Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

aan iedereen die 't vroeg over mijn kaak..... het is nog steeds heel erg dik. Hij is gekneusd en dat is heel erg :evil: hij doet vreselijk zeer en kan niet eens normaal mijn mond open doen. Ik zit om het uur te koelen om die zwelling minder te laten worden. Maar goed, ik ben er nu wel van af. Ik wil alleen dat die kneusing weggaat.
    Ze heeft idd lopen wrikken aan mijn kaak. Ze heeft zelfs mijn onderkaak als hefboom gebruikt om die kies er uit te halen. En dat is niet erg zachtjes gegaan.

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Gecondoleerd met je overgrootoma. Dus dat was de moeder van jouw opa/oma? Daar heb ik er ook wel verschillende van gekend, maar die zijn allemaal overleden voordat Jayden er was. Dus wij hebben nooit 5 generaties gehad. Maar wel speciaal hoor.

@ Flex: Wat een gave foto zeg. Ben je niet bang dat ze valt als ze zo aan het klauteren is?

@ Bianca: Nogmaals beterschgap en sterkte met die kaak.

Weet niet of ik het al verteld had, maar Jayden heeft vorige week voor het eerst een paar stapjes langs de kleine tafel gedaan. :whistle:

3. Blue Bird

pfff.. wordt er echte helemaal gek van. Ach, is wel weer een goede manier van afvallen :)

Ik ga suzanne zo eens uit bed halen. Zijn gisteren naar m'n ouders geweest. Slapen in de auto ho maar. Ze heeft gisteren op de gehele dag maar 1 1/2 uur geslapen. Dus ze moet even bijslapen. En even de vaatwasser uitladen. Ik doe 't vandaag eens rustig aan. Even lekker niks doen. heerlijk......

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca vreselijk dat je zo'n last hebt zeg bij mij was de 2de keer ook verschrikkelijk! vanaf die tijd knakt me kaak :|

@ coco mevrouwtje hier is al ze vaak gevallen en nog op der achterhoofd ook pfff maar ze leert nu hoe ze zelf weer naar beneden komt als ze staat dat is wel fijn. en als ze weer es op de tafel ligt haal ik haar meteen weer weg want dat vindt ik wel eng als ze te ver doorschuift ligt ze op der neus

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hey meiden, Hier gaat het met jinthe gelukkig weer goed. :D wel nog een paar daagjes even het kuurtje afmaken..!Hoop dat ze dan ff niet meer ziek word,vind het zo sneu voor haar..
    @Bianca,wat rot zeg! hoop dat je je snel beter voelt,en weer een beetje kan eten.
    @coco,wat goed van jayden zeg! :D hier gaat jinthe net een beetje leren haar benen onder haar te krijgen voor het kruipen :D

@ lin,Wat erg zeg van je overgrootoma,Gecondoleerd! Dikke knuffel.Heel veel sterkte met de uitvaart..!!

@fl3x,leuke foto..!!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: He, waar is je visje. Bij sommige mensen valt een nieuwe avatar echt op, ik herkende jou echt aan je blauwe visje.
    Heeft Suzanne lekker bij kunnen slapen vandaag?

@ Flex: ja, hier ook al vaak zat gevallen hoor. Dat hou je toch niet tegen, of je moet er echt de hele dag achter aan blijven lopen.

7. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    hey hey,

Melania kan ondertussen staan in haar park :):)

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij allemaal...

de crematie en de kerkdienst waren wel emotioneel...ik had niet gedacht dat ik zou gaan huilen omdat ik er heel nuchter onder was...ze is 95 geworden, heeft een heel mooi leven gehad en ze wist op het laatst niet meer of ze van voor of achter leefde..en op het laatst sliep ze de hele dag..maar als ik dan andere mensen zie huilen daar kan ik echt niet tegen...
    voor de rest was het een hele mooie dienst..

@coco het was de moeder van mijn oma...(en de oma van mijn moeder) we hadden dus 5 generaties..we stonden vorig jaar ook met een klein artikeltje in het blad KINDEREN waar ik erg trots op ben:)
    wat goed dat jayden al aan de tafel stapt!

@flex wat een superleuke foto en wat is ze al aan het klimmen en klauteren dan! noa is nu heel erg aan het kruipen en wil telkens onder de tafel in de mand met folder/tijdschriften zitten...moet zeggen dat ze tot nu toe (afkloppen) heel goed naar nee luistert...als we zeggen nee noa dat mag niet dat gaat ze ook vaak weg ervan...later is het alweer vergeten hahah maar ja...

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @clau bedankt voorn de knuf! fijn dat het weer beter met jinthe gaat!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey meiden

hoe is het hier?

hier gaat het weer goed met me manneke gelukkig !
    hij heeft af en toe alleen nog wel last van zn buik dnek ik.

ik ga weer verder moet straks werken.

fijne dag vandaag

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He ik heb bwtje al een tijd niet gezien, normaal kwam ze hier iedere dag. Iemand enig idee?

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb haar even aangesproken op msn, haar laptop is gecrasht dus ze kan niet veel online zijn. Maar jullie hebben allemaal de groetjes van haar.

13. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Bianca: hoop dat het snel beter gaat met je kaak....

@Linda: gecondoleerd met het verlies van je oma...

@Claudia: wat fijn dat Jinthe weer is opgeknapt!

