Hier trouwens ook nog even geen 'echte'pyama, wel makkelijke kleding. Wil Caithy nog niet teveel belasten met dingen over haar hoofdje trekken. Dus lekker voor het slapen in bad en makkelijke kleertjes aan.
Ik zie eigenlijk ook helemaal geen verschil tussen gewoon comfortabele pakjes (met of zonder voetjes) en "echte" pyjamaatjes. En gebruik je ook een slaapzakje?
goedemiddag ladies, hier vandaag visite gehad van me ouders en me oma, dus even een foto'tje gemaakt! me stoeltje is ook binnen, zal straks een foto plaatsen Hier draagt Irem eigenlijk haar eigen kleertjes om in te slapen. Heb wel 2 pyjama'tjes maar meestal gebruik ik dat alleen wanneer haar luier een beetje is doorgelekt ofzo. Als een soort noodbroekje tot de volgende dag. Hier nog niet 'geoefend'.. vloei nog steeds een beetje.
hoi meiden! het lijkt me leuk om hier mee te kletsen! ik was eigenlijk 7 augustus uitgerekend, maar ben 27 juni bevallen van ons zoontje Milan! hij is nu lekker thuis! liefs rebbel
Gefeliciteerd met Milan, fijn dat je al thuis ben! Hier af en toe een pyama aan, als ik de kleertjes eng vind bijv. ze heeft een jurkje met strikjes op haar schouders die steeds los gaan dat vind ik eng of als ze doorgelekt is wat nou erg vaak gebeurd. Ik maak gauw die nepluiers op en dan ga ik over op pampers heb er een paar geprobeerd en ik vind ze toch beter. Omdat mijn dochter echte spuitluiers (diaree) heeft van de nurtiton in haar fles en anders kom het aan alle kanten eruit. En ik geef echt elke voeding een schone luier. Hebben jullie hier ook last van? Groetjes Mineke
Ik heb ook geen pyjama nog.... wel makkelijke kleertjes. dat gaat voorlopig wel prima. Slaapzakje gebruik ik ook nog niet, ben benieuwd wanneer men die kan gebruiken. gr Willeke
Hallo meiden.. Hier wel geprobeerd te oefenen maar het doet nog te veel zeer,ik heb het idee dat ze een extra hechting erin hebben gezet mijn verloskundige zei al tegen mij als het over een paar weken nog zo is moet ik naar de huisarts! ''heb ik weer'' Verder wat pyamatje's betreft,jinthe slaapt altijd in een pyama s'nachts die krijgt ze lekker na het bad aan,en dan s'ochtend's weer haar normale kleertjes Ik heb ook wel een zomerslaapzakje gekocht van 80 centimeter,maar die gebruik ik pas als het warm is,en dan doe ik haar nog wel haar pyama shirtje aan maar het broekje uit.. Meryem ik ben benieuwd naar je stoeltje
hallo, ben er effe niet geweest, Helin hoest erg veel en daarom gisteravond naar de huisartsenpost geweest. Ze heeft een beetje slijm op de longen en ook in de keel. Zit vast dus heeft er veel last van en wil dan hoesten en dat gaat dan niet en dan wordt ze boos en gaat ze heel hard huilen. Ze moet er ook van spugen echt zo zielig. Heb neusdruppels gekregen en een hoestdrankje gekocht. Ze heeft gelukkig geen koorts. Helin heeft trouwens helemaal niet zoveel poepluiers, maximaal twee per dag en dat met moeite want ze heeft nog altijd krampjes. Echt zielig, maar ja gaat vanzelf over. Wij zijn ook al intiem geweest, vond het erg eng in het begin maar dat komt ook wel weer goed. Ik heb de eerste menstruatie nog niet gehad en ik geef flesvoeding. hmmm afwachten maar.
Vraagje he, als je niet wil antwoorden prima, maar ga het toch vragen. Heb jij ook het gevoel alsof je doos 3 maten is gekrompen? Dat gevoel heb ik namelijk, niet dat het zeer doet, maar moet allemaal wel extra voorzichtig.....
