ow ik heb het al gevonden...schattig zeg die schoentjes! ik vind 15 euro nog best wel duur er komen zeker ook nog verzendkosten bij? ze zijn in ieder geval goedkoper dan zootjes...ik denk er nog even over na...ze heeft nu nog van die hello kitty soksloffen en sie trekt ze ook niet zelf uit,...die waren 7 euro
Spannend BW-tje ik hoop dat je iets zal horen.. Ik dacht dat je je kind pas rond de 3 jaar voor een school moet aanmelden? Moeders voor moeders komt woensdag middag om 14:00 langs.. Ik baal want heb best nieuwsgierige buren...Dus hoop dat het allemaal niet op zal vallen.. vorige keer was het 's avonds in oktober..niemand die wat zag... Ik ben benieuwd wat de test zegt! Voel me lang niet zo zwanger als bij Luuk...
@ Firstbaby: Jayden heeft nu 5 tanden. Vandaag is de vijfde doorgekomen. @ Mineke: Nieuwe kamer? Ben je de babykamer nu al were zat? @ Mamakaatje: Ja, gaat inderdaad hard he. Leuk dat ze opeens kan staan zeg. Jayden kon al even staan in de box en in bed, maar net stond hij voor het eerst aan de salontafel. Is toch wat moeilijker optrekken, hij heeft daar minder grip. Hoe was het op de kinderboerderij? @ bwtje: Fijn dat het open huis een succes was. Is toch een lagere drempel voor mensen om dan te gaan bezichtigen he.. Hopelijk krijgen jullie snel een bod van iemand. @ Sjoon: Hoe was het in het ziekenhuis? Zijn jullie wat wijzer geworden? @ Bianca: Wij hebben al wel besloten welke school het gaat worden. Maar over het inschrijven hebben we nog niet nagedacht. @ Ellen: Hoe is het nu met Raúl?
Zo, het is weer maandagavond. Vind ik altijd een leuke avond. "Weekend", want een paar vrije daagjes in het vooruitzicht. Straks lekker op de bank met CSI en wat lekkers... Fijne avond allemaal.
In het zh geen datum gekregen, moet voor zijn eerste verjaardag weer naar het zh, en dan zal het wel op zijn eind lopen, denk ik (hoop ik) de helm zat verder nog goed, en de afplatting is een stuk beter geworden. van 110.8% naar 106.8% ik geloof dat normaal iets van 95% a 98% is, maar helemaal perfect rond zal het niet worden zei de ka ook al. maar ach, ik ben nu al tevreden met dit resultaat vergeleken met voor de helm! dus alle beetjes helpen nog tot het einde van deze therapie!
ow ja dan krijg je dat plassen weer he! Hier weet ook gelijk iedereen het haha maar vind ik niet erg hoor Liever dat dan zo'n stille buurt Ja rond de leeftijd van 3 moet je wel echt een keuze gaan maken voor de basisschool ja...maar scholen in trek moet je wel echt vragen naar de minimale leeftijd hoor !
Ja dat merkte we ook toen we het zonder beetjehulp.bl te koop hadden dan gaan mensen toch sneller een afspraak maken1
Nou heeel goed nieuws dames! De eerste bezichtiger heeft een ontzettend mooie brief hier in de bus gedaan.. Over hoe goed hij onze bezichtiging vond, dat we echt de tijd voor hem namen en dat hij echt steeds enthousiaster werd! Hij is nu aan het kijken hoe hij het financieel rond kan krijgen..eigen bedrijf enzo.. En hij heeft zijn aankopend makelaar al getipt en die zal contact op nemen met beetjehulp makelaar van ons! Dus het gaat echt spannend worden nu.. En kreeg zojuist weer een mail voor een bezichtiging voor as donderdag! Dus er zijn genoeg mensen die interesse hebben! Pfff gelukkig maar want voor je gevoel duurt het zo lang allemaal maar het gaat goed komen denk ik wel...Wat een opluchting! Nou ik hou jullie op de hoogte dames! Truste en tot klets!
Goeie morgen allemaal Ik heb geen babykamer, ze slaapt nog bij ons op de kamer. Daar staat het bedje en de commode, alleen de laatste tijd word ze wakker als wij naar bed gaan. Dus nu gaat ze bij haar zus slapen. Maar aangezien die kamer niet zo groot is en die van mijn zoontje wel gaan we ruilen. Dus van de jongenskamer gaan we een meidenkamer maken. En van de meidenkamer een jongenskamer. Eerst gaat mijn man nog een inbouwkast maken dus voorlopig duurt het wel even voordat we klaar zijn. Nu heb ik gisteravond mijn zoon en dochter bij elkaar gelegd in een stapelbed, nou dat was keten natuurijk. Ga ze maar eens wakker maken nu kijken of ze nu nog zo vrolijk zijn. Iedereen een fijne dag, ga ze lekker met de fiets naar school brengen zulk mooi weer.
