Fijn zeg helemaal niks. poeh ben jaloers met mijn brakke gebitje. Is een kies afgebroken bij mij dus heb een afspraak gemaakt, pas over drie weken.
ik moet zeggen ik heb ook wel een tijdje lopen knooien met mijn gebit, ook een kies afgebroken, wou hij eerst bij boren en vullen, maar was te ver afgebroken, dus toch maar trekken uiteindelijk en die wortelkanaal behandeling, dat kwam allemaal binnen een half jaar. bij die wortelkanaal behandeling moest ik ook weer terug, want dat was niet helemaal goed gegaan, dus kon toen nog een keer. bah, niks aan....
lekkere berichten van de tandart, ik heb zodirect een afspraak Mamakaatje: verschonene gaat hier weer goed. Ik geef hem de haarborstel en daar is ie lang mee zoet. Anders is het idd onrollen ed Vnadaag papa-dag. Ik ben boven aan het werk. Wel lastig om mij er niet mee te bemoeien . "nu al naar bed? Hij is net wakker". Het liefst wil papa de hele dag dingen doen met hem, geen geslaap. Nu heeft ie hem toch in bed gelegd omdat ie niets meer wilde en hij viel gelijk in slaap. Mama weet het wel Papa moet het alleen zelf ff uitvinden.
Ben ik ook weer een keer... Moest effe wennen aan het nieuwe forum, beetje stom misschien... Maar heb nu ook weer een banner. Ellen, erg herkenbaar... ik wil me het liefst ook overal mee bemoeien als het de kleine aangaat. Heb ook het idee dat ik als enige en het beste weet, wat goed is voor Senna... En wat een hoop tandarts-gedoe. Veel sterkte ermee! Ik moet ook weer, maar we zijn vergeten een verhuisbericht door te geven dus het herinneringskaartje heb ik ook niet gezien en dan denk ik er dus niet aan... Verder heb ik sinds afgelopen woensdag vakantie!! Tot 7 mei, erg lekker. Vandaag Senna naar het KDV gebracht, normaal gaat ze nooit op vrijdag. Maar we hadden nog dagen tegoed van onze vakantie. En ik moet zeggen een dagje voor mezelf is echt heerlijk. Naar de kapper geweest en daarna flink geshopt in de stad!! Nou ga ik nog even een tafeltje schuren (en daarna een keer verven). Ik lees snel weer wat meer bij en reageer weer op anderen. Jullie nog leuke plannen voor het weekend/vakantie?
oh sjoon... hoe is het trouwens met Chiel zijn hoofd? Hoe lang moet hij zijn helmpje nog op? Hier is het ook iedere keer een strijd om een luier om te doen. Mevrouw is zeer snel afgeleid. Haar speelgoed wil ze niet meer, dan pakt ze haar kleren.... grr... het is echteen strijd aan het worden. Slapen is nu ook een probleem. 's Nachts komt ze wel een paar keer. Morgen mag vriendlief wel wat langer blijven liggen. Dan zal ik morgen Suzanne wel entertainen. Ze wil tegenwoordig niet meer slapen na haar voeding. Ook goed... Dan slaapt ze naar haar fruithap.... Zo, ik ga naar huis.... nog eventjes genieten van het mooie weer. Zo even langs de Prenetal gaan (werk er zowat naast ) Fijn weekend.... mssn kom ik van het weekend nog eventjes langs, maar ik denk 't niet. We zijn 't hele weekend op sjouw. Morgen naar Plopsaland Indoor en zondag gaan we iets doen met de buurtvereninging (darten)..... Gr. Bianca
@ Zonneschijn: He, leuk weer wat van je te horen. Forum is inderdaad een beetje wennen. Ik vond het in het begin ook niet zo leuk, maar nu gaat alles weer vanzelf. @ Bianca: Fijn weekend toegewenst en succes met darten. Veel 180 gooien he!
ben nu ook wel weer gewend aan het dorum... @bianca veel plezier van het weekend. @zonneschijn lijkt me heerlijk een dagje voor je zelf... jij alvast een fijn weekend. ik ga zondag naar de dierentuin in emmen. vanavond een feestavond ook gezellie. iedereen fijn weekend en tot na het weekend!!!!
Het gaat heel goed met het helmpje van chiel. ergens in mei moet ik bij de livit weer op controle en 15 juni weer in het zh bij de kinderarts. hoop dat hij dan kan zeggen wanneer we mogen afbouwen, want de helm gaat op tot zijn 12de of 13de maand, dus nog heel eventjes! leuk dat je er aan dacht bianca!
