Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Dank je! Hoeveel tandjes heeft Jayden nu?
    Ja, het is inderdaad best prijzig. Maar ja je hebt dan ook wat denk ik maar. We kunnen hem gebruken tot 3 jaar. We gaan in Juli weer 3 weken op vakantie, dus dan is het gelijk een goede aankoop denk ik maar.

Linda: Gelukkig gaat het nu beter met Noa. Beterschap! Zwaar he die nachten. Rust lekker goed uit als Noa slaapt.

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Het ziet erg handig uit! Ik was eigenlijk van plan een deryan voor haar verjaardag te geven, maar aangezien we waarschijnlijk alleen van de zomer op vakantie gaan ga ik hem misschien huren of moet er nog 1 op kunnen scharrelen op mp.
    Wilde eigenlijk een roze kopen maar omdat we nou een nieuwe kamer gaan doen heb ik alweer andere ideeen. :D

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag

alles goed hier?

@linda fijn dat het nu geen blaasjes meer zijn!
    @zonneschijn ben je nog naar dat tuincentrum geweest?
    @firstbaby jeetje das wel duur zon ding maar wel makkelijk..

hier is de verkoudheid al ietsjes minder,
    mocht net even in zn mond kijken en hij krijgt er een voortand bij dus dat is zn 3e tand in 1,5 week tijd die doorkomt!
    is hij er lekker snel vanaf..

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

bij de apotheek lotio (niet lotion) alba. Het is zinkoxideschudsel (staat op het flesje)

dit is het middeltje

maar las dat het alweer wat beter ging gelukkig maar! :D

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden,alles goed hier?

Hier gaat alles goed,alleen heeft jinthe een ontstoken oogje :( dus ff goed met water en een gaasje een aantal keer per dag schoonmaken.

@linda,wat rot voor noa zeg,hoop dat ze zich snel beter voelt,geef haar maar een dikke knuffel en kus van me!
    Mijn vriendin is 24 maart bevallen van een jongetje rene,hij is 45 cm en 2890gram,zo'n kleine baby had ik nog nooit vastgehouden :) foto's staan op mijn hyves,want ik komde foto verklein site ff niet op ;)

@firstbaby,ben ben benieuwd naar jou binkie in zijn mooie witte jas. :D foto's hihi

@bulldog wat leuk al zijn 3e tandje boven,fijn dat ie er geen last van heeft gehad :D

@ sjoon,van harte gefeliciteerdmet je verjaardag ;)

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Linda: wat rot dat je kleine de waterpokken heeft... heerst erg veel als ik het zo lees in alle krabbels :( Hopelijk zijn ze weer snel verdwenen..

Nog veel zieke en verkouden kindjes.. beterschap allemaal en het wordt nu toch echt tijd dat we wat lekkerder weer krijgen hoor... weg met al die griepvirussen etc.
    Als ik teletekst mag geloven hebben we eind van de week 15 graden en een zonnetje, zou wel ergggg fijn zijn.

Evy is vanavond voor t eerst echt zelf gaan staan in de box dmv zichzelf op te trekken, wat leuk om al die nieuwe ontwikkelingen te zien. In 1 week tijd is ze zo aan t groeien. Wat gaat t toch snel!

Die baby cot, kunnen ze daar echt niet in omvallen?
    Wij zijn nl aan t rondkijken hoe we het gaan doen met het varen op de boot van mijn schoonouders. Ze hebben een hutje met een 1,5 slaapplek. Hier kan ik Evy alleen niet echt in vastleggen en ze kan van het voeteneind afvallen op de grond. Een campingbedje past niet want het plafond is heel laag. Jullie nog tips of ideeen? Afgelopen zomer was t nog makkelijk, want toen kon ze nog in de wagenbak slapen.

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    mamakaatje: Wat lastig. Ik zou het niet weten. Ik zit zelf ook met allerlei dillemma's haha! Wat een vakantie met een baby erbij allemaal met zich mee brengt.

Claudia: Wat vervelend een ontstoken oogje. Veel beterschap.
    Ik zal proberen van de week een foto te maken van Danny in zijn stoere witte jasje!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook een maxi cosi priori gekregen wel nieuw hoor, dus niet zelf uitgekozen hier gaat Eva straks ook in..en dan kopen wij voor Sem weer een grotere variant.

Verder als tips gewoon kijken welke je leuk vind en goed aangeschreven staat!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow kan dat dan?!?!

Ik heb het vroeger gehad, toen ik nog geen 2 weken oud was ofzo? mijn oudere broers hadden het dus ik ook al...
    Maar mijn dochtertjes hebben het beide nog niet gehad, dus ik hoop ook niet dat ik het dan weer krijg... :(

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja daarom hadden wij gelijk de peuterversie van de travel cot gekocht, en daar gaat Eva in de vakantie in Mei ook in slapen :)

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zou dat nou met elkaar te maken hebben? Dat ze daarvoor zo ziek was? Want het duurt altijd een tijdje voordat de waterpokken doorbreken..?

