Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee geen medicijnen meer al had ik ze gisteren nog even ingenomen was beroerd en moest nog helemaal naar huis rijden maar voor de rest slik ik ze niet meer :) jij alweer 16 weken! dat gaat hard :D ga je nog een 3d echo laten maken?

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ zonneschijn.... ik denk het wel. Maar het klopt; op een gegeven moment werd het wel benauwd. We gingen daardoor ook meer richting bar en de deur staan. Om toch wat frisse lucht te krijgen. Ik ben er trouwens nog eens geweest met een vrijgezelle feest. Was keileuk, maar dat is ook wel weer een x-aantal jaren geleden.

Maar we gingen ook altijd veel in Valkenswaard op stap. Bij cafe de bel of de sleutel waren we regelmatig te vinden. Maar nu niet meer.

3. Blue Bird

@ zonneschijn.... ik heb 't even nagevraagd. Ze zijn met een communiefeest naar Avonturenland geweest in Den Bosch. Maar dat is voor de wat oudere kindjes. Maar ze zijn ook naar no-no's land geweest in Leende. Ik geef je de website eventjes. Moet je maar even kijken. http://www.nonosland.nl/

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heb ik net een a4tje vol getypt met reacties aan iedereen, crasht die K# laptop weer. Dan gaat hij zichzelf gewoon herstarten. Heel frustrerend. Grrrrrrrr.

Ff kort dan. Babet vond het KDV heel erg leuk, ze huilde toen we weer weggingen na de rondleiding. En ze hebben meteen plek! Er was een dag voor iemand uitgevallen. Die vrouw wilde toch maar drie dagen werken ipv 4 toen de uk er eenmaal was.

Bianca, leuk he darten, ik heb het ook jaren gedaan in competitie. Maar nu komt het er niet meer van. Vriend is bijna altijd weg voor werk 's avonds.

Fl3x, Babet had ook zo'n periode met niet in bed willen slapen. Ik gaf haar toen steeds een fles mee in bed (tegen mijn principe), en na een week was het over.

Heb een gaatje in mijn kies. En mag nu ook geen verdoving. Ik heb er te veel last van om met vullen te wachten tot oktober. Bah.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje ik kreeg wel verdoving maar een hele andere soort dan normaal 1 die niet schadelijk is maar erg pijnlijk!!!

esmay heeft er 5 dagen last vangehad is vanzelf over gegaan

6. Blue Bird

@ Moaatje: ja, darten is idd errug leuk. Maar nu heb ik er echt geen tijd meer voor. Ben blij als ik 's avonds eens rustig op de bank zit. Een beetje wii'en. Vooral Mario Kart is heel erg leuk.

Hoe gaat het met jou zwangerschap? Alles okidoki?

7. Blue Bird

zo weer een pagina erbij.. zo komen we wel aan de 700.... ik praat nu toch even in m'n eentje, omdat iedereen of aan het werken is of met iets anders bezig is. ;)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

gezellig in je 1tje praten nou ik kom er wel gezellig bij ;) hihi

9. Blue Bird

ohw... gelukkig jij bent er ook nog

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja :D hoe gaat het met jullie?

@ iedereen zijn er al kindjes die staan en lopen langs bijv. de bank?? Esmay al wel ben zoo trots op haar!

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He wat een geklets hier zeg, haha hier even snel de pc stond nog aan. Heb niet zo veel tijd, want het is lekker vakantie. Dus vanochtend niet zo haasten, jammer genoeg was iedereen wel vroeg wakker. :D

xxx1974: Lekker zeg zo,n voorbeeldig kind als je een bruiloft heb.

Zonneschijn: Geniet lekker van je vakantie. Hier gaan we denk ik ook naar de rommelmarkt met koninginnedag, blijf leuk. ;)
    Met de eenkennigheid gaat het hier al wel weer wat beter, was hier zo erg dat als ik maar naar de wc ging blerde ze net zo lang tot ik terug kwam. Nu mag ik nog niet naar boven, maar soms sluip ik stiekem zonder pantoffels naar boven, maar zodra ze het door krijg hoor ik de sirene weer. :D

Bianca75: Jammer dat plopsaland tegen viel voor dat geld. Hier hadden we het afgelopen zomer waren we op vakantie onverwacht naar slagharen gegaan. Dus gewoon volle pond betaald, meestal gaan we alleen maar als ik een kortingsbon heb. 8) Is een leuk park maar voor mijn kinderen toen 4 en 6 was er niet echt veel waar ze in mochten ( mijn zoon is erg klein van stuk dus kon in heel veel dingen net niet in). De kinderen hadden er geen last van hoor, zijn met een paar dingen reuze tevreden. Maar ik vond het onzin dat ik voor hun ook het volle pond moest betalen, doe dan een kindertarief.

Bulldog: Ik vind Dierentuin Emmen ook super leuk.

