HIER de link van Bart Smit. Maarja, de zaterdagopeningstijden staan er dus niet bij. Misschien even bellen naar het filiaal? Maar denk je echt dat het zo storm zal lopen dat je voor de deur moet gaan staan wachten?
Intertoys heeft trouwens ook een hele leuke aanbieding komend weekend. Zat er over te denken om het ta gaan kopen. Maar ja, zn verjaardag duurt nog ruim 2 maanden en ben bang dat ik in de tussentijd toch wat leukers zie. Maar hij is nu zo goedkoop... weet het dus nog niet. Het gaar hierom: KLIK
dat denk ik wel ja...het is een mooie aanbieding en little people is erg populair...ik ga vrijdag bij mijn ouders slapen omdat we een etentje om 19:00 hebben met de familie...noa logeert bij mijn vriend zijn ouders dus ik wil zowiezo vroeg op om haar weer op te halen dus..maar dan ga ik eerst langs de bartsmit
weet er iemand of de nutrilon omneo lichter is dan de gewoone? hij komt elke dag om 6u half 7 voor eten...
@ bulldog: Lief van je moeder dat je een buggy hebt gekregen. En ja, het wordt inderdaad heerlijk weer. Kun je er nog van gaan genieten van de week of moet je steeds werken? Gefeliciteerd met je 2000ste bericht! @ Linda: Nou, succes dan met voor de winkel bivakkeren. Ik heb er wel eens van gehoord hoor, Little People. Maar verder geen idee wat het is en dat het zo populair is.
@coco ow die vind ik ook leuk! misschien ga ik die ook wel halen leuk voor van de zomer... en nu 30 euro korting!
ik ga btw heus niet voor de winkel bivakeren hoor hiihhihi dat was maar een geintje ik ga gewoon om 9 uur als de winkel opengaat...ik wil er toch vroeg uit want ik wil noa een beetje bij tijds ophalen die blijft bij opa en oma logeren..
@ iedereen over mijn opmerking met "pokon". Pokon geef je aan je planten doordat ze beter en harder gaan groeien. Dus die vriend had gezegd of wij pokon geven aan suzanne (wat we dus niet doen even voor de duidelijkheid), omdat ze hard groeit. De laatste keer dat hij haar zag, was ze beduidend kleiner Zo... en nu ga ik eten....
Nee hoor, 60 korting. Hij is van 129 voor 69, maar is een foutje op de site. Ze hebben hem trouwens ook in roze.
Ik heb ook wel eens de opmerking gemaakt dat we Pokon geven als hij zo hard is gegroeid. Heb er nooit over nagedacht dat er mensen zijn die niet weten wat het is.
Claudia: Beterschap voor je meisje en vriend! En inderdaad vocht is het belangrijkste. En even over de intertoys en bart smit aanbieding, je moet inderdaad vroeg gaan hoor is mijn ervaring als het een hoop scheelt anders is het op. Meestal hebbben ze hele stapels, maar ik heb mijn zus een keer op een actie van een fietsje gestuurd en toen stonden er om 9 uur 30 mensen voor de winkel en ze hadden er maar een paar. Stonden zelf twee mensen aan hetzelfde fietstje te trekken van ik was eerder. Ze is maar snel weggegaan en zei tegen mij als je nog eens wat weet. Maar de vorige keer ging ik voor een dora computertje bij bart smit en toen hadden ze er wel een stuk of 30 staan 's middags, dus ben benieuwd naar de verhalen straks.
@bianca ze bedoelde mij denk ik, ik wist niet wat pokon is...tsja ik vind bloemen en planten heel mooi maar ik heb er niks mee...bij mij gaan ze alleen maar dood...dus dan kan je je voorstellen dat ik nog nooit van pokon had gehoord.. @coco ja ik zag dat ze ook in het roze waren...maar is 69,99 nu een foutje of kunnen we hem vrijdag of zaterdag voor 69,99 krijgen? ik ga hem wel halen me vriend vond hem ook heel leuk.. @mineke tsja de ene keer met aanbiedingen is het zo weg en vechten ze erom en de andere keer zijn ze er zelfs een paar dagen later nog...moeilijk in te schatten daarom ga ik gewoon vroeg dan kan het bijna niet dat ik misgrijp lijkt me..
ik bedoelde eigenlijk van 99,95 voor 69,95 =30 euro korting maar idd eigenlijk 60 euro want hij was oorspronkelijk 129,95
gefeliciteerd blondie! mooie test! ik had dat toen ook bij noa na de mvm test geloofde ik pas echt dat k zwanger was!