Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

meestal groeit een beetje platte kant heel mooi bij in de kleutertijd (is mij verteld)

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Zo te lezen is iedereen weer lekker verwend met moederdag :D

@Sjoon: wat fijn dat je veel verbetering zie bij Chiel. En 15 juni is ook al snel, ws wordt het voor jullie dan ook afbouwen. Evy heeft haar helm 's nachts nog wel op, na 18 juni mogen wij het dan verder gaan afbouwen.

Wat een leuke foto van Esmay achter de blokkenkar.

Hier ook een racemonster achter de blokkerkar. We hebben er zaterdag maar een gekocht, wilde het eigenlijk pas op haar verjaardag geven, maar ze is zo bezig met langs alles te lopen dat we toch wel erg benieuwd waren of ze ook al voorwaarts kon lopen... :)
    Ze loopt er dus ook echt achter echt super om te zien, alleen loopt ze de hele dag op haar tenen??? Doen jullie kindjes dit ook nog?

3. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL

Evy in de blokkerkar....

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL

En nog 1 staand achter de blokkenkar :)

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

och..... wat een snoetje toch.... *Smelt*

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat komt nog wel dat ze gaan "gewoon"gaan lopen.
    dat kindervoetje gaat zit nog in de jaren ontwikkelen.
    ik hoor ook van ouders dat ze bij hun kleintjes al zeggen dat ze doorgezakte voeten hebben, maar die spiertjes in de voeten moeten nog sterker worden, en in de loop van een jaartje of 8 moeten de spieren goed ontwikkelt zijn. als er dan nog kinderen zijn die veel doorzakken, dan kan er een verwijzing zijn voor naar een podoloog. zowiezo wel goede stevige schoenen aan, maar als ze zo klein zijn nog niet. dan is het juist heel goed om een soepel schoentje te hebben en ze veel op sokken en blote voeten te laten lopen. en als ze iets ouder zijn kun je bv met kleurtjes/knikkertjes te laten oppakken met de teentjes ook de spieren goed ontwikkelen en sterker maken.

ja, het is idd zo 15 juni, hoe bedoel je vanaf 18 juni verder afbouwen? mag ze dan overdag met slapen de helm af en alleen 's nachts op? of hoe moet ik dat zien?

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Sjoon: bedankt voor de uitleg mbt de voeten :)
    De laatste keer bij de KA in Tilburg kregen we te horen dat we het helmpje overdag niet meer op hoefde te doen. Zij vond het resultaat al zo goed dat we hem alleen 's nachts nog maar op hoefde te doen bij Evy. Als ze een jaar is (18 juni) dan mogen we het helmpje ook voor 's nachts aflaten.
    Natuurlijk zie je ook bij haar dat haar koppie niet helemaal rond is van achteren, maar wij zijn al blij met hoe het toch nog veranderd is.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mamakaatje en flex wat een leuke foto's en wat knap zeg dat ze al achter een blokkenkar lopen!!

@zonneschijn ik dacht dat ons bobike stoeltje van 9-15 kilo was. maar heb idd ook gehoord dat als ze goed stevig zitten ze ook mogen fietsen fijn dat senna het zo leuk vind!

@bianca wat schattig van suzanne zeg dat je ging troosten! hier zijn trouwens ook de uitnodigingen de deur uit hoor haha;)

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo zeg wat een schattige foto's foto's zeg !!! En wat fijn dat het met de helmpjes goed gaat, nog even en dan zijn ze ervan af . ;)
    Leuk zeg verjaardagskaarten maken, beter te vroeg dan op de nipper.

Bianca: Ga je nou weer lenzen nemen??

Iedereen welterusten.

10. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ mineke: nee dat doe ik niet meer. Ik blijf bij mijn bril. deze die ik nu heb is al oud, maar kan er nog wel goed door zien. Neem alleen een andere montuur. Ik heb jaren zachte lenzen gedragen en doordat ik dat jaren heb gedaan, is mijn oog behoorlijk beschadigd. Nee, voor mij geen lenzen meer.