@Bulldog: veel plezier in de dierentuin.... Gisteren hebben we een druk dagje gehad. Om half 10 moesten we in het zh van Tilburg zijn mbt het helmpje van Evy. En wat denk je..... we mogen de helm voor overdag al afbouwen Over 2 maanden mogen we hem 's nachts ook afbouwen. Was wel een hele leuke verassing, we hadden echt niet verwacht dat ze dat zouden zeggen. "s middags nog om 17 uur bij de huisarts geweest, Evy had afgelopen week (weer) een antibioticakuur gekregen, maar donderdag begon ze weer met groen/gele snot uit d'r neus en gele prut uit d'r oogjes. Gister om 15.00 uur werd ze wakker met hele dichtgeplakte ogen en ze had opeens weer 39,1 koorts... gebeld en we mochten komen. Blijkt dat ze een flinke middenooronsteking heeft en haar ogen zijn ontstoken. Toch maar goed dat we dus nog even voor t weekend zijn geweest. De koorts in nu opeens weer weg, maar na ieder slaapje zit haar neus en haar ogen helemaal dicht. Vooral vanmorgen het was gewoon zo zielig voor Evy, ze kreeg d'r oogjes niet eens open en schreeuwde het uit
mamakaatje: zielig voor Evy, beterschap! Bulldog: Dierenpark Emmen, dat lijkt me ook superleuk om een keer heen te gaan. Helaas beetje ver weg dus komt er nooit van.. veel plezier. Raúl is al goed opgeknapt. Nog wel snotterig maar verder wel weer vrolijk. vandaag superleuk spelletje ondekt. Kruipend kiekeboe spelen, tussen de stoelpoten door ziet ie me dan en schaterd het uit. En dan achter hem aan kruipen 'ik heb je!' Hij blijft schateren, zo leuk.. ik wordt zelf helemaal weer kind
wat een goed nieuws van evy haar helmpje! fijn hoor. ik heb vannacht maar 2 en half uur geslapen. vriendlief net zo. chiel was de hele tijd zo aan het huilen, en nog steeds. niet stil te krijgen. heb eigenlijk ook nog 2 verjaardagen vandaag. misschien wat we die opsplitsen. ik naar de kleine van vrienden dan ons, en vriendlief naar zijn vader toe. leek me wel een goed idee. denk dat ik 2 verjaardagen niet volhoud. moeten voor 1 anderhalf uur rijden. de ander gelukkig maar 20 minuten (waar ik dan naar toe zou gaan) dus denk dat het wel slim is om het zo op te lossen...
@ Sjoon: Bah, wat naar zeg. Enig idee waar de kleine last van heeft? Misschien enge dromen? Jayden had het een week of 2 geleden ook een paar nachten dat hij schreeuwend wakker werd 's nachts, en niet meer te bedaren was. Hij was echt helemaal overstuur en wilde alleen maar bij papa of mama zijn. Wij deden toen om en om een beetje slapen en de ander zat met de met de kleine beneden.
goeiemorgen @ellen voor ons was de dierentuin in emmen ook ver 2,5 uur rijden... de dierentuin was heel leuk manneke heb zn ogen uitgekeken alleen de terugreis was niet zo fijn hij bleef huilen in de wagen. iedereen een goed weekend gehad? @sjoon miss een buikgriepje?? hier slaapt hij nu sinds 2 dagen weer door en begin nie meer om 2uur te huilen. moet zo gaan werken ben er morgen weer fijne dag allemaal....
hey... wat fijn dat je mannetje het leuk heeft gehad in de dierentuin! het lijkt erop dat chiel een tandje naast zijn ondertand krijgt. want dat is enorm dik en een wit puntje. gelukkig geen dunne luiers dit keer (nog niet) meneertje slaapt nog steeds vanaf gister 20.00. hij had ook niet zoveel geslapen door pijn (denk ik) en het constant huilen. bij elkaar over de hele dag misschien maar 2 uur en ook nog die nacht ervoor zo weinig geslapen, dus ik laat hem wel lekker zelf wakker worden!
hallo allemaal! hier nog steeds een pittig driftig tantetje..ik denk ook dat ze last heeft van dr mondje...2e boventand komt eraan.. gister koffie gedronken met wat dames van de zw gym..noa pakte steeds speelgoed van andere kindjes af.. op het kdv moet ze ook samenspelen maar daar pakken ze het altijd van haar af dus misschien dacht ze nu hee iemand van me eigen formaat laat ik nu eens afpakken we gaan straks een midweek met mijn schoonfamilie naar groenlo...ik heb er wel zin in...ik hoop ook dat me schoonmoeder zich niet zo met noa zal bemoeien..laatst waren we bij hun aan het eten en noa zat in de kinderstoel aan tafel maar heeft dan al gegeten...maar dan is ze een beetje om aandacht aan het zeuren enzo..en een beetje jengelig dus ik geef haar vaak aan tafel een rijstewafeltje of een soepstengel ofzo...dan is ze zoet en heeft ze ook wat te knagen....maar dan zegt me schoonmoeder van je moet daar niet aan toegeven hoor want anders is het eind zoek...wil je dan een jankend en zeurderig kind aan tafel als je aan het eten bent??? normaal geef ik haar echt niet altijd haar zin ofzo alleen ik wil gewoon rustig eten en wat is er dan mis mee als je haar ook iets te eten geeft...ze zal het wel goed bedoelen maar ik heb dan zoiets van ik bepaal zelf wel hoe ik me kind opvoed en wat ik haar wel en niet geef...dan zegt ze bijv ook van ja je moet ook niet overal nee of zeggen wat dan raken ze gefrustreerd...ik zeg ook niet overal nee op! ze mag gewoon niet aan de dvdspeler zitten en in de mand onder het tafeltje..(met de tvgids enzo die scheurt ze nl kapot)verder mag ze veel dingen...je moet het ze toch leren wat wel en niet mag...dus jullie bergijpen dat ik erg benieuwd ben hoe dat met zijn allen in 1 huisje gaat.. (zwager+vrouw, schoonzus, schoonouders, wij en noa) ik breng wel uitgebreid verslag uit als we weer terug zijn! xxx lin