@Coco: die vriendin heeft haar fotostudio in mijn woonplaats, weet niet of je in de buurt woont van Papendrecht?
    Kijk anders maar op haar website : www.kinderkoppies.nl

Wat een heerlijk weertje he! Ik hoefde maar tot 13.00 uur te werken vandaag. Net even overal gestofzuigd en straks nog even dweilen voor ik boodschappen ga doen. Om 17.00 uur Evy weer ophalen bij het kdv. Hoop dat ik straks nog even in de zon kan zitten met een ijsje :)

Fijne middag verder allemaal!

Liefs Carool

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Carool: Ja, Papendrecht is in de buurt. Bedankt voor de link, ik zal er zo eens even gaan kijken.
    Inderdaad lekker weer. Ik ben de hele dag vrij, dus lekker aan het genieten.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi hier ben ik weer eens, wat een drukke dagen zeg ben kapot. :rolleyes:
    Mijn dochter is 5 jaar geworden en zelf was ik gisteren jarig. Heb gewoon drie dagen bijna niet achter mijn pc gezeten, misschien kom ik zo nog eens van mijn verslaving af. :)

Linda: Nog geondoleerd met je overgrootoma.

Bulldog: Fijn zeg dat hij weer aan het opknappen is. ;)

Mamakaatje: Hier praktisch hetzelfde slaapritme, vind het voor mijn idee best weinig, wat vind jij?? Hier ook telkens met slaapzak en al staan en dan brullen net zo lang tot ik ze weer neer ga leggen. Ga wel beter heb ze een paar keer laten brullen en ze begin nou door te krijgen dat ik niet blijf lopen, ze ging telkens lachen als ik weer bij haar bedje kwam vandaar. 8) Ik dacht eigenlijk dat het kwam omdat ze ziek geweest is en ik ze verwend heb door op elke kikje te reageren, maar misschien hoort het ook wel bij de leeftijd.

Fl3xgirl: Wat een leuke foto zeg.
    Hier heeft ze haar eerste bloedneus gehad arm kind, ze liet los en viel plat op haar neus. Was net te laat, gaat 99 keer goed en de honderste keer is het wel raak helaas. :rolleyes:

Bianca75: Balen zeg, wat duurt die gekneusde kaak lang zeg. Wel gelukkig dat het bij de tweede keer is, anders had je helemaal niet meer terug gedurfd. Beterschap.

Joyce: Kan ze staan in het park???????? Snap het niet. :oops:

Iedereen een fijne avond gewenst. :D

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal!
    noa kan sinds vandaag uit zichzelf zitten!! t heeft een tijdje geduurt maar nu lukt het dan eindelijk! ook is ze nu aan het staan wat ze tot voorheen weigerde...

@mineke nog van harte met je verjaardag en je dochter!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en die van je dochter. Heb je wel gezellige 3 dagen gehad?

en over de uitspraak van joyce, het is volgens mij iets heel logisch, de belgische taal is eigenlijk simpel gesproken (om het zo maar te zeggen), ik vind het daarom ook zo'n mooi en leuk taaltje. Maar kan zo even niet opkomen wat zij er mee bedoeld ook! ben er ook wel even benieuwd naar!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zijn er niet nog meer belgische dames die het even kunnen vertalen. Want ik begreep het ook al niet, haha.

Ik heb gisteren een beetje zitten frummelen met het uitnodigingskaartje voor Jayden zn verjaardag. Echt leuk om te doen. Zijn jullie ook al bezig met dat soort dingen?
    Vieren jullie het trouwens op de dag zelf of in het weekend? Ik wil het op de dag zelf vieren (donderdag) maar ben bang dat er dan een hoop mensen niet kunnen ivm met werk.

19. Blue Bird

@ coco... ja, ik wilde eigenlijk weer dat visje nemen. Ik zat te twijfelen voor die beer of dat visje. Nou als jij vindt dat ik het visje weer terug moet nemen. Zeg het maar gewoon... dan zal ik 'm veranderen :D

Nou, we gewoon door met de kaaksoap.... Na een aantal nachten niet hebben kunnen slapen van de pijn en het eten van babyvoeding tegen kwam te staan. Zijn we gisteren naar de ha geweest. Van hem hebben we antibiotica gekregen en op zijn advies zijn we naar de tandarts gegaan. Dus we zijn naar de tandarts gegaan. Maar omdat we geen afspraak hadden, mochten we toch snel even tussendoor. De assistente heeft geprobeerd in mijn mond te kijken, kreeg amper mijn mond open.
    Dus de tandarts kwam kijken. In mijn mond gekeken.(met moeite). Zag een enorme ontsteking waar mijn verstandskies heeft gezeten. Dus de assistente met een spuitje waterperioxide in mijn mond gedaan. geprobeerd om op die wond te komen. Is nog gelukt ook nog. Nou, het bracht meteen verlichting zeg. Dus we zijn vanf gisteren begonnen met anibiotica en waterstofperioxide. en ik moet zeggen: mijn zwelling wordt minder en kan gelukkig weer wat eten. Baby voeding is ook niet alles....
    Dus nu 3x daags anitbiotica slikken (kuur afmaken) en 4x daags waterstofperioxide spuiten in mijn mond. En ik moet zeggen..... je ziet de zwelling minder worden. Ik heb vanochtend weer lekker brood kunnen eten. Wel met moeite en ik kan weer mijn tanden poetsen (yoehoe). dus dit is er nu aan de hand. Zit nog steeds in de ziektewet. Maar hopelijk kan ik morgen weer gaan werken.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Bah, om gek van te worden zeg. Maar gelukkig zit er nu verbetering in.
    Nee hoor, beertje is goed. Maar niet weer gaan veranderen dan he. ;)

Deel Deze Pagina