@Zonneschijn: wat fijn dat de echo goed was. @Ellen: fijne vakantie, hoop dat jullie heerlijk genieten. @Claudia: alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Een hele fijne en zonnige dag gewenst. Vanmorgen heeft mijn vader voor Evy de roze driewieler gekocht bij Intertoys (wij moesten naar de helmpjesmaker toe). Er stonden om 9 uur al 10 mensen te wachten bij de deur. Ze hadden 10 rode en 10 roze op voorraad (ws heeft ieder filiaal dit). Verder zeiden ze daar dat als ze op zijn, dat de mensen ze konden bestellen voor de actieprijs! Morgen gaat mijn moeder naar Bartsmit voor de little people boerderij. Alvast leuke kado's voor haar verjaardag Vandaag zijn we trouwens voor t eerst gaan fietsen, Evy vond het helemaal super. Veel gillen/kraaien van plezier! Morgen een dagje naar een vriendin van mij in Alkmaar en mijn vriend heeft voor het eerst een hele dag Evy voor zich alleen, ben benieuwd... @Sjoon: hoe was het bij de helmcontrole van Chiel (of heb je dat al geschreven ) Een heeel fijn weekend voor iedereen en ik hoop dat alle zieke kindjes en mannen zich snel weer beter voelen... Liefs Carool
Firstbaby: Heb je nou een betere nacht gehad? Coco: Ik las net bij gratis en aanbiedingen dat de driewieler in sommige plaatsen als uitverkocht is, zou gewoon even bellen morgenochtend. Fl3xgirl: Ik heb gestemd, was nr13 Clau: Fijn dat ze vooruit en zelf niet ziek worden hoor op je verjaardag, fijne dag morgen. bulldog: Leuk stekeltjes. Bianca: Troost je ik was vandaag ook aan het werk. xxx1974: Ik hoop dat je lekker aan het vakantie vieren ben We gaan morgen naar de dierentuin (van de super de boer zegels) ik heb er echt zin in, iedereen een fijn weekend gewenst.
Zonneschijn: Wat fijn dat de echo goed was. mamakaatje: Je heb groot gelijk dat je de kado's nu al haal, scheelt een hoop hoor.
@ mamakaatje: ja, alles was goed, zijn hoofdje groeide de goede richtingen op zeg maar! het was 4 procent beter geworden, van 110.8 naar 106.8, dus gaat de goede kant op! op 15 juni mogen we weer naar het zh toe en dan hoop ik dat ze zeggen dat we het gauw af kunnen bouwen, dit is dan net voor zijn 1ste verjaardag. en op 12 mei even naar de livit hier in de binnenstad voor controle. in het zh hoefde ze de helm niet aan te passen, die ging nog vrij goed op en af, dus geen problemen er mee. hebben ze bij evy haar helmpje wel wat aan gedaan omdat je zei dat deze niet goed meer op en af ging?
Huh..? het laatste bericht is van 3 april... dat was echt niet... Hebbe jullie dat ook of ben ik de enige die dat ziet? En ik zie ook geen banner meer, had ik um net nieuw ingesteld... zucht... Bwtje, gefeliciteerd met je huis!
Ja, Jan heeft vannacht per ongeluk de database verwijderd ofzo, dus alle berichten van de afgelopen week zijn weer weg.. Je moet even het sticky lezen boven aan dit forum, daar heeft ie het uitgelegd.
Ja kleintje, moet je weer opnieuw een banner gaan maken. Ik vond het ook al irritant. Maar het is wel lekker weer trouwens... heb eindelijk in de tuin gewerkt, zoals ik de hele week al van plan was.
pfff... gisteren naar de kaakchirug geweest. Het is me toch tegengevallen. Ik zit nu in de ziektewet, omdat mijn kaak gekneusd is. Ze heeft echt lopen duwen en trekken omdat die rot verstandskies er niet uit wilde. En ja... nu zit ik met de gebakken peren maar goed. Ik heb morgen mijn ouders al afgebeld, want we zouden daar gaan gourmetten. Ik kan gewoon niet eten van de pijn. Leuk hoor, kaakchirugen. Vanmorgen Suzanne gewoon naar het kdv gebracht. Want ja.... je hebt eigenlijk niks aan me.. ik zit onder de dope... (pijnstillers met codeïne erin) ik zal weer even op zoek gaan naar een banner + avatar
@ Bianca: Bah, wat rot zeg. En dan precies nog met het lange, vrije paasweekend dat je met pijn thuis moet blijven zitten. Was dit wel de laatste keer dat je naar de kaakchirurg moest of moet je nog terug? Beterschap!
