Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hhahahaha... nou, ik hebn nu al niks te doen. Het is zoooo rustig. Dus even internet afstruinen. Geeft niks... straks als het weer een beetje aantrekt, dan heb ik 't wel weer druk. Maar nu... ach.... ik kom m'n tijd ook wel door.

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bianca: wij zien wel al een groot verschil met vlak voor dat we het helmpje kregen, dus ik ben hel blij dat we dit wel gedaan hebben!

ik werk eigenlijk niet eens zoveel meer, alleen op woensdag en vrijdag en om de zaterdag. sinds mijn vriend voor zichzelf is begonnen heb ik de dinsdag op gegeven, want dat was eerst de papa dag, maar ja, zeker nu brengt hij meer geld in het laatje, dus dan hij 5 dagen werken en ik 1 minder. ik wou chiel ook niet meer dan 2 dagen op het kdv. ik vind 2 gewoon genoeg voor mijn gevoel. gelukkig heeft hij het daar wel naar zijn zin, want hij is zo lekker vrolijk en druk, en blijft constant lachen als hij een dagje naar het kdv geweest is!

3. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bwtje: spannend hoor, wel fijn dat er zoveel kijkers zijn geweest...
    Nu maar hopen dat er een koper bij zit.

Sjoon: succes in het zh, ben benieuwd wat ze zeggen.
    Wij moeten vrijdag terug naar Livit in Tilburg, denk dat het helmpje wel aangepast moet worden, we krijgen hem nl bijna niet meer af.
    Ook wil ik dat er een stukje aan de voorkant afgehaald wordt. De vorige x wilde ze het niet doen, kwam door het schuiven zeiden ze, maar de voorkant zit zo laag dat het over haar wenkbrauwen zit.

Bianca: Ik heb geen idee hoe dat met basisscholen gaat, vind het ook lastig om straks een keuze te maken... openbaar of christelijk?!

Ellen: hoop dat Raul snel weer opknapt.

Het is superlekker weer he, ga straks met een vriendin en haar kleine (die ik van zwangerschapsgym ken) voor t eerst naar de kinderboerderij.
    Ben benieuwd wat ze er van vindt.

Allemaal een hele fijne dag!

Liefs Carool

4. Blue Bird

m.b.t. keuze van de basisschool; wat voor soort christelijk, openbaar of katholiek. Maakt voor ons niks uit. Ik ben van huis uit protestant, mijn vriendje is katholiek. Wij doen er beide helemaal niks meer mee. Wat voor geloof Suzanne wil, moet ze zelf weten. Maar de basisschool dicht bij ons in de buurt; is katholiek. En aangezien deze lekker dichtbij is, is het natuurlijk wel makkelijk. Iedereen in de buurt zit op die school. Dus vandaar.....

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ow das raar ?
    Hier mag je pas vanaf een bepaalde leeftijd inschrijven..ik dacht kinderen voor peuterspeelzaal rond 2 jaar of misschien iets eerder..en basisschool ook pas die leeftijd of 2,5 ofzo..
    Maar Sem gaan we nu voor de nieuwe school inschrijven, en Eva straks voor de peuterspeelzaal daar..maar dat is dus een wachten.

Wij hebben hier wel een school waar we Sem ook ingeschreven hadden, en die zei ook al waarschijnlijk kan ze er met de leeftijd van 5 naartoe..maar dat hoeft nu dus niet meer!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat hebben wij dus straks ook, de school waar Sem naartoe gaat zitten heel veel kindjes in de wijk ook op, en dat is wel zo leuk natuurlijk!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Owww wat een heerlijk weer net met de meiden heerlijk buiten gespeeld in de tuin!
    Eva lekker op een kleedje met speelgoed, en Sem voetballen natuurlijk :p

Nu heb ik een poging gewaagd beide dames in bed te leggen eens kijken of het gaat lukken haha !

En dan straks weer lekker die tuin in!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Sem sliep al alleen Eva was nog aan het mopperen..
    Ga ik boven kijken zit madam bij het voeteneind met dr beentjes door de spijlen..
    Dus even onder de dekens gestopt en nu is het heerlijk stil :D
    Zo nu ga ik even lekker van het zonnetje genieten!tot klets!

9. Blue Bird

En....? ben je al bruin. Kun je woensdag met een gebruind lichaam beginnen aan je nieuwe job :D

Als ik naar buiten kijk, wil ik ook. Maar nee... we zitten binnen en we mogen fijn werken. Ach over 1 1/2 uur ben ik afgewerkt.
    Ik zie nu alleen een hoop auto's voorbij komen. Voor de mensen die in Eindhoven wonen.... ik werk aan de rechterkant (als je van de snelweg afkomt). Het nieuwe viaduct is dus klaar. ekkersrijt, afslag 6.... ben ik nog sneller thuis..... :)

10. Blue Bird

zo... ik ga nu even naar buiten om een luchtje te scheppen en een kop koffie halen.... :)

11. Blue Bird

en wederom klep ik in mijn eentje omdat iedereen van het mooie weer aan het genieten is en ik zit hier binnen heel hard *ahum* te werken.

12. Blue Bird

zo klep ik wel in mijn eentje hele pagina's vol hahahahhahhaha

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha zo snel wordt ik niet bruin hoor :p
    En heb zojuist alweer zitten shoppen online voor kleertjes voor Sem!
    Want ja het warne weer komt eraan ;)
    Fijn die afslag he! Volgens mij was die afgelopen weekend geopend ofzo..
    Maar scheelt toch wel denk ik ja!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja inderdaad klep klep!
    Wat werk je toch hard..
    ga nu MP nog afspeuren voor een leuk zomerjasje je kan maar klaar zijn :)

15. Blue Bird

Je moest eens weten hoe hard ik werk ;)

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Wij hebben in onze straat een katholieke, een christelijke en een openbare Dalton school. Bij ons in de straat gaan de kindjes naar alle drie en we hebben ook een aantal juffen van de verschillende scholen bij ons in de straat wonen. Hun eigen school is de beste als je heb vraagt :D

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex ik dacht al dat het lotio alba was, maar ja de blaasjes zijn nu ingedroogd dus ze heeft geen jeuk meer...ik had calendulan kinderemulsie erop gesmeerd toen ze zo'n jeuk had...dat hielp ook wel..

@bwtje zo das fijn 4 bezoekers! alleen wel minder dat ze zo vroeg kwamen..

@claudia...gefeliciteerd met je vriendin! wat een kleintje zeg! bedankt voor je knuf knufje terug voor jinthe hopelijk is haar oogje snel weer beter...

noa is vandaag gewoon naar het kdv geweest ging gelukkig heel goed...ze is nu wel huilerig maar komt omdat ze bekaf is..

@bianca mag jij op je werk internetten hier en op mp...ik mag dat echt niet staat ook in me contract zoek wel ns wat op op internet voor prive maar dan wis ik daarna de geschiedenis..

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mannetje is hier nog ingesteld op de oude tijd. Hij ligt in bed maar ligt te zingen. Zal morgen niet meevallen om hem om 6 uur uit bed te krijgen...

Ik had leuke slofjes gekocht van a@pies, die kunnen ze heel moeilijk zelf uitkrijgen las ik hier op het forum. (Nou, aankrijgen was ook een klus). Ik draai me om en een half uur later zit meneer met een slof in z'n mond :D Ik vond ze wel superleuk én gisteren besteld en vandaag al in de brievenbus!

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    wij mogen ook niet op ons werk prive-internetten. Sommige sites zijn zelfs geblokt zoals hyves en mp

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    op welke site kan je die slofjes kopen ellen?

Deel Deze Pagina