Hey meiden, ik ben met mijn kleine meid en mijn vriend naar de huisarts geweest,Mijn vriend heeft een virusinfectie,daar kunnen ze helaas niks aan doen,Alleen uitzieken.. Jinthe heeft pseudokroep en krijgt een drankje voor 3 dagen! Vind het zo zielig voor d'r En er komen boven 2 tandjes door,maar of het nu haar hoektanden of voortanden zijn kan ik niet zien..Zit net op het randje.. @Blondie, mooie test hoor! @mineke Hoe is het met jou meisje? @lin,Hoe is het nu met noa? En het "pokon" verhaal ken ik ook idd
Ik ook maar dat is alleen de zaterdagavond hehe dus dan is het zonnetje al neer Ik denk dat de officiele eerste BBQ er deze week wel aan zit te komen hihi We kunnen niet wachten !
Nou vandaag weer druk geweest ondanks dat alles redelijk schoon was.. Vandaag toch weer heel de badkamer gedaan en de keuken overal gesopt hihi In de voortuin leuke plantjes gezet en achter in het gangetje ook maar weer eens de hark erdoor gehaald.. Toen nog een laatste likje verf achter er tegenaan en toen vond ik het wel goed! Morgen stofzuigen en dweilen.. Vriendje is nu nog ff boodschappies doen.. En vanaaf om 20.30 moet ik eten gaan testen weer nu van die kant en klare maaltijden, is toch weer 15 euries dan kom ik wel ff op mijn fietsje langs, overbuuf gaat ook mee! Nou dames tot klets morgen ben ik natuurljik ook weer bezig met de laatste dingetjes en dan om 17.00 is de 2e bezichtiging met aankoopmakelaar ZO spannend! En die avond ook mijn eerste werkdag op het nieuwe werk, alles in 1 keer he pffff heb nu dus ook al hoofdpijn hahaha
@ clau met noa gaat het hardstikke goed..de korstjes zijn er langzamerhand al een beetje aan het afvallen...het is al stukken minder dan van de week.. @zonneschijn heb jij nog geen echo gehad? je ben toch al of bijna 12 weken? @spannend bwtje...wat heb jij veel energie zeg..als ik hoor wat je allemaal gedaan heb en dan heb jij nog wel 2 kinderen.... ik heb vandaag aan de voorkant de ramen gelapt...was ook eeuwen geleden..volgende week maar de achterkant...(toen werd noa nl alweer wakker )
Die is morgen, de 12 weken-echo. Vind het eigenlijk niet eens zo heel spannend, stom hè? Heb het idee dat het wel goed zit. Spannende dag morgen... Succes met de bezichtiging en daarna met je nieuwe baan! Tot hoe laat werk je dan?
Fijn dat het met Noa weer zo goed gaat. Blijven er geen littekentjes achter? Morgenavond heb ik de 12weken-echo, met 6 weken ook al 1tje gehad dus toch iets minder spannend. Ookal kan het natuurlijk alsnog fout zijn gegaan... Blondie, wauw wat een supermooie test. Overduidelijk! Ik ben ook weer in die groene bussen aan het plassen... Welk kadootje had jij gekozen? Ik het serviesje.
Succes morgen zonneschijn Ja mooi die test he? en nu ie is opgedroogd is de teststreep nog paarser Ik heb het boek gekozen. Vorige keer had ik een speelkleed en daarbij kreeg ik dat serviesje ook. Nu kreeg ik een fotolijstje en 2 nachtlampjes. Bw-tje jij succes morgen! Ben benieuwd! Ik heb mijn eerste echo 15 april 's ochtends en 's middags intake vk.... Beterschap Claudia! Het is ongevaarlijk maar lijkt heel eng idd.. Fijn Linda dat het zo goed met Noa gaat! Liefs!
Dat is wel het balen van een virus ja... Dat je er niks tegen kan doen? Is-ie nog erg ziek? En pseudokroep komt ook eng over toch? Op zich is het onschuldig toch? Alleen schrik je je te pletter. En dan ook nog tegelijk neiuwe tandjes erbij... sterkte ermee.
Ze is hier weer zo goed als de oude weer hoor. Pseudokroep vind ik echt naar klinken zeg, beterschap goed dat je langs de ha ben geweest. Blondie: Leuk zeg zo'n mooie test.
@ blondie mooie test! @ clau beterschap voor je ventje en meisje! @ hier gaat niet zo goed Esmay heeft nu al 2 dagen mega dunne luiers en sinds vanmorgen erge rode billen als ik haar verschoon gilt ze het uit van de pijn kan niet zien of er tandjes doorkomen wat denken jullie zou het de tandjes zijn of mssn toch iets anders?
@Coco: wat een leuke tip van de driewieler, wij wilde er ook al een kopen voor Evy, maar dit is een superaanbieding! Het little people boederijhuis wilde mijn ouders al kopen, er stond er nu nog maar 1 in de winkel, ben dus benieuwd zaterdag. @Zonneschijn: succes morgen! @Claudia: wat is pseudokroep precies? @Flex: zijn het ook zuur ruikende luiers bij Esmay? Bij Evy zijn ze bij doorkomende tandjes dun en ruiken enorm zuur dan. Nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Vrijdag eerst naar Livit voor het helmpje terug, dan komt een vriendin Evy's haar voor t eerst knippen. (de plukken steken aan de zijkant van haar helm nu uit) en daarna willen we voor de eerste keer een stukje met Evy gaan fietsen. Lijkt ons namelijk zo leuk om te doen Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
zit idd een vreemd geurtje aan kan niet goed gaan ruiken dan ga ik over me nek lekker fietsen vindt ze zeker leuk!
Oh jah heeft Judith een paar weken ook gehad, kreeg ze drie tanden tegelijk daarna. Maar snap je helemaal echt mega zielig, hier krijste ze ook ernom. En kneep haar billen bij elkaar, echt zo zielig als ik het schoon moest maken en poepte ook veel meer.
als er een korstje afvalt dan blijft er nog wel een roodplekje achter bij sommige maar dat moet nog wegtrekken...je kan er nu nog niets van zeggen of het een litteken blijft of niet...ik hoop dat het allemaal wegtrekt..we zullen zien.. @flex noa heeft ook al een paar dagen dunne luiers gister kwam het helemaal door dr broek heen en zat het op haar hele been ieuw..het ruikt hier zuur dus denk dat er een tand aan komt.. goed laten drinken meer kun je niet doen.. je kan haar billen insmeren met zinkolie ofzo.. @clau ik vond het erg gezellig we spreken snel weer wat af met de meiden erbij als ze weer helemaal beter zijn! trusten meiden! xxx
straks moet ik met suzanne naar het cb. Ben benieuwd hoeveel dat ze weegt en hoe lang dat ze is. Ik ga me zo even aankleden. Ik loop nog in mijn joggingbroek en ik heb zelfs mijn haren nog niet gekamd en ook nog niet mijn tanden gepoetst. Wat ben ik toch smerig Het belooft een mooie dag te worden. Ik ben alleen (denk ik) vanmiddag heel even online, anders laat ik 't morgen wel weten hoe 't met suzanne er voor staat.
@coco ben vandaag vrij en moet vrijdag en zaterdag werken! ja vond het ook erg lief van me moederke dat ik die gehad heb! @claudia beterschap voor je man en dochter. wat is pseudokroep? @flex denk da thet tandjes zijn hier ook dan van die dunne zure luiers. @bianca jij was toch ook aan het lijnen?hoeveel ben je afgevallen?