Alles maar weer opnieuw ingevuld... Maar eerst eens lekker van het warme weer genoten!! Kleine heeft heerlijk in het campingbedje bij ons buiten gezeten, maar het trekt nu dicht...Misschien een buitje??? Kan hij even een slaapje doen! Hhahaaha Vervelend van je kies Bianca, ik moet ook binnekort.... Nogmaals BAH BAH BAH!
@ Kleintje: Gefeliciteerd met de 10 maanden! Hier is het morgen zover. Dan zitten we in de dubbele cijfers, haha. Jayden heeft vandaag ook lekker in de tuin gezeten. Ik had de box voor in de tuin gezet in de schaduw. Ik kon dus lekker werken terwijl hij geboeid zat te kijken wat ik aan het doen was. Toen hij naar bed ging tussen de middag ben ik achter verder gegaan. Ben echt een heel stuk opgeschoten. De hele kliko zit vol. Al het onkruid weg, wat dingen gesnoeid (geen idee of dat mag in deze tijd van het jaar, maar het stond in de weg). Die vorige bewoners hadden echt jaren niks aan de tuin gedaan volgens mij. Maar nu is het dus lekker opgeruimd. Er zal alleen nog eens opnieuw gestraat moeten worden, maar dat komt wel een keer, want dat zal wel weer wat gaan kosten. Hier is het zonnetje inmiddels ook achter de wolkjes verdwenen. Jayden heeft net voor het eerst soep op. Het ging echt goed naar binnen, hij vond het jummie... Vanavond weer werken, niet zo'n zin in.
wou even bij komen lezen maar er valt niet meer te lezen! wou iedereen fijne paasdagen wensen en voor de gene waarvoor het telt gefeliciteerd met de 10maanden!! fijn weekend
Ik dacht vanochtend dat ik niet goed wakker was, maar er zijn echt een paar pagina s verdwenen. Gefeliciteerd, pfffffff alweer tien maanden word aftellen naar het eerste jaar. Ik ben echt dom , kan wel bij de banners komen, maar snap niet waar ik hem moet plaatsen.
Vind het ook wel balen dat de banner alweer opnieuw moet, maar ja. Ze hebben ook wel hard gewerkt lijkt me zo'n verhuizing voor elkaar t ekrijgen. Mineke, bij gebruikerspaneel (onder de bruine balkvan forumoverzicht), en dan moet je bij je profiel zijn en dan onderschrift wijzigen kiezen. Coco, wat goed dat je zo hard gewerkt hebt ik de tuin. Het wa secht zo'n superweer!! Bianca, balen dat je er nu wel zo'n last van hebt, dat verwacht je toch niet na een 1e x die meeviel... En dat inderdaad nog wel tijdens een lang weekend... Hoop dat het snel beter gaat. Kleintje, wat moet jij binnenkort laten doen dan? Ook bij kaakchirurg? Niet fijn, alvast veel succes. Ik heb van mijn man een vervroegd verjaardagskadootje gekregen; 2 nachten een weekendje weg met z'n 2en; met koninginnedag en dan t/m 2 mei. Dus ZONDER Senna... Vind het wel erg leuk maar zal het ook lastig vinden ons meiske 2 dagen te moeten missen... Zijn jullie wel es 3 dagen/ 2nachten zonder je kleine geweest? 10 maanden klinkt al echt oud hè haha. gaat zeker snel! Nog maar 2 maandjes en dan de 1e verjaardag!!
Wij zijn al een paar keer met zijn tweeen weggeweest. Ons meisje was bij opa en oma. Ging allemaal prima! Ik vind het persoonlijk niet zo moeilijk om zonder haar weg te gaan. We missen haar wel hoor, en het is echt dubbel zo leuk om weer thuis te komen als vroeger. Het is ook heerlijk om even niet in schema's te denken of op de tijd te letten. Lekker veel aandacht voor elkaar en doen wat en wanneer je wil. Opa en oma vinden het geweldig samen. Maar goed iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt!
wel balen idd moet ik een nieuwe banner maken...naja het is niet anders...valt dus niet echt wat bij te lezen... @bianca sterkte met je kaak...ik was de laatste keer ook bond en blauw van het wrikken en ze hadden ook nog een stukje laten zitten wat was gaan irriteren moest ik weer terug weer lopen hakken en wroeten...heb best lang met pijn gelopen..ik heb daardoor ook een angst voor kiezen trekken...heb je ook brufen 600 zakjes die helpen echt goed of heb je alleen paracetamol/codeine? dames hier allemaal fijne pasen!
@kleintje gefeliciteerd met de 10maanden!! hier weer een tandje erbij!! de boventand komt nu door....nummer 4![attachment=0:1jhs7bdj]noa en mama fiets.jpg[/attachment:1jhs7bdj]