Onze meid slaapt gewoon in haar eigen kleren. We hebben voor haar eigenlijk alleen maar makkelijk zittende dingen. 's Nachts doen we haar broek en sokken uit en gaat ze in de slaapzak. Ze was net een week toen ze de dekens al los schopte, dus ik vind het een hele geruststelling om haar in een slaapzak te laten slapen. Ik zou ook wel al willen proberen met vriend hoor (en hij ook), maar ik vind het nog wel heel erg snel. Al vind ik 6 weken weer heel erg lang. Ik merk wel dat mijn gevoelens voor hem weer opleven als toen we net samen waren. Of ik was gewoon erg gevoelloos tijdens mijn zwangerschap, dat kan natuurlijk ook, hihi. Is iemand van jullie trouwens van plan om babymassage te gaan doen? Dit lijkt mij namelijk erg leuk.
Ja hier ook hoor! dit was bij Sem ook al..ik dacht toen eigenlijk dat je juist meer ruimte zou hebben hahaha maar dat is dus niet zo! en ik heb bij beide geen hechtingen oid gehad! Dus raar dat iemand hier naar de dokter ervoor moet..want het lijkt mij gewoon normaal! Maar het komt goed hoor trust me je blijft niet zo maar even voorzichtig en anders iets van een glijmiddel gebruiken
Hier ook 2 pyamaatjes ofzo..maar ze heeft ook alleen maar makkelijk zittende kleding.. en bij vieze kleding zoals spugen ed krijgt ze gewoon schone aan.. Ze heeft er toch genoeg Maar ik ga dr niet speciaal omkleden is niet nodig! Ze ligt hier dus ook al in een slaapzakje, Sem ook al bij 1 maand. Sem kroop toen al omhoog en lag dwars in bed enzo..Eva kan ook omhoog kruipen maar op dr zij blijft ze netjes liggen! Maar ze ligt dus met gewone kleertjes in dr slaapzak! Bij warm weer met steeds minder natuurlijk! Maar het zijn 2 slaapzakjes maat 70 zonder mouwen.. Zal wel een keer een fotootje plaatsen.. Voor de combisleeper is ze nog te klein haha ook al is het zogenaamd vanaf 0 maanden :S We hebben gister echt een mega drukke dag gehad we waren allemaal op erna! Eerst vroeg de markt op spullen en kado's halen. Toen opruimen huis in orde maken en omkleden. Daarna naar een verjaardag toe, en toen weer terug want wij kregen kraambezoek babyneefje van mijn vriend! En ook zijn familie en kids kwamen langs dus ja huis vol! Was wel gezellig! We hebben allemaal hier zelfgemaakte pizza's gegeten..dus iedereen was bezig en het was lekker! Maar wat een dag zeg.. vandaag krijgen we nog zometeen bezoek en dan lekker gewoon rust HEERLIJK !
Ja idd ik zei tegen mij vriend al hij past niet meer bij mij is het echt supergevoelig! en idd voor mijn bevalling was ie veel minder nauw lijkt wel..
Ok hihi ga ik wel glijmiddel proberen,ik had ook weer zoiets van moet ik daar mee naar een dokter!? neeeeeeeeeeeeee
Wat vreselijk sneu zeg voor helin! geef haar maar een dikke knuffel van me! Jinthe heeft tegenwoordig maar 1 poepluier per dag altijd s'ochtends en jinthe had ook veel krampjes,maar wat is die minimonkey een uitkomst zeg!ze vind het echt heerlijk! Ik ben gisteren weer voor het eerst ongesteld geworden,ik was al vanaf donderdag niet lekker misselijk,hoofdpijn,buikpijn,ontygelijk veel last van windjes laten duizelig, kwam dus daardoor..ik ga het v/d week met mijn huisarts maar eens over de mirena hebben,dan word je als het goed is niet meer ongesteld,en geeft veel minder hormonen als de pil. Als ik me zo ziek moet voelen elke maand pffff
ik vind het wel vreemd dat ik nog niet ongesteld ben geworden, maar het zal wel komen. Ik zat ook te denken aan het mirena spiraaltje maar we hebben het ook gehad over sterilisteren. Mijn man wil alleen helemaal niet, dus we zijn er nog over aan het discusieren.
Welke nepluiers gebruikte je dan? De pampers bevallen mij wel goed, vind je alleen wel duur vergeleken een eigen merk van het een of ander. Heb tot nu toe alles met kortingsbonnen gekocht, scheelt toch 2,5 of 5 euro per pak Bij mij lekte de kleine in het begin ook erg, we hebben toen een maatje groter gekocht (2) en het is over. Het absorbeert beter schijnbaar. Ik verschoon ook bij elke voeding en er zit altijd wel iets van ontlasting in.