Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Linda, succes en ook veel plezier met je midweek! Snap wel precies wat je bedoelt ja. hopelijk valt het mee!

Sjoon, gaat het alweer beter?

Verder vervelend al die huilende kindjes! Hier ook een krijsned meisje vannacht. Ben op gegeven moment maar met haar naar beneden gegaan en gespeeld en toen was het meteen weer lachen enzo..

Bulldog, super dat het i nde dierentuin zo leuk was!! Zat zelf te twijfelen of ik nu al met Senna naar een dierentuin zou gaan of toch nog een paar maanden wachten (in de winter haha...). Vind het ook best veel geld eigenlijk.

Hebben jullie kindjes ook last (gehad) van eenkennigheid? Het is de laatste tijd steeds een drama bij het kdv. Het begint al als ze een leidster ziet... Vind het zo sneu, ook al weet ik dat na korte tijd het verdriet alweer voorbij is.

Ben vandaag vrij en ben van plan om es flink te gaan poetsen... maar tot nu toe komt er weinig van.

Iedereen succes met mopperende en zieke kindjes!
    Tot later!
    Waar zijn toch alle juni-mama's??? Geen zin meer om te kletsen? Als het zo rustig is, moedigt het ook niet echt aan om te schrijven. Maar toch is het wel erg leuk als het wel drukker is..!!

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Zaterdag zijn we naar Plopsaland geweest. De intree was 16 eurootjes. Wij vonden het wel prijzig voor 1 hal vol met attracties. Was echt niet groot. Het eten was ook duur. Kun je beter naar Toverland gaan. Die hebben meer te bieden voor 16 EUR. Nee... voor ons geen Plopsaland meer. Misschien Plopsaland aan de Belgische kust... die schijnt veel groter te zijn.

Zondag zijn we gaan darten met de buurtvereniging. Ik heb nu ongelofelijk veel spierpijn in mijn armen. Ja, het is ook ruim een jaar geleden dat ik gedart heb. Sinds dat we Suzanne hebben, komt er maar niet van. Het hoogste wat ik gegooid had, was 103. Maar ach.. het ging om de gezelligheid en die was er ook. We hebben ontzettend gelachen.... :D

Suzanne had ook niet zoveel geslapen zaterdag. ja maar een half uur in de auto op de heen -en terugreis. Gisteren heeft ze door al die drukte wel goed geslapen. ze vond het ook leuk. Tuurlijk van iedereen aandacht gekregen....

Vraagje: zijn jullie kindjes ook bang van alles. Ik bedoel... als SUzanne in de box aan het spelen is en ik pak de stofzuiger en ik stofzuigen, dan raakt ze helemaal overstuur. Terwijl ze een paar maanden was, ik ook al stofzuigde, terwijl ze bezig was in de box. Maar toen keek ze er niet naar om. Pas geleden ook. Ik liep van het dorp naar huis en een vrachtwagen toeterde best wel hard en ze moest best wel hard huilen. Ik moest haar gewoon troosten. wel zielig....

Zo... ik ga maar eens wat doen....

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bianca, jammer dat plopsaland tegenviel...
    Heb je altijd gedart? Als hobby ook echt, met lessen enzo? Of hoe werkt dat met darten?

Senna is hier ook wel sneller bang thuis nog niet zo erg. Maar op het kdv wel; van het rolgordijn... terwijl die nauwelijks geluid maakt... En ook van de blender daar... maar thuis dus veel minder. Ze gaat dan met de armpjes/ handjes bij d'r oren en trillen en als ze erg bang is gaat ze ook hard huilen.
    Volgens mij wordne ze zich steeds meer bewust van alles en gaan ze dingen beter begrijpen (en andere dingen dus juist niet, ander hoef je niet bang te zijn voro een rolgordijn lijkt me... haha).

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bianca, zijn jullie bezig voor een broertje of zusje voor Suzanne (gezien je banner...)?

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Morgenmiddag komt oma en gaan we met z'n drie-en, senna, oma en ik dus, iets leuks doen. Maar heb helemaal geen inspiratie wat te gaan doen... Wilde naar een boerderij hier in de buurt, maar het gaat ook regenen en het wordt maar 14 graden...
    Iemand nog tips?

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ilona, hoe is het met je? Heb je al een tijdje niet gezien...!

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm echt niemand hier, dan ga ik maar es een was erin gooien en de badkamer poetsen... bleh...

8. Blue Bird

@ zonneschijn... nog niet. maar ik wilde mijn cyclus even in de gaten houden. maar ach... wat niet is, kan nog komen ;)
    @ zonneschijn.... ik weet niet of ze er iets aan hebt; maar dippiedoe op Aquabest?
    of in oerle de geitenboederij.

9. Blue Bird

ja maar he.... ik ben er nog..... :)

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bianca, is dippiedoe al leuk voor die hele kleintjes? Senna kan net een beetje zitten, kruipt nog niet...grrr
    Die geitenboerderij zijn we laatst inderdaad geweest met de kindjes van ons werk. Was wel erg leuk, wel sneu voor de geitjes trouwens... Maar ik heb geen auto morgen... Wilde er zeker een keer heengaan!!
    In ieder geval bednakt voor het meedenken.