Er ligt er nu 1 in de box behoorlijk te praten. Wel allemaal: tatatata bahahahabhahabaha. zo grappig om te horen. Ik heb haar nog eventjes haar pyjama aangehouden, want we gaan zo lekker badderen.... altijd weer een leuk moment van de dag. ik ben lekker vrij en we gaan vanmiddag even het dorp in. Ik zag dat bij het kruidvat weer pampers in de reclame zijn.... :D dus die gaan we halen.

@ sjoon: nou maar hopen dat je mag afbouwen.

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja ik zag die actie van pampers ook maar 3 voor 26,50 vind ik nou niet echt een aanbieding..ik wacht tot ze weer 3 voor 20 zijn (2+1 gratis) of dat ik die lekker in het leven bonnetjes weer binnen heb. een tijdje geleden werd je zowat doodgegooit met de pampers aanbieding en nu vind ik het 3 x niks..en heb ze eigenlijk nodig.:( ik maak eerst de andere pakken op heb nog huggie luiers en broekjes liggen)

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hoe kom je dan eigenlijk aan die bonnetjes? ik heb ze nooit gezien/gehad!
    zo meteen ff naar livit. moet er om 9 uur zijn, ik dacht: chiel is wel weer rond 7 uur wakker, maar meneer slaapt nog. ik schrok net wakker. dus eerst maar zelf eten en klaarmaken, en daarna chiel de fles, en hup de fiets op.

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey meiden

ik heb hele slechte verbinding met internet
    dus kan weinig online komen

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

goede morgen meiden

@ hier ook iemand die nodig pampers moet hebben
    had van die 10 euro bonnetjes maar die liepen maar tot 30 april volgens mij zal strax ff kijken

@ iedereen hoe slapen jullie kindjes nu snachts ??
    esmay hele nacht door van half 9 tot half 9

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey Meiden!

Goed nieuws hier... (en nee, niet zwanger :) )
    Chiel mag zijn helmpje af overdag, alleen de slaapjes moet hij de helm nog dragen, dus ik ben er natuurlijk superblij mee! ik had niet verwacht dat ze dat zou zeggen namelijk!

chiel slaapt de nacht door vanaf een uur of 8, half 9 tot de volgende dag 7 uur-half 8. dus (gelukkig) ook de nacht door. ik lees nog wel eens anders hier bij sommige juni mama's.

eergisteren was hij aan het huilen in zijn slaap. ik dacht al iets raars te horen, dus ging ff kijken. zie je zijn oogjes druk bewegen onder de dichte oogleden, en nog nasnikken. heel zielig. maar ja, als ik hem wakker gemaakt zou hebben, dan denk ik dat hij alleen maar was blijven huilen. dus voorzichtig ingestopt en een kusje gegeven en weer zachtjes weggelopen!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He hallo allemaal, ik ben er ook weer.

We hebben een heerlijke week gehad op Texel, maar ben nu onderhand alweer aan vakantie toe.

Nu eerst even een beetje bijlezen.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Heb alles even globaal bijgelezen, geen zin om op iedereen te reageren, dan zit ik vanavond nog te typen.

Maar in ieder geval:
    @ krokus: Welkom terug meis. Tuurlijk mag je weer met ons meekletsen, gezellig!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ga nu even op de bank met een boek, de nieuwe van Nicci French.
    Vanmiddag of vanavond horen jullie weer van me.

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    goed nieuws sjoon!

wij krijgen nog die bonnetjes van de vorige bewoners haha. Ik heb ze zelf ook al een keer aangevraagd op http://www.lekkerinhetleven.nl maar nooit wat ontvangen. Misschien dat ze naar het adres kijken en dan zien dat wij al bonnetjes krijgen..ook hoor ik wel eens dat ze adressen selecteren en dat niet iedereen die bonnetjes krijgt. Nou ik zou me gewoon registreren als ik jullie was wieweet krijg je volgende keer dat bonneboekje ook!

@flex die bonnetjes waren inderdaad geldig tot 30 april.

@coco leuk hea vakantie maar wel vermoeiend;) veel leesplezier met nicci french!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    goedemorgen dames! lekker veel gekletst weer hier :p t is lekker weer vandaag. Ik ga op visite bij m'n hoogzwangere vriendin en haar dochtertje van bijna 2 dus ik zal hier vandaag niet zijn misschien vanavond weer. Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina