mijn meissie is ookal 3 dagen chagarijnig maar net was ze in mijn armen in slaap gevallen hoop dat ze nu wel wee wil gaan slapen anders zit ik de hele middag met een huilend meisje
hallo dames! wat een heerlijk weertje hea. Ik zit alleen met noa binnen... als ik haar op n speelkleed leg kruipt ze er de hele tijd vanaf en wil ze aarde eten en mieren-andere beestjes vangen en opeten...nu is ze lekker aan het spelen binnen met haar blokjes...ze kan de rondjes al in het juiste gaatje stoppen maar de andere figuurtjes vierkantjes en driehokjes wil ze ook in het rondje stoppen haha.. gisteravond naar een verjaardag geweest...campingbedje meegenomen...om 7 uur op bed gelegd..ze ging gelijk slapen..geen kind aan gehad...heerlijk..toen we weggingen om 12 uur klapte het bedje al niet goed in...en bij mijn ouders, want daar zouden we blijven slapen kregen we het bedje niet meer in elkaar...hij bleef in elkaar zakken...dus toen konden we nog om half 1 snachts naar huis rijden..al met al was het een leuk weekend!
@ Linda: Hier hetzelfde liedje hoor als we in de tuin gaan spelen. Ik hoef hem maar 10 tellen zn gang te laten gaan en hij zit met steentjes,takjes of beestjes in zn mond. Dus ik zet hem tussen mn benen op het speelkleed en dan gaan we samen spelen. Ik heb ook een keer de box buiten gezet, maar dat is ook best een gedoe voor als de maar eventjes naar buiten gaat. Wat goed zeg van Noa dat ze al blokjes kan sorteren! Wij hebben ook een vormenstoof in de vorm van een auto, maar Jayden stopt alle blokjes in het grote gat van de motorkap, ook een oplossing, hihi.
Gister tot 23 uur bezig geweest met een schreeuwend mannetje. vanochtend wel kunnen uitslapen tot half 10, das weer een voordeel.... coco: Hier nog best veel bv. 'sochtends en 2x overdag (op het kdv 2x150cc) en met slapengaan en als ik ga slapen laatste voeding. Hij drinkt alleen niet zo lang meer. 's nachts gelukkig niet meer. Hij kruipt opeens als een tierelier en gaat dan zelf zitten, wilt zich optrekken. Erg leuk. Loop de hele dag achter hem aan te neee-en en afleiden. Hoe doen jullie dat, toch hun eigen gang laten gaan? De vuilnisbak vind ik nou niet zo fris om aan te sabbelen
@coco ze haalt ook vaak de deksel van de vormenstoof af en doet dan de blokjes erin als het haar niet lukt hahaha net als die reclame onze box weegt echt lood dus die eventjes in de tuin zetten werkt niet...we gaan van de week zo'n grasmat kopen dan kan ze lekker spelen..als ik haar tussen mijn benen houdt dan gaat ze echt krijsen ze wil nu ze echt goed kan kruipen dr eigen gangetje gaan.. @ellen wel relax dat hij jullie laat uitslapen op zondag hier was het half 7 vanmorgen...na t flesje weer terug tot half 9 dus viel op zich ook wel mee
Zonneschijn en Moaatje nog van harte gefeliciteerd!!! En wat herkenbaar die verhalen over jullie kindjes die slecht slapen en mopperig zijn. Afgelopen week had Evy hier erg last van. Vanaf vrijdag gaat t gelukkig weer wat beter en valt ze soms weer gewoon in slaap ipv 15 minuten steeds wakker te worden en huilend in bed te staan... Misschien weer een sprongetje ofzo? Evy is ook de hele dag bezig met zich overal aan op te trekken. Aan de box, tafel, salontafel, stoelen, bank, aan onze benen etc. Ook stapt ze voorzichtig langs de tafel of bank, is wel erg leuk om te zien. Zaterdag zijn we de boot van mijn schoonouders naar de erf voor reparatie wezen brengen (was zo'n 7 uur varen), Evy is toen ze 4 weken was en toen ze 2 maanden was ook al vaker meegeweest. Maar toen maakte het nog niet bewust mee, nu wel. Ze vond het echt geweldig. We hadden een eetstoel bij de Ikea gekocht, als ze daarin zat kon ze precies naar buiten kijken. Verder stond ze veel op de bank door de ruiten te gluren Ook heeft ze voor t eerst in de travelcot (peuterversie) geslapen. Ze sliep meteen 's morgens 2 uurtjes. Heerlijk dus! Hoeveel flesvoedingen geven jullie nog? En hoeveel ander drinken? Ik geef 's morgens een papfles van 200 ml, tussen de middag na de boterham een 150 ml fles en 's avonds voor t slapen een fles van 200 ml met rijstebloem. Fijne avond verder allemaal, ik duik strakkies mijn bedje in. Moet van de week 4 dagen werken
Met mijn kaak gaat het gelukkig weer beter. Ik heb nu antibiotica en waterstofperioxide en die slaan gelukkig aan. Antibiotica moet ik nog 2 dagen slikken en zijn we daar ook weer van af Suzanne is sinds gisteren weer verkouden en ik las ook dat er veel kindjes 's nachts komen. Suzanne dus ook. Dat komt omdat ze steeds meer dingen gaan zien, ze ontdekken steeds meer en dat verwerk je het beste 's nachts. Ja en het kan dus voorkomen dat ze 's nachts gaan huilen. En dankzij het boek "opperdepop" van de AH eet ze nu onze zelfgemaakte groentehapjes. Geen potjes meer. Misschien een keer... maar ik denk dat ze die niet meer eet, omdat in het hapje wat wij klaar maken meer smaak aan zit. Ik ben sinds gisteren ook weer ongesteld geworden. Veel buikkrampen gehad, maar ach... het werkt allemaal wel weer en ik zit in het ritme. Zo, ik ga afsluiten. Ik ga lunchen (zit op m'n werk nu) Gr. Bianca
@mamakaatje hier ook zelfde schema, 200-150-200 met rijstebloem tussendoor krijgt ze water ik denk dat ze per dag iets van 100-150 cc water drinkt niet veel gekletst hier vandaag...t was ook heerlijk weer zeg! hopelijk wordt het morgen en woensdag ook weer lekker. Noa is ook de laatste paar dagen mopperig hangerig en huilerig ik denk dat het ook dr tandjes zijn maar een sprongetje kan ook heel goed
@ Sjoon Esmay zit nu in het sprongetje terug naar mama ze wil alleen maar bij me zijn ze kan nachtmerries krijgen (die ze ook heeft) volgens mij is dit sprongej rond de 10 maanden
Zo, wij zijn weer terug uit de Efteling. We hebben echt genoten. Natuurlijk zat het weer heel erg mee. En het was heel rustig in het park, we hebben bij geen één attractie hoeven wachten, zelfs niet 5 minuutjes.. Vooral de Carnaval Festival was favoriet, daar zijn we 2 keer in geweest, Jayden keek zn ogen uit. Ook de hotelkamer was super, we sliepen in de Circus Suite, we hadden een bubbelbad met bellenblaasmachine. We zijn in die 2 dagen dan ook 3 keer in bad geweest, haha. Het heeft wat gekost allemaal, maar je, je bent maar één keer in je leven 2 jaar getrouwd he... @ Ellen: Hier doet hij ook alles wat niet mag: Hondenbakken (water eruit kiepen) optrekken en likken aan de prullenbak, alles van de kleine tafel trekken als we wat laten liggen. Ik loop er ook de hele dag achter aan, dus heel herkenbaar. @ Bianca: Fijn dat het met je kaak weer beter gaat.
dank je wel coco.... Dus je hebt lekker genoten in de Efteling? Wij gaan zaterdag naar Plopsaland Indoor in Hasselt (BE). Ben benieuwd hoe het daar is. Vorig jaar zijn we naar Toverland in Sevenum geweest. Maar ja, toen was ik zwanger en mocht ik nergens in. Nu hebben we Suzanne en kijken hoe die reageert op alles. Ze ziet nu alles en ja.... daar hoort ook dromen bij.... Net even in het gras gezeten, maar ze vond het maar niks. Komt misschien ook omdat ze zo moe was.
