Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    :) puur natuur :rolleyes:

Mijn meisje is gelukkig ook weer beter, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar foto. :)

Ik vind de pokon opmerking wel meevallen hoor, ik ben weleens voor bieslook naar de plantenzaak geweest. :) :) :)

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco idd met meer haar valt het minder op dat wel. maar het gaat de goede kant op en dat is al lang goed!

ik had je foto's van noa vanmorgen al bekeken linda, ziet er wel zielig uit de waterpokken. nou maar hopen dat ze die ook niet meer krijgt (als het goed is maar 1 keer)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

eigenlijk wel een logische gedachte van de bieslook toch?

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja haha ik zat ook al gelijk zo van moet toch kunnen? :p
    maar inderdaad appie heijn heeft ze ook staan ;) hihi

Nou die Vlademira toch..vind dat kindje btw wel echt groot hoor? wie weet had ze hem gewoon al 2 maanden maar wilde ze graag bij ons blijven kletsen omdat ze verder nergens welkom was :) hehe

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bwtje hahaha ja dat zou goed kunnen...ik vind hem ook onwijs groot vergeleken bij noa en noa is nog ouder ook.. maar ja..

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Jah heb net ook ff gekeken echt nie normaal :( Voor het zelfde geld heeft er een hond op zitten piesen :sick:

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    idd...t is gewoon niet fris...maar ja zij vind dat blijbaar normaal dat ie takken en denneappels eet

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier ook weer even snel een berichtje van mij..
    Mijn vriend was gisteren ziek thuisgekomen,en raad eens wie het nu ook heeft jinthe :( Mijn vriend begon zondag al een beetje,heeft haar vast aangestoken..

Ze zijn allebei verkouden,volgens mij ook keelpijn.En hebben allebei een hoest van een zeehond :( En ze wil haar flessen niet,is echt niks voor jinthe..Dan maar diksap,vocht is toch het allerbelangrijkste..Als ze maar blijft drinken en natte plasluiers blijft houden.

Dus maar ff hoestdrank voor haar gehaald en neusspray,ook voor mijn ventje..

Hoop maar dat ze snel weer beter zijn,liggen nu lekker ff te slapen ;)

@lin,had de foto's op je hyves gegeken,wat sneu zeg al die rode vlekjes :( Maar haar staartje "how cute" ! zo begon jinthe ook met zo'n lief klein staartje :) En wij juni mama's hebben zeker mooie kindjes :D

@mineke,gelukkig is je meisje weer beter :D

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    :) Ja ze zeggen weleens Eens een gek altijd een gek :) 8)

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @claudia wat rot dat je meisje en patrick weer ziek zijn! hopelijk zijn ze snel weer beter! hopelijk wordt het snel warm en mooi weer en worden onze kindjes niet meer zo snel ziek!
    schattig hea dat staartje! t is nog niet veel maar begint erop te lijken hihih en die rode vlekken zijn idd wel zielig hopelijk trekt het snel helemaal weg..
    jij heb trouwens ook super schattige foto's op hyves staan van jinthe...wat is ze alweer groot geworden zeg en veranderd..ze is ook echt een mooi meissie!

doet bij jullie zp het sinds vanmiddag ook steeds niet of ben ik de enige?

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb nergens last van gehad van deze pagina linda.

en idd allemaal mooie kindjes van de juni mama's

12. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
  13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ellen ja ik had het al gevonden...errug schattig die schoentjes!

wie gaan er a.s zaterdag voor de deur liggen (hhihi) bij de bart smit voor de little people huisjes? ik ga denk ik wel heel vroeg want ik wil het drukke dag huis en de boerderij halen voor d'r verjaardag...ik heb me broer en me oma al gestrikt om het cadeau te geven hahahah ik wil zelf denk ik een loopauto geven...en om het zomaar te geven vind ik ook een beetje onzin.. maar denk wel dat het storm zal gaan lopen dus ga wel vroeg..
    weet iemand hoe laat de bart smit op zaterdag open gaat?

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Haha.. ik had um inderdaad ook al gezien Maar dan bij de Intertoys. Scheelt toch veel 50%... Had al gezien dat intertoys om 9:00 uur open gaat, die zit gelukkig hier om de hoek. Openingstijden van bart smit kun je vast op internet vinden.
    ZOu het erg stormlopen ja... :( ? Dan kunnen we beter met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen... ;)

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Leuke schoentjes inderdaad!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @zonneschijn ik had al op internet gezocht maar nergens te vinden...naja ik ga maar om 9:00 ofzo...

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, ik zit hier met een chagrijntje/driftkikkertje! De borst sloeg hij net na een tijdje weg, een boterham hoefde hij ook niet en nu vliegen de stukjes mandarijn door de kamer. En zeuren dat hij doet! Er staat me echt wat te wachten vanfdaag, volgens mij is hij met het verkeerde been uit bed gestapt.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Bart Smit is geopend van 9 tot 6 (behalve zaterdag en maandag). Staat gewoon op de site hoor.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hihi hier ook wel eens eentje met het verkeerde been uit bed gestapt .
    succes ermee vandaag

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco ik kan het niet vinden hoor...ik wil juist weten hoe laat ze op zaterdag open zijn i.v.m. die little people actie a.s. zaterdag...

hier ook een chaggerijntje...eten gaat de laatste tijd heel goed...soms te goed...ze kwam vannacht weer om 2 uur...en bleef net zo lang krijsen totdat ze een flesje melk kreeg...terwijl ik haar om 7 uur een fles 180 cc en 6 scheppen nutrilon3 had gegeven met ook nog 3 scheppen rijstebloem...

verder zeurt ze ook om alles...om moe van te worden...zit er weer een sprongetje aan te komen ofzo?
    moest gister wel lachen...ze zat jankend een soepstengel te eten...ging nergen over..

Deel Deze Pagina