@ bulldog: Lekker zeg, weekend. Nog plannen? Ik moet vanavond nog werken, en dan ben ik tot volgende week vrijdag vrij! En zit ook op mooi weer te wachten, vooral voor maandag, want dan gaan we een dag en een nacht naar de Efteling.
@coco nee heb niet veel plannen lekker rustig aan doen! lekker een week vrij dat zou ik ook wel willen maa rmoet nog ffkes wachten! leuk naar de efteling veel plezier alvast!
Ja, een week vrij, heb er echt zin in. Nog één avondje werken en dan...oehhh ben echt blij! Ik ben al ruim een week een blokje van de vormenstoof kwijt. Overal gekeken, maar echt nergens te vinden, niet onder de kast, niet achter de bank... Maar ik heb nu een vermoeden waar het is. Jayden stond net doodleuk het stofzuigerhulpstukje in de prullenbak te gooien. Ben dus bang dat dat blokje daar ook een keer in is beland. Als ik nou de prullenbak ook al moet gaan verstoppen...
Hihi... slotje op de prullenbak!! Flex, leuk hoor dat we nu met 3 juni-mama's ook weer oktober-mama's worden!! Ik ben met allerlei hapjes maken bezig, ben jarig vandaag en vanavond komen er 12 mensen eten. Zi enu dat ze la over een uur komen. Dus ga snel verder. Lees een andere keer weer verder bij. Fijn weekend!
@zonneschijn gefeliciteerd en veel plezier! @coco haha in de prullebak niks is meer veilig. hier trek hij de lades van het dressoir open en ga er dan in kijken hoezo nieuwschirig.
Mamamartine, heftig verhaal hoor. Welkom (terug). Fl3x, joepie, nog een oktobermama. Leuk hoor, nu drie in een maand. Ik klets alleen niet echt bij de oktobermama's. Heb niet zo veel te melden over deze zwangerschap eigenlijk. Het gaat gewoon goed, geen enkele kwaal, en elke maand naar vk. Hoe gaat het bij jou? Bulldog, ik ben overgestapt van HA naar standaard. Ik begon heel braaf te mengen, elke drie dagen een schepje meer standaard. Maar eenmaal halverwege was het pak leeg, geen tijd naar de winkel te gaan... Dus toen maar helemaal over. Ze had er geen moeite mee. Babet is op een vrijdag jarig. We vieren het op zaterdag. (sensationweekend, zijn mijn vriendinnen blij mee, hihi)
Zonneschijn, gefeliciteerd!!! Ben zelf net jarig geweest, maar heb het klein gehouden. Een huis vol red ik echt niet nu, hihi. Coco, lekker hoor een week vrij. Met Babet gaat het prima. Ze heeft 5 tanden nu, en gaat langs de kasten de hele kamer door. De opvang is een groter probleem. Ik wil haar graag 1 dag per week naar een kdv brengen. Welkom, zeiden ze op het kdv, we hebben plek eind 2010!!! Bizar lang vind ik.
@moaatje leuk weer eens wat van je te horen, de omneo was hier op dus hji heeft vanavond gewoon de standaard gehad en tot nu toe heeft hij er geen last van! nog gefeliciteerd met je verjaardag! eind 2010 nou ds wel erg overdreven lang...
Dank je. Zolang hij er geen last van heeft zou ik het gewoon lekker bij standaard houden. Ik vind het ook belachelijk lang.
hee, ben ik weer... wat is het hier veranderd. En alle avatars zijn ook anders, moet weer ff kijken wie wie is, ha ha... vakantie is goed gegaan, erg leuk maar we waren wel alle drie erg moe toen we terugwaren. Erg drukke familie daar Laatste update: mannetje heeft nu 8 tanden en is laatste tijd erg mopperig en hangerig. Vandaag koorts en hoesten. ga ff rondkijken hier, tot later...
