Hier een rustige nacht. Hij werd om 5 uur wakker en na het voeden wilde hij voor het eerst niet slapen. Dus ik was samen met hem wakker tot 6 uur. Meestal valt hij als een blok in slaap, maar dit keer was hij kennelijk niet moe genoeg.
Meike heeft vannacht voor het eerst door geslapen vanaf half 12 tot half 6 vanochtend. ben benieuwd of dat door zet. Ze was gister overdag wel heel erg onrustig en vandaag slaapt ze weer veel dus ik ben bang dat het eenmalig was hahaha. gr Willeke
hier een rustige nacht gehad, al hoewel het inslapen moeilijk ging omdat ie de hele dag al in coma had gelegen. Gelukkig konden we uitslapen tot 9.30 Vandaag wilde mijn man tijd met de kleine en ik mocht me er niet teveel mee bemoeien (ondertussen zit hij wel van alles te vragen aan me, grappig). Ze zijn samen onder de douche geweest, vond ie heerlijk. Nu wilde hij gaan wandelen terwijl het volgens mij regent. Nee hoor, het was droog, hij ging gewoon, zonder regenkap en paraplue. Amper 5 min. weg of het begint te stortregenen. Ik zit nu met stoom achter m'n oren achter het beeldscherm. Hoezo teveel ermee bemoeien, als hij zo onnadenkend doet. Ik vind het wel erg lastig om m'n mond te houden maar ik wil hem ook niet het gevoel geven dat ie alles verkeerd doet. Herkenbaar?
ze zijn weer terug, de sirene staat op 10 te loeien. Stiekum vind ik dat toch wel leuk, papa krijgt gelijk de lading over zich heen
@ xxxxx1974: Dit herken ik wel hoor meid hahahaha Ik ben ook erg snel geneigd me ermee te gaan bemoeien, gelukkig weet ik me steeds in te houden Heb soms echt zoiets van pffff dit duurt te lang schat, doe het zelf wel hahahaha
@ xxxxx1974 en Daantje82 : ach meiden de mannen moeten het ook leren en als ze het helemaal niet doen is het stiekem toch ook niet goed. denk maar zo zij leren het ook door het gewoon te doen en er dan achter te komen dat het niet zo slim was om het zo te doen. en dat de mannen niet zo snel zijn ach ze doen het minder vaak dan wij en wij worden ook steeds sneller op dat we het soms 10x per dag moeten doen. o ja yuri heeft heerlijk geslapen vanacht. Hij had om 23.00 uur laatste fles en sliep tot 6.30 heerlijk. na de fles van 7.00 (moest hem nog maken enzo) weer in bed gelegt en toen heeft hij door geslapen tot 10.30. heerlijk want was zelf weer even terug in bed gekropen natuurlijk.
@ fluffy: Ohhhhh maar ben ook heel blij dat men mannetje me ondersteunt en daarom hou ik me ook in hihihi En als ze niets doen leren ze het inderdaad nooit, maar ik ben af en toe gewoon een beetje ongeduldig Heerlijk he als je kleine zo lekker doorslaapt
@Daantje82 jaa heerlijk echt en dat doet hij nu al van af het moment dat we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis. Niemand die dat had verwacht maar blijkbaar maak ik en mijn man rustige kindjes.
Haha, heel herkenbaar, hier ook een man die nog een beetje onbeholpen is soms. Maar hij moet het toh ook allemaal leren want als ik straks weer ga werken is hij toch 's avonds alleen met de kleine en dan moet hij het ook allemaal kunnen. En wij liepen trouwens vanmiddag ook precies in een stormbui. Mijn man en ik waren allebei doorweekt maar Jayden heeft het gelukkig droog gehouden tot aan huis. Whahaha, ik zit nu 'de trappelzakboogie' te luisteren op YouTube. Daar had mijn moeder het gisteren over, maar ik had er nog nooit van gehoord. Echt een grappig babyliedje.
hihihi ja mannen moeten het doen om er van te leren. Al moet ik zeggen dat mijn mannetje het aardig goed oppakt allemaal. Nehalve dan dat hij elke keer reserve kleertjes in de tas doet maar vergeet te kijken of het korte of lange mouwen is. ow ow ow hihihihihi. Ik vindt mijn mannetje gewoon erg lief met de kleine smelt gr Willeke
Heb ik nou ook En idd, als hij niets zou doen was het ook niet goed geweest. Hij is blij dat ik deze moedergevoelens heb en zou het erger hebben gevonden als ik ze niet had gehad.
o ja me mannetje is dan super sexy! zo sexy dat ik hem het liefst even apart zou willen nemen om te oefenen voor de volgende. Maar ja dat gaat nog niet
ik vloei nog steeds dus ach moet maar gedult hebben. en moet ff vragen hoe en wat voor bescherming nu na de keizersnee.
Hihi, inderdaad sexy, papa die met de kleine bezig is. Hier vandaag voor 't eerst geoefend, effe wennen, zoals jij al zegt Daantje. Maar ook wel erg fijn, even iets intiems met z'n tweeën. Even een praktisch vraagje; hebben jullie kindjes al pyjamaatjes ofzoiets aan? Trekken jullie je baby'tjes aparte kleertjes aan voor het slapen? Ik heb helemaal geen pyjamaatjes voor Senna, zorg in ieder geval wel dat ze als ze slaapt iets comfortabels aan heeft. En is het vanaf een aantal weken al aan te raden om ze in een slaapzakje te laten slapen?
ik trek yuri hier ook een piamatje aan of zo lekkere box pakje met van die voetjes er aan. laat wel het rompertje aan en die verschoon ik dan de volgende ochtent na de was beurt.