heeij wilma! hier gaat alles goed heb weer een lekker vrolijk meisje... hoe is het met esmay en de beeb in je buik? hoe voel je je verder? voor degene die benieuwd zijn hoe noa dr uit ziet met waterpokken er staan foto's op hyves...e meeste van hier staan in mijn lijst en kunnen de foto's zien en anders moet je me even toevoegen...
HAHA Ik zie het al gebeuren bij de c1000 mevrouw verkopen jullie ook pokon voor babies? hihi Hier ook een mega vetplant trouwens zo'n aloe vera! Ooit als mini plantje van hun grote plant gekregen maar moeders heeft het al begeven van hun.. Maar de kleine is nu dus mega! Hier groeit op de een of andere manier alles heel goed? En nu hebben we 3 mini's eruit gehaald om te kijken of deze het ook gaan doen..maar moeders moeten we gaan overplanten want hij wordt te groot voor de pot haha en is ook loeizwaar Nou ik heb de kids erin liggen, lekker samen weer heerlijk van het zonnetje buiten genoten! En staan schuren straks nog ff verven nu ze slapen..Ik wil het toch afhebben ook al hebben we een potentiele koper
met esmay gaat het goed ze is erg ondeugend (nu al) hihi met de beeb gaat denk ik alles wel goed. verder ben ik af en toe misselijk maar heb alweer nieuwe medicijnen gehaalt gisteren heb ze helaas nog steeds nodig. ben blij dat noa zich beter voelt! en ga even gauw kijken op je hyves
hmm heb ik jou op hyves ik keek op de algemene pagina of daar nieuwe foto's stonden maar kon je daar niet bij vinden?!
jaaaaa echt wel! Ik heb sowieso al weinig geduld..en makelaars zijn sloom! Daarom deden wij het ook zelf gaat veeeel sneller Want nu is het weer wachten totdat die een afspraak hebben zucht.. op hyves heten wij krakertjes jou heb ik wel op hyves toch?
@ Sjoon: Nou, het is dus al een stuk beter geworden, fijn hoor, dat er resultaat is. En als Chiel straks meer har op zn bolletje heeft zal het nog wel midber opvallen, toch? @ bwtje: Fijn dat jullie huis zo in trek is qua bezichtigingen. Hopelijk krijgen die mensen het rond. En anders maar hopen op de volgende bezichtigers.
@Linda: Ah gossie, wat zielig zeg. Ik heb echt de neiging om je meisje op te tillen en heel erg te knuffelen.... Grote digi-knuffel voor haar dus! En hihi... dat staartje, echt lief.
@coco wat lief! knuffel terug voor jayden van digiknuffels krijgen ze tenminste geen waterpokken hahah @flex dank je esmay vind ik ook zo''n lief mooi meisje! vind trouwens dat wij allemaal mooie kinderen hebben soms zie je wel eens een kindje en dan denk je wat een lelijk kind (sorry!) @bwtje ik zal je wel even toevoegen kan je ook krentebolle noa zien
haha is goed! Ja wij hebben mooie Juni kindjes ! Maar idd sommige kids zijn laatbloeiers of nooit bloeiers hahaha Als je me toevoegt zal ik gelijk eens spieken!
Nou de verf zit erop, heerlijk verven met dit weer ! Morgen nog een laagje en dan vind ik het wel weer goed Droogt zo op het zuidwesten hihi Nu nog ff ontspanning voor mezelf voordat de dames zich weer melden! tot klets!
zat net even op vlademira d'r hyves te kijken en quinten zit denneappels en takken in zijn mond te stoppen en zij maakt er gewoon foto's van....sorry moest t ff kwijt