@zonneschijn nog gefeliciteerd! is het een geslaagd etentje geworden?? @mamakaatje ja ik was het over het helmpje..dat helmpje van evy is dan met vallen enzo weer een voordee'l ik zei tegen me moeder en mijn vriend over eventueel een helmpje en die moesten heel erg lachen...ze hebben ook wel gelijk...ze moet er gewoon aan wennen dat ze kan vallen enzo want anders ziet ze straks nergens gevaar in als het vallen geen zeer dat maar soms houd ik echt me hart vast.. @moaatje...kdv wachtlijsten zijn altijd heel lang...1,5 jaar is normaal...nou ja niet normaal maar de meeste kdv hier in de buurt hebben ook zo'n lange wachtlijst...je moet je hier gelijk aanmelden als je zwanger bent en dan nog heb je waarschijnlijk nog geen plek als je weer moet beginnen met werken.. ik had mazzel want het kdv waar noa zit ging in mei 2008 open en had nog geen wachtlijst...ik was 1 van de eerste die me aanmeldde (nov 2007) maar een aantal meiden van de zw gym die hadden nog geen plek toen ze al moesten beginnen met werken.. wil je weer gaan werken? of wil je babet met andere kindjes laten omgaan? peuterspeelzaal is anders misschien ook een optie..maar je zou me gewoon bij meerdere kinderdagverblijven inschrijven.. @flex mooie echo! 5 dagen eerder uitgerekend! das relax zeg! en 12 weken ! das alweer snel gegaan zeg! @mamamartine welkom! @bianca hoest nou met je kaak?
@ Zonneschijn: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je en leuke avond gehad? @ Moaatje: ook nog gefeliciteerd. Eind 2010?! Wat belachelijk lang zeg. Heb je geen andere opties of is dat het enige KDV in de buurt? @ Ellen: Hee! Welkom terug. Leuke vakantie gehad? Normaal gesproken ga je op vakantie om uit te rusten, maar jij bent dus alleen maar moe egworden... Moet je al snel weer werken?
pff... mannetje heeft vanaf 8 uur onafgebroken gekrijst en dikke tranen gehuild, niets hielp, nu net eindelijk in slaap gevallen. Dat was een tijd geleden dat dit gebeurde. Heb vanmiddag z'n bed omlaag gedaan, zou dat het zijn, vreemd... coco: heb afgelopen week al gewerkt, was erg druk. Vanaf nu gelukkig wat rustiger. Op hoeveel bv zit jij nu?
@ Ellen: ('s nachts een voeding) 's ochtends een voeding en 's avonds een voeding waar ik een papfles van maak. Dus 2-3 hele voedingen. Maar overdag ná een maaltijd krijgt hij ook nog soms een paar slokken voor de dorst. Jij?
@ Ellen: Hier wordt hij 's nachts opeens een paar keer krijsend wakker. Hij heeft dan geen vieze luier en duwt ook de tiet weg. Ik heb het idee dat hij dan eng heeft gedroomd of iets, zou het anders ook niet weten.
@ coco ik zit hier met hetzelfde probleem mevrouwtje wil niks niets is goed alleen maar zeuren aan me hangen en soms spelt ze dan nogwel eens zelf maar slapen nee dat wl ze echt niet meer
Ellen, coco, flex; Hier ook een meisje dat al een aantal nachten krijsend wakker wordt. Dacht eerst dat het door het hoesten kwam. Maar vannacht ook weer minstens 3 of 4 keer... Gelukkig dan speen erin en ze slaapt weer verder. Echt wakker is ze zelf dan ook niet, in tegenstelling tot ons, wij zijn wel wakker..! Overdag is ze ook veel nukkiger, het vrolijke meisje dat we eerst hadden is nu al ruim een week een sjacharijnig (hoe schrijf je dat??) kindje... Hoop dat het snel beter gaat, ook bij jullie! Moaatje, 2010 is wel lang zeg. Hier zeiden ze ook veel langer dan in de praktijk bleek, maar ja garantie krijg je niet... Wel een mooi weerjte vandaag weer! Vanmiddag ga ik naar PSV-Ajax, ook leuk. Jullie nog plannen?
hier ook een kind dat snachts wakker word krijsend meestal rond 5uur half 6 en niks is dan meer goed dus dan maar eten erin! weet niet wat het is miss weer tandjes ofzo. @zonneschijn veel plezier vanmiddag ik ga zo even bij de voetbal kijken waar me man en broer voetballen! lekke in het zonnetje.... fijne zondag allemaal
Dus heel veel van jullie zitten met krijsende kindjes 's nachts... Dan moeten we maar aan elkaar denken komende nacht... Jij ook veel pezier! Hier is het zonentje ondertussen alweer vertrokken grrr...