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou afgelopen zaterdag hadden we open huis, en ik was boven de vloer nog ff snel aan het dweilen en Bart wilde de woonkamer alleen nog ff doen verder waren we helemaal klaar..
    Stonden de eerste mensen al op de stoep haha! Dat hadden we niet verwacht, dus die hebben een natte rondleiding gehad! :)

En toen bleven de mensen zich opvolgen dat ze steeds op elkaar moesten wachten!
    Totaal 4 bezichtigingen gehad want ja tot 15h is ook niet lang..
    En ze gingen allemaal positief de deur uit..maar ja nu komt het spannende deel! Gaan we nog iets horen..Wij hebben onze gegevens wel achter gelaten maar andersom niet gevraagd..dus nu gewoon afwachten en hopen :D!
    Poeh spannend hoor maar een open huis is wel fijn zo 4 tegelijk haha!

Nou kom vandaag nog wel kletsen en deze week lekker van het zonnetje genieten!
    En bij mijn nieuwe baan beginnen donderdag :D!
    Van mij mag het wel 20 graden worden hihi!

Doeg!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hier ook gewoon vroege vogels maar voor ons gevoel later haha :p
    Pfff je hebt me ingehaald met berichtjes hier moet ik natuurlijk wel weer iets aan gaan doen :)

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik was niet jarig! :)
    ik had het over de verjaardag van de broer van mijn vriend, maar geeft niks hoor!
    een extra felicitatie is natuurlijk niet verkeerd!

bwtje: hopen dat een een serieuze kijker bij zat voor jullie! succes

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh wat erg haha :oops: nog gefeliciteerd met de broer van je vriend ;)

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

pff, ik moet eigenlijk wat ondernemen hier in huis, maar zoek het nog niet echt om te doen!

vanmiddag om 4 uur in het zh zijn, voor controle van zijn helmpje bij de ka en iemand van livit. ben benieuwd, misschien kunnen ze wel een datum geven wanneer we af kunnen bouwen of iets dergelijks [-o<

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Zo.... ik ben er ook weer. Weekend overleefd. Veel gekocht gisteren.

Nieuwe week..... :D een week waarin we eindigen met bijzonder lekker lenteweer.... 8)

@ sjoon: hopelijk krijg je goed nieuws. Zie je zelf al verbetering?

Ik moet a.s. donderdag weer na 't CB. Ik heb mezelf beloofd om geen ruzie met ze te maken. Af en toe word ik zo moe van die toko.... maar goed. Ik wil weten hoeveel dat ze weegt en hoe lang dat ze is en verder de prikjes. En de rest.... het ene oor in, het andere oor er weer uit.
    We hoorden afgelopen weekend van vrienden dat ze er errug goed uitziet... Wij geven haar pokon... Ze groeit echt heel erg goed.
    Ik geloof dat Moaatje met Babet ook op die dag naar het CB moest. We zaten de hele tijd op dezelfde lijn. Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt...

Oh dames, ik vind het zo heerlijk dat ik om en om werk. Had ik veel eerder moeten doen. En zeker nu... dat het mooie weer er aan kom.

Trouwens, nog een vraagje: wanneer schrijven jullie je kleine in op de basisschool? Sommige scholen moet je echt vroeg al ingeschreven staan. Zeker op scholen waar het heel erg gewild is. Mijn broer heeft vorig jaar zijn zoon ingeschreven. Hij was net een jaar geworden. Er ligt bij ons in de wijk wel een school in de buurt. Op zich maakt het voor ons niet uit, maar ik wil graag weten, wanneer en hoe snel het moet.

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bianca: volgens mij ligt het aan de school zelf, je zou eens op hun website kunnen kijken. Ik hoor mensen die al inschrijven voordat ze 1 zijn en anderen die het pas later doen. Bij ons hadden ze een maand geleden open dagen maar ik kon toen niet. Weet je al wat voor een soort school je wilt? Ik vind het wel lastig hoor, het moet wel passen bij je kindje maar ze zijn nog zo klein..

Om en om werken... zou niets voor mij zijn, dan zou ik de werkdagen ook niets doen :D

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    vanochtend zat Raúl z'n ook helemaal dicht, hij kon dus niet naar het KDV. Morgen maar weer proberen, het ziet er nu wel beter uit. Hij is alleen vreselijk aan het gapen en piepen de hele ochtend, hij voelt zich erg zielig en als mama hem oppakt is het weer goed :(

Ik ga maar weer wat doen, tot later

Deel Deze Pagina