha nee zo zit ze heel de avond LOL nee tuurlijk niet hihi alleen voor de foto anders gaat ook niet joh germ
hier niet zoveel poepluiers zeg 1-2 pd maar soms is het wel veel in 1 x en dan gaat ze er dus doorheen dus ik was genoeg haha normaal geel beetje luchtig haha, en soms ook groen en dan merk ik kook krampjes bij dr is vaak voormelk. Cellie als er stukjes in zitten is het vaak onverteerde melk.. Hier dus ook kind op de kamer, Sem lag er ook de eerste 6 maanden (was ook ivm de veiligheid enzo) Daarna op eigen kamer en geen problemen mee gehad..nu hebben we geen keus ivm ruimtegebrek (2 kamers voorheen 3) dus Eva ligt helemaal aan de andere kant van de kamer! niet vlak naast me! Sowieso ook 6 mnd en dan zien we wel, of verhuizen of weer opdelen of samen op de kamer etc etc.. En op eigen kamer en laten huilen en dat soort advieden doe ik ook niet aan..haar manier van communiceren is via huilen, anders kan ze nog niet..dus ja ga ik dat niet negeren dan En ze is nog maar 1 maand dat komt straks wel als ze groot is! Bij Sem gaat het ook gewoon prima scheelt dat je al een keet hebt mogen oefenen he hihi
dat vind ik ook wel weer een groot voordeel van BV extra lang genieten van het niet ongesteld zijn Bij Sem was het volgens mij na 9 mnd als het niet langer was hopelijk nu weer zo ik teken ervoor !
Wat ik me afvroeg...; Hebben jullie baby'tjes al een moedervlek (of meer). Ik heb er bij Senna nog geen gezien. Maar dacht eigenlijk dat je voor een gedeelte al met moedervlekjes geboren wordt...
jeetje baby van het jaar verkiezing zelfs haha wanneer is de uitslag dan? Ik heb voor je gestemd hoor de allerallermooiste.. succes! Ik deed dit in het begin ook met Sem maar nu niet meer..
hoi meiden Ik ga me even voorstellen, ik ben Willeke en 28 jaar oud. Mijn dochter is geboren op 25 juni 2008, was 3080 gram en 51 cm lang. Ik ben thuis bevallen in ongeveer 8 uur. Meike doet het goed, ik geef Borstvoeding en ze laat duidelijk blijken wanneer ze honger heeft. foto's staan in mijn album gr Willeke
he sjoon ik doe ook mee aan die zelfde baby van het jaar verkiezing toevallig zeg en ook aan het bruidspaar van het jaar En wie stemt er op Quinten
ik zal zijn foto eens gaan zoeken, en dan stem ik gewoon lekker mee op die van jou natuurlijk! en iedereen bedankt voor het uitbrengen van de stem!
Welkom Willeke! Dat van die moedervlekken vroeg ik me dus ook al af. Hier nog niks gezien, maar dat kan dus nog komen?