Sjoon: Jammer dat hij zon last van een tandje heeft gehad, echt zielig. :(

Mamakaatje: Fijn dat je af mag bouwen met helmpje overdag. :D

Linda: Lekker zeg zo'n schoonmoeder, gewoon proberen je er niks van aan te trekken. Ik weet het kan het zelf ook niet hebben al dat bekritiseer. Hoop dat het wel gezellig word. ;)

Moaatje: Fijn zeg al een plekje op kdv

Iedereen een fijne dag gewenst. Hier vandaag voor het eerst 1 slaapje gedaan. Heb ze vanmorgen wakker gehouden. En ze heeft lekker van half 1 tot 2 uur geslapen. Beter als dat half uurtje 'sochends en uurtje 's middags. Wie doet er nog meer 1 slaapje???

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier gaat ze ook overal bij staan, erg trots maar ook wel een beetje lastig hoor ze kan nou echt overal bij wat niet mag. :) En van de week trok ze een la open om er vervolgens tegenaan te leunen zodat hij dicht schoot met haar vingertje er tussen. Zag het gebeuren maar was net 1 seconde te laat. :rolleyes:

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bianca, mijn zwangerschap gaat prima. Ik merk er werkelijk niets van. Broeken zitten wat strakker, maar heb er nog geen kilo bij. Ben niet moe, niet misselijk, helemaal niets. Heerlijk. Ruim 16 weken alweer.

Fl3x, fijn dat het weer over is. Babet gaat hier ook al langs de bank en de kast. Alleen overpakken gaat nog wel eens mis, en dan valt ze op haar kont. Brullen van de schrik elke keer.

Mineke, lijkt me druk voor je, vakantie. Babet heeft tijden maar een slaapje gedaan, maar is nu weer terug naar twee. De afgelopen week was erg druk voor haar, verjaardagen, en meerdere kdv's bezocht, en dat merk ik wel aan haar slapen.

Weet niet meer wie het vroeg, maar Babet krijgt nu 3x per dag 210 cc melk. Is dit veel?

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hier gaat er ook wel eens wat mis met lopen hoor. Van de week trok ze zich op, maar ze had geen schoenen of antislip aan. Ik liep er nog snel heen, maar ze kukelde al op haar achterhoofd. Zo sneu.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Moaatje: Jah het is wel wat drukker, maar gelukkig konden ze om 3 uur nog effe lekker naar buiten. Hopelijk is het morgen wel lekker droog, mijn dochter zei vanmiddag al sjonge sjonge regent altijd (twee dagen) :)

Ik weet niet of iemand nog een autostoel of fietstoeltje nodig heeft, want op koninginnedag is er korting bij Halfords, moet je even op de site kijken welke winkels er open zijn.
    Maar tussen 9 en 10 uur 20 % en tussen 10 en 11 uur 15% Geld ook op folderaanbiedingen en daar staat een maxi coci prior voor 99 en daar krijg je dus ook korting op als hij er nog is.

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke: goede tip, dank je. Ik zoek idd nog een autostoeltje....

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

moest ff 2,5 pagina bij lezen gebeurt ook niet vaak!

@zonnenschijn wij gaan met konningendag wat markten af!
    @moaatje fijn dat babet het leuk vond op het kdv.
    @linda wanneer ging je weg? succes met je schoonmoeder ze denken dat ze altijd alles beer weten..

@zwangere dames hoe gaat het met jullie buikje groeit het al goed?

vandaag lekker vrij thuis poetsen en opruimen
    echt lekker weer is het niet het regent hier bah...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wel jammer dat er bijna geen juni mama`s meer komen hier
    zou het komen door de site of gewoon geen zin meer????

@@firstbaby ben je al terug van vakantie??

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het is idd een heel stuk rustiger geworden op de site!
    ik dacht eerst: komt door het mooie weer, maar met dit snertweer gebeurd er op het moment nog niet veel hier!

20. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Voor de meiden die op vakantie zijn: een hele fijne vakantie en succes met de schoonmoeders... is altijd lastig als ze zich ermee gaan bemoeien he!

Evy is net na de wintersport gaan kruipen en zich gaan optrekken in 1 week tijd.
    Nu loopt ze rondjes om de tafel en langs de bank etc.
    Helaas kukkelt ze nogal eens om en valt dan op d'r koppie en ja daar zit nu helaas geen helmpje meer om :(
    Ze doet alleen stapjes opzij en dan vooral de rechtse kant op. Als je haar bij d'r handen vast houdt om te lopen, doet ze nog geen stapjes.

Wij gaan met koninginnedag denk ik hier in t dorp naar de braderie en verder komt een vriendin met de kleine van 6 weekjes oud. Niet veel bijzonders dus. Vrienden vroegen al of we meegingen naar de dierentuin, maar de volgende dag gaan we op vakantie dus wil t voor Evy rustig houden donderdag.

Deel Deze Pagina