Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou blondie hopen dat het de zwangerschap is, want ik heb hier gisteren wel echt buikgriep gehad.

Welterusten. ;)

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wij hebben de maxicosi tobi, en die bevalt ons heel goed als autostoeltje.

gister chiel van het kdv opgehaald, hing er een briefje dat de waterpokken heerst. ben benieuwd...
    maar ach hij kan het ook maar gehad hebben he!

flex, mooi dat je echo goed was!

volgens mij heet dat eitje/neuszuiger een neuspeertje. tenminste ik heb deze bij de hema gehaald en daar heet die zo geloof ik.
    ik gebruik deze alleen als het echt nodig is, en anders is het gewoon super snel een snottebel weg vegen, want dat vind meneer ook niet leuk!

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Wat een prutweer.... Hoe gaat het met alle zieke en snotterende kindjes? Ook apart dat de meesten hier tegelijkertijd verkouden en zo zijn. Waterpokken heerst hier ook op het KDV (al een maand) maar ik merk er nog niets van.

Verder hier een hangerig mannetje en ook veel snottebellen :D Hij heeft een hardnekkige tand die niet door wil komen, ziet er rood uit al een week.

Over de maxi cosi tobi las ik een aantal niet zulke goede reviews op een vergelijksite. Dat ze (als ze wat ouder zijn) zich eruit kunnen wurmen... Ik weet nog niet welke wij gaan kopen. Voorlopig past ie nog in het babystoeltje, die was groter dan de Maxi cosi.

fijn weekend allemaal

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Volgens mij hebben alle baby's over de hele wereld dat, dat ze niet van neus poetsen houden... ;)

Hopelijk blijven de waterpokken weg van Chiel. Volgens mij is het zo dat als je waterpokken voor je eerste jaar krijgt, je het nog een keer kan krijgen. Maar anderen zeggen weer dat dat niet klopt.

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Echt rotweer ja...
    Met Senna gaat het wel weer wat beter. Ze krijste vannacht om 1 uur en om half 6 alles bij elkaar. Bleek dat ze honger had, volgens mij heeft ze wat in te halen. Alleen zit ze na 120 cc alweer vol... :(

Hopelijk kom het tandje snel door, dan gaat het vast wat beter met je mannetje. En dat de waterpokken maar wegblijven dan.

Wij rijden zo naar Baarn voor een verjaardag.

6. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Een tip voor verkoudheid is ook iets onder het matrasje stoppen dat het hoofdje wat hoger ligt.
    Sterkte!
    Jendo

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Wij hebben dus pas een MaxiCosi Tobi gekocht. :( Heb je misschien de link van die review? Ben wel benieuwd.

Heb net bij de Blokker een soort rubber puzzel-tegels gekocht. 10 stuks voor €5,-. Jayden is nog wel wat te klein om ermee te spelen maar ik vond het zo leuk, kon het niet laten liggen.

Hier is het zonnetje er lekker door. Heb net even wat in de tuin gerommeld. De vorige bewoners hebben volgens mij echt JAREN niks in de tuin gedaan, wat een puinzooi zeg. Maar heb een hoop losse bladeren en takken en stenen weggeruimd, nu oogt het wat netter.
    Ga nu even huisje nog een keer stofzuigen (honden.... pfff... kan wel bezig blijven).
    En dan lekker een verse fruitshake blenderen voor mij en mijn ventje.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou vannacht een rot nacht gehad...noa was heel veel aan het huilen en heeft erg veel last van de waterpokken..ze heeft veel jeuk en hoge koorts...vannacht was het 40,3...weer een zetpilletje gegeven...koorts wel weer beetje gezakt maar blijft steeds rond de 39...ze zit het helemaal onder van top tot teen en het ziet er echt niet uit.,,ze heeft zelfs blaasjes in dr oor en op dr lip..echt zo zielig...maar ja ik heb net de huisartsenpost gebeld om te vragen of ik niet even langs moest komen maar moest het nog maar even aankijken en als ik het niet vertrouwde dan maar even langskomen....vanmiddag weer een zetpil gegeven toen was de koorts 39,3 en na een uur 38,5....ze is wel aan het kletsen en net even een dvd van bumba voor d'r opgezet en dat vond ze helemaal leuk...nu ligt ze lekker te slapen en ik ga ook maar even op bed liggen heb vannacht geen oog dicht gedaan....ik hoop dat het snel overgaat....ik denk dat ik als het zo doorgaat maandag maar thuisblijf..heb trouwens gister en vandaag het maximale paracetamol gegeven 3 stuks per dag....ik probeer zo min mogelijk maar dat lukt nu ff niet...

ik heb trouwens vandaag me moederfiets uitgezocht en hij is volgende week zaterdag klaar,....me moeder bleef bij noa dus hebben mijn vriend en ik hem op ons gemak kunnen uitzoeken.. het is de batavus mambo en hij rijd echt heerlijk...ik kan niet wachten om lekker met noa (als ze weer helemaal beter is) te gaan fietsen..

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Ach wat zielig zeg voor je meisje. Hoe lang duurt het meestal ongeveer voordat het over is? Gelukkig krijgt ze weer een beetje praatjes...
    Leuk zeg, een moederfiets. Hopelijk is je meisje snel beter én wordt het mooi weer, kunnen jullie lekker fietsen.

Wij hebben net voor het eerst gereden met de nieuwe autostoel achterin. Meneertje zat erbij als een prins! En hij kon naar buiten kijken, vond hij prachtig.

