Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ fl3x, ik heb gestemd op je meisje :D

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Oh echt? Ik dacht dat pseudo kroep onschuldig was :( ... Met alleen enge symptomen. Maar dat is dus helemaal niet zo, het is ook echt een ontsteking.
    Gaat het nu alweer wat beter?

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Beterschap met Danny!
    Ik kan smiddags ook nooit slapen. Ook toen in m'n kraamtijd lukte het echt niet... En de kraamhulp maar zeggen dat het echt heel belangrijk was om te slapen...
    Hopelijk komende nacht een betere nacht voor jullie allebei/maal.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn en moaatje hoe waren jullie echo`s?

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jeetje das niet niks..

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wat lief dat je eraan denkt!
    Hij was goed, de echo! Zag eruit zoals-ie eruit moet zien voro deze termijn. Voor de rest zien ze nog niet zoveel; wel beentjes en armpjes, ook vingertjes.
    Uitgerekende datum blijft 13 oktober.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    fijn dat alles goed was!
    is het zwaar nu je zwanger bent en de verzorging van de kleine?

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @zonneschijn,Ja het gaat gelukkig met medicijnen wat beter..Over 2 daagjes moet het over zijn.
    En wat fijn dat alles goed was met jullie echo ;)

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hoi meiden, kom alleen ff gedag zeggen, we gaan morgen op vakantie. Heb geen tijd gehad om bij te lezen, erg druk met werk gehad deze dagen. Ben een beetje stressed.... :( net ff snel m'n koffer gepakt, heb het idee dat ik de helft vergeet... vind het ook wel spannend vliegen met een kleintje... Gaat vast allemaal goed :) Tot over een weekje maar weer!

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @zonneschijn fijn dat je echo goed was!

@bianca goed joh dat je al 6 kilo kwijt ben! ik wil ook zo graag afvallen maar het lukt me gewoon niet...nou moet ik ook zeggen dan ik nog niet heel erg me best heb gedaan...maar er komt ook steeds een feestje of een etentje tussen...en ik hou ook van lekker eten...en een sportschool is momenteel ff niet te betalen (is toch snel 45 euro per maand) en ik heb momenteel ook nog niet de puf om savonds te gaan sporten ik ben blij als ik savonds zit...maar wil over een tijdje wel echt gaan sporten want die zwangerschapsbuik moet nu toch echt een keertje weg...maar ik ga straks lekker veel fietsen met noa das ook goed voor de lijn :) doe je nog iets speciaals van een dieet ofzo? bij mij werken dieeten niet...daar kom ik alleen maar van aan..
    (sorry voor dit lange verhaal:p)
    fijn dat ze zo tevreden waren over suzanne, is ook een flinke meid! nou lekker hoor, n beetje babyfat!
    @ellen fijne vakantie! waar gaan jullie naartoe?

@clau hoe is het nu met jinthe? slaat het drankje een beetje aan? lijkt me leuk om binnekort eens te gaan fietsen als het lekker weer is!

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    hey lin,ja gaat gelukkig al een stukje beter! :D lief dat je ernaar vraagt ;)

Met noa ook alles goed?

xxx

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ linda221: nee, ik doe niks bijzonders. Gewoon aan je 3 maaltijden houden en tussendoor weinig snoepen. En veel thee en water drinken. En ja... ik moet 's ochtends een bakkie koffie hebben. Vind ik zo heerlijk.
    Verder sport ik niet echt. Veel wandelen en dingen doen met Suzanne.

@ Ellen: veel plezier op vakantie. Ik weet dat je dit niet meer leest, maar toch... Waar gingen jullie ook al weer heen?

Laatste dag van de week.... nog een dagje werken en dna heerlijk weekend. We hebben geen plannen voor dit weekend. Lekker rustig aan doen....

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ clau thnx! was alweer vergeten dat ze meedeed hihi heb de testfoto gekozen zie ik :)

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Waar is iedereen? genieten van 't mooie weer? en ik maar werken :(

nog een paar uurtjes en dan weekend.....

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hello allemaal, ben een paar daagjes niet geweest, heb het erg druk gehad. Net even snel alles bijgelezen, maar ga er zo meteen weer vandoor.

@ Claudia: Hoe is het daar bij jou in de "ziekenboeg"? Beterschap voor je kleine meisje en een dikke knuf.

@ Ellen: Fijne vakantie.

Zijn er al meiden naar Intertoys geweest voor de driewieler? Hoe is de voorraad? Ik wil hem morgen gaan halen, want dan is mijn man thuis met de auto, hoop dat ze hem dan nog hebben.

Zo, nu even mn mannetje schoonmaken (heeft net frambozen op, hij ziet er niet uit). Dan samen de eendjes voeren.
    Vanavond weer werken, kom vanmiddag nog wel even buurten./

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

willen jullie als jullie zin hebben alleen hoor op esmay stemmen? :D :D

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag...

wat een weertje he? heeerlijk...

hier zijn vandaag de eerste haartjes geknipt
    hij ziet er lekker stoer uit nou met zn stekeltjes..

ga weer van het zonnetje genieten en morgen werken

tot zondag miss.

fijn weekend

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    owww ze liggen er uit dit weekend
    tot na het weekend....

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @coco,wat lief dat je ernaar vraagt ;) .. het gaat gelukkig de goede kant op, alleen krijg ik nu ook weer keelpijn :( Hoop maar dat het niet doorzet,Want ik ben morgen jarig :) Dikke knuf terug :D

@ ellen Fijne vakantie ;)

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: gaaf he, als ze net naar de kapper zijn geweest. Hier zijn de lekkere korte haartjes na ongeveer 3 weken al weer aardig lang.

@ Claudia: haha, wat toevallig zeg, ik zat er net aan te denken, omdat je naam Claudia0404 is, dat je morgen wel eens jarig zou kunnen zijn, ja dus!
    Nou, ik wil je alvast een hele fijne verjaardag toewensen voor morgen, met heel veel lekker weer en zonder zieke mensen.

Ik heb vanmiddag bellenblaas gekocht. Wat een lol voor 29 cent zeg. Hij vond het echt leuk, die belletjes in het zonlicht. En voor mama ook genieten omdat meneertje het zo leuk vond. Echt een aanrader!

Fijn weekend iedereen! Ik ga eten, en dan werken.
    Als ik het goed begreep liggen we er uit van het weekend... Dus tot maandag dan maar weer he.

Doeidoei!

Deel Deze Pagina