Coco: leuk de efteling, tijd gelden dat ik er ben geweest... Bianca: geen last meer van je kaak? Wat een verhaal zeg.. Opperdepop is echt super he! Favoriet is hier het hapje van witlof met appel Wel nog gepureerd want stukjes vist ie er vakkundig uit. We zijn hier allemaal lekker verkouden, weer Moet vandaag werken, dus de kleine moet wel naar het KDV (geen oma's geschikbaar). Ff kijken zo hoe hij wakker wordt. Heb gisteren een zetpil gegeven, had wat verhoging. Hij heeft wel lekker geslapen vannacht. misschien tot later
@ellen wat rot dat jullie weer verkouden zijn zeg! hopelijk is de verhoging van raul gezakt! ik ga straks met noa naar de prenatal daar staat een fotostudiotje van de wij jonge ouders en ga foto's van noa laten maken ben benieuwd hoop dat ze wel vrolijk is dan ze is wel vrolijk hoor en niet ziek gelukkig alleen is het altijd maar de vraag als je daar dan ben of ze niet moe is of wat dan ook...ik ga als noa wakker is en dr boterhammetje heeftgegeten en flesje heeft gedronken, dan moet het goedkomen
hey meiden, heeft iemand een tip hoe ik Esmay overdag in slaap krijg in haar eigen bed? zit nu heledagen met haar op schoot ben echt helemaal kapot....
Hoi Hier ben ik pas weer een keertje!! Wat een herkenning zeg hier ook erg op mij, kan nog niet naar de wc of ze krijst de boel bij elkaar. Leuk zeg naar de efteling en niet druk en mooi weer, nou wat wil je nog meer. Fl3xgirl: Hier ook een probleem in eigen bed slapen, ik leg haar in bed nou jah ze spring gelijk weer overeind. Ga zwaaien naar haar en loop achteruit de kamer uit, is krijsen natuurlijk en dan ga ik ze elke 5 minuten weer neer leggen en weer daaaaag en zeggen en zwaaien. De eerste paar keer moet ik wel tien keer terug, maar nu is het nog een keer of drie en 's avonds nog maar 1 keer ofzo als ik mazzel heb. Ik vind het ook lastig, maar ze moet gewoon slapen van mij dat halfuurtje was ze 's ochtends nog slaap en het uurtje 's middags heeft ze gewoon nog nodig.
@ Ellen: Beterschap voor jullie. Heeft Raul het overleefd vandaag op het kdv? @ Linda: Veel plezier met foto's maken. Was geen landelijke actie zeker, want ik heb er hier niks van gehoord. @ Flex: wat vervelend zeg dat Esmay niet in haar eigen bedje wil slapen overdag. Sinds wanneer heeft ze dat? Hier leg ik hem pas op bed als ik merk dat hij moe wordt. Dus niet op vaste tijden maar wanneer hij het zelf aangeeft. Ik probeer hem zo strak mogelijk in te stoppen, geef hem een kus, "welterusten Jayden, slaap lekker" en loop weg. Daarna gewoon even lekker laten protesteren, meestal valt hij dan wel in slaap. Vaak valt hij ook in slaap bij me als ik hem na zijn boterham 's middags nog een slokje tiet geef, lekker makkelijk...
ze ad het sinds zterdg tegelijk met he sprongetje maar ze slaapt nu al 1½ uur ben zooooooo blij geeft mij ook wat rust