Zo, nu lekker op de bank ploffen. Bakkie thee erbij, wat lekkers... en vanavond Ik hou van Holland kijken.

Vergeten jullie de klok niet voloruit te zetten? Ik heb het net al gedaan. Is nu bijna 8 uur. Jayden gaat dus 'een uurtje later' naar bed. Hopelijk blijft hij dan morgen ook een uurtje langer liggen. Normaal wordt hij rond half 8 wakker, zal het dan morgen half 9 zijn?

Fijne avond dames!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco: dat zou wel mooi zijn!
    ik zet meestal op zondagochtend de klok weer goed.

vanavond naar Guido Wyers toe. heb er erg zin in! vind hem wel een leuke cabaretier.

@linda: hopelijk is noa snel er vanaf en dat ze snel weer lekker blij en vrolijk is!

wij hebben bijna het hiep hiep hoera onder de knie hier, zo grappig. morgen kan chiel voor het echie "oefenen", want dan is ome roy jarig. haha

@zonneschijn: mijn vriend zei ook al dat hij 2x de waterpokken heeft gehad, zou het dan toch zo zijn wat jij zei? dat lijkt me wel logisch dan.

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja de klok.... Hij is net gewoon naar bed gegaan om 7 uur en meestal wordt hij dan ook rond 7 uur weer wakker, hopelijk nu 8 uur hahaha!
    En dat hij dat ook blijft vol houden....

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He pagina 600...woehoe!

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hoe gaat het hier?

Heb geen tijd om alles terug te lezen.

Ik wil alle kindjes veel beterschap wensen. Met Danny gaat het goed. Ik zag vandaag dat zijn 3de tandje boven door is gekomen. Maar hij heeft er geen last van gehad. Gelukkig maar.

Verder twijfel ik over welk bedje of tentje wij moeten kopen om mee te nemen. Ik vind die baby cot.. toch niet denderend. Hij is te klein.. en Danny kan er niet in staan. Dus we denken nu aan de baby bjorn reisbed. Maar die kost 180 euro, pff een hoop geld.. dus ik twijfel nog.
    We zijn vandaag wel geslaagd voor een buggy met ligstand en wat zomerkleertjes voor Danny! O ja.. we hebben ook een superstoer wit jasje voor hem gekocht. Hij is om te vreten haha

Blondie: gefeliciteerd met je zwangerschap.

Flex: Mooie echo! Gefeliciteerd geniet ervan.

Nou ik ga ervandoor!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Leuk zeg, hiep hiep hoera! Fijne verjaardag vandaag.

Meneertje was hier gewoon om half 8 wakker. Niks biologisch ritme, volgens mij kan hij gewoon klokkijken!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Gefeliciteerd met zn derde tandje. En succes met het uitzoekn van een goed bedje. Moeilijk hoor... en duur ook allemaal zeg. Voor die paar keer dat je het gebruikt.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda wat erg zeg :( ik heb me schoonzus nog niet gesproken maar ga der even een mailtje sturen. hoop dat ze gauw beter wordt!

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Linda, beterschap met je meissie! Wat rot zeg. Hoe is het nu met d'r?

Firstbaby, lastig hè zo'n bedje. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik weer zo'n tentje zou kopen... Hij is wel handig, maar een echt bedje is oko wel lekker. Senna was in het begin ook echt bang in de tent en zette het op een krijsen. We hebben um in de woonkamer gezet 2 weken voor we op vakantie gingen en hebben er elke dag even in gespeeld. Toen was het prima.
    Succes met kiezen! Over 2 weekjes gaan jullie al hè? Lekker hoor.

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! bedankt voor jullie medeleven en lieve reacties!

met noa gaat het gelukkig een stuk beter...vannacht maar 2 x eruit geweest de koorts is gelukkig weg en de waterpokken zijn nu ingedroogd en dus geen blaasjes meer..ze ziet er nog steeds niet uit :p ze zit onder de rode vlekken...vanmorgen zag ik dat ze zelfs een waterpok/zweer in dr mond heeft....ze heeft er ook 1 op dr lip...ze heeft ze eigenlijk overal..
    gelukkig is ze weer helemaal vrolijk en veel praatjes...
    ga morgen denk ik gewoon werken en noa naar het kdv..
    ik zal van de week wat foto's van de waterpokken op hyves zetten...ik kan ze hier niet spammen want ik kan dus alleen via mijn laptop op zp en daar staan geen foto's op....op de computer boven kan ik vanaf de geboorte van noa niet meer op zp echt vaag...

@claudia ik neem aan dat je vriendin inmiddels wel is bevallen...wat is het geworden?is alles goed gegaan?

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fijn dat ze weer opknap! Ik hoop dat ze allemaal weg gaan zonder litekentjes ;)

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ja we gaan over 10 dagen al! Nou, je hebt gelijk over die baby cot. Erg handig voor een baby tot 6 maanden die nog niet kan staan en kruipen.
    Maar Danny staat de hele dag in de box en aan de salontafel. We hebben Danny in de winkel in die baby cot gezet.. hij ging gelijk naar het net toe kruipen en drukte zijn hele gezicht erin en greep met zijn handjes het netje om zich op te trekken. Dus voor ons niet zo functioneel denk ik. Daarin kan hij gewoon niet spelen op het strand. Die van de baby bjorn is erg handig.. hij kan van boven ook dicht.. is compact en klein.
    http://www.babycentre.nl/shop/babybjorn ... p-783.html
    We hebben ook een normale campingbed. Deze ligt bij mijn ouders, maar die is echt zwaaar en lastig in elkaar te zetten.

Deel Deze Pagina