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik was toch nog niet bezig met iets nuttigs... :) Wilde net een tafletje buiten gaan verven maar nu regent het. Jij op je werk nu of thuis?

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wie gaat er iets leuks doen met Koninginnedag? En met of zonder kleine?

13. Blue Bird

ik zit nu op het werk. Maar het is behoorlijk rustig. :( Maar ach... we komen de tijd wel door.
    Met Konginnedag... ach.. we hebben een vrije dag (viel toch al op mijn vrije dag). Maar ik denk dat we niks speciaals gaan doen. Er is Harleymiddag bij ons op de markt. Ik denk dat we daar even gaan kijken. Moet het wel droog weer zijn. En verder even over de vrij markt (kleine vrijmarkt). Verder... we zien wel.
    Is er in Eindhoven nog iets te doen?

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    @bulldog: Leuk al die dieren bekijken. Wel vervelend dat ie zo zat te huilen op de terugweg, misschien door alle indrukken.. Wij zijn naar de kinderboerderij geweest, allemaal jonkies erg leuk

@ Linda: veel sterkte met je schoonfamilie :) Ik heb ook zo'n (schoon)moeder en kan er ook nooit zo goed tegen. Laatst wilde ze hem haar eigen kop thee geven zonder te vragen terwijl ie net z'n eigen drinken had gehad. Ik zei er wat van maar ze ging door, ik werd een beetje boos, zij beledigd...

@ zonneschijn: idd erg rustig hier... ik kijk regelmatig maar als er niets geschreven is, heb ik zelf ook niet zo'n zin. Eenkennigheid hier nog niet, wel verlegen 'spelen', wegkijken en z'n hoofd tegen mij aan drukken als ie iemand nieuw ziet.
    Tips: kinderboerderij misschien? Als het slecht weer is heb ik weinig ideen dan binnen spelen.

@Bianca: vond Suzanne het wel leuk Plopsaland?
    Hier geen gekke angsten. Schijnt wel bij dit sprongetje te horen las ik ergens

Hier weer een vrolijk mannetje gelukkig.. Van het weekend hadden we een bruiloft (jubileum dan) en hij mocht mee. Was superlief aan het spelen met andere kindjes op de grond. Toen wij gingen eten ging hij naar bed in een apart kamertje en dat ging super. De andere kindjes (1 maand ouder) wilden niet slapen en waren het zat op een gegeven moment.

mannetje is wakker, ga hem eten geven...

15. Blue Bird

@ xxxxx1974; ze vond de draaimolen zwaar interessant. Allemaal kleurtjes. En ja de show van Bumba. Maar op een gegeven moment is ze afgeleid en wilt ze iets anders. Maar haar neefje en nichtje vonden het wel allemaal geweldig. Je hebt er eigenlijk nog niks aan voor Suzanne. Maar op een gegeven moment waren zij het ook beu. Het was gelukkig in Hasselt (een half uur rijden voor ons), dus we waren zo thuis.

@ zonneschijn: ik weet niet of dippiedoe iets is voor Senna. Maar nu zit ik te denken. Mijn vriendin is pas geleden in een indoorspeeltuin geweest en daar waren haar kinderen ook bij en een baby van ongeveer Senna's leeftijd. Ik ben nu even aan het graven in mijn geheugen, als ik 't weet, laat ik 't je wel weten. Het is in de buurt (zij woont vlakbij Eersel)

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bianca, ben je een Harley-fan? Vrijmarkt is altijd leuk!
    Eindhoven is altijd wel erg leuk met koniginnedag vind ik. Vooral het Wilhelmina-plein. Het wordt wel steeds drukker de laatste jaren, das wat minder fijn.
    Wij gaan 2 nachtjes naar Maastricht (verjaardagskado van manlief gekregen), zonder Senna...

Ellen, jij bent ook wel van de jarde kern hier hihi! Fijn dat je weer een vrolijk mannetje hebt en het slapen zo goed ging!!
    Kinderboerderij is inderdaad ook een goed idee!

Flex, hoe is het ermee? Ook hier online nu?

Ik ga nu echt iets doen, anders voel ik me vanavond zo schuldig als er niks gedaan is... :(

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo ben ik ook even weer was weekeind weg naar me ouders ;)
    Esmay slaapt steeds als een roosje en doet weer normaal.

@ zonneschijn ja gaat wel redelijk goed en hoe gaat het met jou??

18. Blue Bird

ik niet echt. Ik ben meer van de oldtimers ;) Zoals solex en zundapp. Maar ik vind het wel mooi om naar te kijken.

Wilhelmina plein is altijd heel gezellig. Maar ik ben er al zo lang niet meer geweest. Zit cafe Wilemien er nog. We gingen daar altijd op zaterdagavond naar toe. Daar draaide ze niet van die rot housemuziek.

Nou, succes zonneschijn.... je komt vandaag heus nog wel een keer kijken.

19. Blue Bird

hey flex... alles goed met je? hoe was je weekend bij je ouders.

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Dan hebben we elkaar vast wel eens gezien, ik was er ook heel veel op zaterdagavond... inderdaad goeie muziek, maar wle erg benauwd op een gegeven moment.

Flex, hier ook alles wel oké. Erg moe, maar andere klachtjes worden al minder gelukkig. Jij nog steeds aan de medicijnen tegen misselijkheid?

Deel Deze Pagina