fl3x: Jammer dat de datum niet terug gaat, maar vooruit misschien kom het dan wel een paar dagen eerder. Linda: Leuk zeg een bumba taart, ga opschieten he moet ook maar eens na gaan denken wat ik wil. Coco: FIjne vakantie, het is hier vanochtend prachtig weer.
Hallo allemaal, Heel toevallig kwam ik erachter dat vlademira niet meer op dit forum is. De ware reden dat ik hier niet meer mee wilde kletsen is vanwege vlademira. Ik kon er niet meer tegen. Sjoon weet ervan geloof ik. Heb toen effe met haar gepbt. Ik wil me nu toch weer bij jullie voegen als dat nog mag. Mis het wel hoor. Vond het altijd erg gezellig. Ik ga nu even een beetje teruglezen en zal regelmatig hier te vinden zijn. Groetjes, Cigdem
heey flex, ben je zwanger??? Van harte meid, wat leuk zeg. Moaatje is ook zwanger he, dat had ik toevallig gelezen op ik ben zwanger gedeelte.
heey, Ja gaat heel goed met Helin. Ze is bijna jarig. Vind ik zelf zo spannend he. Helin heeft inmiddels 8 tandjes. die zijn allemaal tegelijk doorgekomen. Verder is het volgens mij een vrij normaal kind. Kruipt er nu op los en probeert aan de tafel te lopen. Hoe is het met Frits? Of heette hij geen frits?
Frits, nee dat ie die van Kleintje. Raúl heet de mijne Ja goed, net als bij jou 8 tandjes en kruipt als een speer. sinds vorige week lijken z'n stemmingen ook wat extremer te worden. Hij giert van het lachen (heb het opgenomen als ringtone, wordt er zelf helemaal vrolijk van )of hij krijst en bokt als ie het niet mee eens is. Wel lastig met verschonen en zo
Hey Krokus! wat leuk dat je er weer bij bent! en dat helin al 8 tandjes heeft, en dat tegelijk?? hier is chiel zijn 5de tandje door er zitten er nog 2 aan te komen. sinds vanmiddag klapt hij ineens in zijn handjes, en dan enorm enthousiast! had ik vanmorgen een heel klein beetje geoefend, en vanmiddag deed hij het! zo leuk! en idd, de eerste verjaardag, de tijd is echt voorbij gevlogen! volgens mij kun je op deze site nog steeds geen foto's plaatsen in een album?? of zie ik er zo erg overheen?
ja hier idd een grote bumba fan ze wordt helemaal enthousiast als ze bumba op een boekje of op tv ziet..ik ga ook alle versiering enzo halen van bumba.. @krokus fijn dat je weer terug bent! vlademira zijn we hier al vergeten en het is hier lekker gezellig kletsen! fijn dat alles goed gaat met helin! hier 5 tandjes en een paar flinke bulten onder het tandvlees en madam weet nu echt goed hoe ze moet kruipen en gaat als ee speer door de hele woonkamer! bijna de eerste verjaardag! spannend hea? het jaar is voorbij gevlogen!
Krokus, leuk dat je weer terug bent!!! Fijn dat het zo goed gaat met Helin! En al veel tandjes zeg! Senna heeft er nog maar 2, maar ze is in alles geloof ik nogal laat, sloom of langzaam haha. Ze vindt het snel goed en is erg tevreden, vandaar dat ze ook nog niet kruipt, ze vindt het echt prima met wat ze heeft of ziet. Ach ja, uiteindelijk leert iedereen lopen en heeft iedereen een mond vol tanden! Flex, dus toch weer/nog een november-mama... hihi... Ik ben trouwens nauwelijks bij de oktobermama's dus voelde me al bijna schuldig... Linda, wauw leuk hoor een Bumba-taart! Ik zat ook al een beetje op internet te zoeken naar een leuke taart. Maar het kan ook zijn dat het een gewone slagroomtaart wordt waar ze lekker in mag kliederen (alleen hou ik zelf niet zo van slagroom...). Nou ik ga ff Radar kijken op tv, gaat over Telfort en daar lagen wij ook mee overhoop. Maar nu dankzij Radar niet meer, ze zijn ineens bereikbaar en we kunnen gewoon opzeggen nu we verhuisd zijn (kon dus niet zeiden ze eerst). oja, sorry als ik mensen vergten ben om op te reageren... Morgen ben ik er weer.!
jeetje zonneschijn alweer 17 weken zwanger gaat hard! wil je weten wat het wordt met 20 weken? ik wilde eerst ook bij de hema een taart bestellen maar vind deze toch leuker! ik zal even kijken of ik de taart hier kan plaatsten...die ik heb besteld.. willen de andere zwangere dames weten wat het wordt? ik ben een beetje nieuwsgierig.. ik dacht dat ik het al eerder gevraagd had maar weet niet meer of jullie nu geantwoord hadden?
deze taart is niet door de mevrouw die mijn taart gaat maken gemaakt maar ze gaat wel deze ook maken ze kan echt hele mooie taarten maken[attachment=0:et72vofv]bumba taart.jpg[/attachment:et72vofv]
@coco fijne vakantie geniet ervan. @krokus leuk dat je weer terug ben en fijn da thet goed gaat met helin... @linda hie rook 1tje die gek is van bumba hij zegt het ook als hij dat deuntje hoord niet echt duidelijk maar mmaa mmaa..
ja gaat snel hè, 17 weken. het is toch wel echt anders dan bij een eerste kindje. Het blijft bijzonder maar op de één of andere manier ga je er toch anders mee om. We willen erg graag weten of het een jongetje of meisje is, en gaan het dan ook vertellen (veelste leuk om het alleen voor onszelf te houden... hihi). Wat een supertaart zeg, zo eentje zou ik ook wel willen voor Senna ja! Hoe vindt je iemand die dat doet voor je? En wat kost-ie als ik vragen mag? Hoe lang zou iemand daar dan toch mee bezig zijn? Leuk hoor!
ja idd wij wisten ook dat het een meisje werd en zou het ook niet voor mezelf kunnen houden en ik vond het gewoon onwijs leuk en heel makkelijk om het te weten... ik heb geen idee hoe lang ze daar mee bezig is deze mevrouw woont amstelveen en de taart is voor 18 personen en kost 20 euro. ik vind het niet duur...kijk anders even op http://www.tierelantaartje.nl
deze taart heb heb ik voor mezelf besteld noa en ik vieren samen onze verjaardagen en aan 1 taart heb ik niet genoeg [attachment=0:ao9izy6p]bloementaart nr 10.png[/attachment:ao9izy6p]
dat zal vast wel! ik zou het bijna zonde vinden om zoiets aan te breken! om half 11 ff naar de ha met chiel, voor de controle van zijn loopoortje een paar weken geleden, ze kijken of het gaatje in het trommelvlies nu dicht is, maar dat zal vast wel denk ik. dan ff snel een paar boodschapjes doen. het weer ziet er alleen zo treurig uit vandaag. ben vannacht ook al verkouden geworden en beetje last van droge keel. bah. als de zon nu scheen zou het gevoel waarschijnlijk een heel stuk mee vallen, maar met dit weer niet echt.