@sjoon mooi resultaat! hopelijk is het voor zijn verjaardag nog beter! @bwtje das goed nieuws! hopenlijk doet die man een bod... hier een beetje een dilemma...noa wil de laatste tijd weer snachts een voeding...uurtje of 4-5 ik probeer dan eerst water te geven...en dat drinkt ze wel maar ze blijft huilen...gister om half 10 had ze dr laatste fles 180 met 6 scheppen en 3 schepjes rijstebloem...helemaal opgedronken en toen nog huilen dus nog maar een beetje gegeven en toen zat ze vol...ging lekker slapen en om half 5 begon ze vannacht.. vannacht heb ik 150 water en 4 schepjes melk gegeven want als ik een hele fles geef dan eet ze sochtends niks en als ik minder geef dan blijft ze huilen als het op is....noa dronk nooit haar flessen helemaal leeg en nu lijkt het alsof ze er niet genoeg aan heeft.. ik wil er snachts eigenlijk niet aan toegeven om een flesje te geven want het moet natuurlijk geen gewoonte worden want nu lijkt het erop dat ze eraan went maar ja van half 5 tot 7 wakker liggen van een jankend kind is ook niks.. of zou ze al aan die nutrilon 3 toe zijn?dat ze aan nutrilon 2 niet meer genoeg heeft...ik heb alleen nog een vol pak nutrilon 2
Ik praat hier tegen een dichte deur. Ik heb m'n werk af, wat af moet zijn. Nu hebben ze iemand ingehuurd voor 3 maanden, die nu mijn werk doet. Ik heb namelijk al zo vaak aangegeven dat ik mijn werk op tijd af heb en dat ik wel iets anders wil gaan doen. Maar dan zegt mijn baas; als ik jou iets uitleg, dan ben ik 2 uur verder. Dan doe ik het liever zelf in een half uur. (ik werk bij een taiwanees bedrijf en taiwanezen geven niet zo snel iets uit handen). Ik vraag niet meer om ander werk. Ik heb het al zo vaak gedaan. Dus dan maar internetten en wat chatten. Maar ze kunnen me niet ontslaan. Ik doe niks fout, heb een al een x-aantal jaren een vastcontract, maar ze weigeren om iets anders te geven. Tja, dan houdt het op een gegeven moment op. Iets anders zoeken heeft nu even geen zin. Ik heb een vaste baan, straks sta ik ergens op straat. en ik moet toch inkomen hebben. Maar goed.... even off topic.... maar ik heb een hoop frustraties hier. Verder gaat het goed met Suzanne. Eigenlijk geen bijzonderheden. Ze doet het juist heel erg goed. Ze eet goed, ontwikkelt goed en a.s. donderdag mag ik weer naar het cb.... kijken hoeveel ze weegt en hoe lang ze is. Want je kan duidelijk zien dat we haar iedere dag pokon geven. Nou, ik ga even wat doen. lekker van het mooie weer genieten. Straks even met Suzanne in de tuin rommelen. @ bw'tje: spannend meid. Ik hoop voor jullie dat het snel wordt verkocht.
wat fijn zeg en volgens mij heeft niemand een perfect rond hoofd hoor. Is de smetplek al weg? Lache hier vanmorgen ze waren nog een beetje duf en gaven elkaar de schuld dat ze zo laat gingen slapen. Maar even later draaide ze toch bij want ik heb geen meelij. Iedereen een fijne dag, ga zo een paar zaken af. Ben op zoek naar stippeltjesbehang en gordijnen.
Misschien een inhaalslag omdat ze ziek is geweest. Hier is het ook brullen als de fles op is, maar als ik dan haar speen geef stop ze met huilen. Hier 's nachts ook aan het spoken sind drie dagen, ik laat ze gewoon krijsen nou. Ze zit te lachen als ik haar pak dus zal wel even uitproberen zijn. Ze is natuurlijk ziek geweest en ik pakte ze echt bij elke huiltje dus word een verwend meisje. Bianca: Irritant joh dat je niks te doen heb, dan duurt de dag lang.
ja nummer 2 en 3 mengen is wel een goeie optie...of overdag 2 en voor de nacht 3....ik ga even kijken wat ik ga doen... @bianca lijkt me ook irritant als ze dag zo lang duurt...bij mij op me werk is het zowat nooit rustig ben altijd bekaf als ik thuiskom...we hebben het werk elke dag net af omdat we met weinig mensen zijn momenteel en me baas neemt er niemand bij vanwege de kredietcrisis...en zeiken dat ie doet als het even een beetje rustig is en we tenminste op een normaal tempo ons werk kunnen doen i.p.v. hollen rennen vliegen... wat is trouwens pokon? je zegt we geven haar iedere dag pokon... @mineke je meissie is ook weer helemaal beter? noa dr waterpokken zijn nu allemaal ingedroogd maar ze zit nog onder de donkerrode plekjes/korstjes ik hoop echt dat het weer helemaal bijtrekt het ziet er echt niet uit..
pokon geef je aan planten, daar door groeien ze ook goed... vandaar die uitspraak. is niet erg gezond als je dat aan een mens geeft! en over de smetplek, we hadden vorige week van de dokter een zalfje gekregen, en dat was na 3x smeren al bijna weg, dus dat gaat wel erg goed gelukkig. wauw, aan het einde van de week wil het 18 graden worden! moet ik net die dag van 9 tot 9 werken... gatver
hahahah ik dacht al pokon? ik heb er nooit van gehoord maar ja heb ook niet zulke groene vingers...laat planten eerder dood gaan dan groeien