@ coco: toch nog een lekkere vakantie gehad? Vraagje dames: Suzanne heeft nu 2 tandjes en er staan er 2 op doorkomen. Daarom slaapt ze slecht. Ik smeer wel chamodent er op, maar het helpt maar een klein beetje en ze moeten er toch door heen. Wanneer besluiten jullie om te gaan tandenpoetsen? Nu al, of wachten jullie totdat de tandjes er goed door heen zijn en dan beginnen. Ik denk als ik nu in de weer ga met een tandenborstel, dat het niet werkt. Ik weet wel; eens moeten ze er aan wennen. Maar wanneer begin je? Over het slapen gaan: Suzanne slaapt van 7 uur/kwart over 7 's avonds tot kwart voor 7 's ochtends. Omdat ik 3 dagen werk, moet ze om deze tijd er uit voor het kdv. Op mijn vrije dagen en in het weekend wordt ze ook om deze tijd gewekt of wordt ze uit haar eigen wakker. Ik heb vandaag de uitnodigingen voor haar 1e verjaardag klaar. Ze gaan van het weekend of eind volgende week de deur uit. Suzanne is geen juni baby, maar juli. Ik was in juni uitgerekend. Zo... ik ga maar weer iets doen op het werk... niks eigenlijk. Heb 't behoorlijk rustig. Hoe is het bij jullie op het werk? Ook druk?
Ben ik ook weer een keer, drukke dagen gehad. Vanmorgen weer naar CB geweest, wegen en prikken... Senna weegt nog maar 6,3 kilo. In 2 maanden tijd 300 gr aangekomen, had gehoopt dat ze al wel 6,5 zou zijn, helaas. Verder alles prima hier, lekker weer toch nog zeg. Ik denk al elke dag dat het gaat regenen, maar het blijft mooi. Morgen een rare dag; mijn tante heeft een jaar geleden de liefde van haar leven leren kennen. 3 maanden later kregen ze te horen dat hij ongeneeslijk ziek is, nu gaat hij echt zijn laatste levensfase is (kwestie van weken waarschijnlijk) en hebben ze besloten dat ze gaan trouwen. Vind het erg mooi dat ze dat nog samen gaan doen, maar het zal ook we erg emotioneel worden (heb ik toch al snel last van tijdens zwanger zijn). Ze vieren het met een heel klein gezelschap en ook erg kort. Nou vraag ik me af, wat zal ik meenemen als kado. Vind het zo lastig... Jullie ideeën? Ik ga zo even bijlezen hier. Tot later.
Sjoon, fijn zeg dat he helmpje mag wordne afgebouwd!! Wat een verrassing! Coco, was het lekker weer op Texel? Lekker een weekje er tussenuit! Maar het was ook vermoeiend begrijp ik... Of juist te lekker dat je er alweer aan toe bent? wat betreft slapen 's nachts; Senna slaapt meestal van 20:00 /20:30 uur tot wisselend tussen half 8 en 9 uur. De laatste tijd spookt/kletst/lacht/moppert ze wel vaak bij inslapen of plotseling tussendoor. Net als gisteren lag ze er om 20:15 uur in en sliep ze om 21;30 pas... Maar meestal dus wel klok rond, lekker!
ja hè... heb al een idee, mijn moeder gaat er foto's maken en dan geven we een fotoboek van het trouwen. En voor erbij heb ik net wat gerbera's gekocht, een mooi sjiek bosje met groen erbij. Wat een vrolijk meisje is Esmay. Die foto van de duwkar was ook mooi hoor!
Joepie , Senna komt eindelijk een beetje vooruit. Tis nog geen kruipen maar ze trekt zich naar voren met haar handjes op de vloer... Begint kruipen zo? Ze deed het voor de eerste keer met een danoontje 40 cm bij d'r vandaan, gemeen hè? daar was ze tenminste voor te motiveren hihi...
@Zonneschijn: zo begon Evy ook, ze ging toen daarna eerst tijgeren en later pas kruipen.. leuk om te zien he? @Coco: heb je je vakantiewas al weggewerkt??? Dat vond ik het ergste toen we terug waren @Sjoon: wat een supernieuws dat Chiel zijn helmpje overdag af mag blijven Moet het overdag met de slaapjes nog wel op? Wij zitten even met een twijfel. Over 5 weken hoeft Evy de helm niet meer te dragen, maar ik heb het idee dat hij een beetje strak gaat zitten. Ze slaapt op d'r buik en 's ochtends staat er een megarode streep op d'r voorhoofd. Wij moeten alleen een uur rijden naar Livit. Ben alleen op maandag en vrijdag vrij en de komende vr en ma kan ik niet en daarna is het hemelvaart. Dus kan ik als we geluk hebben over 2 weken. Zal ik nog gaan of niet? Tandenvraag: wij zijn begonnen met poetsen toen de eerste 2 tandjes door waren. Misschien kun je de tandenborstel al wel geven om op te kauwen en als de tandjes helemaal door zijn echt proberen te poetsen...
hallo allemaal nou mijn dagje bij mijn vriendin is nogal in het water gelopen. Er was een vrachtwagen op de a4 gekantelt en heb 5 uur in de file gestaan. was half 10 van huis weg en half 3 pas bij me vriendin. Op een gegeven moment auto aan de kant gezet in het gras en met de kinderwagen naar de bp gelopen.. fles water en broodje gekocht en flesje op laten warmen voor noa. teruggelopen en in het gras op een kleed gaan zitten en noa de fles gegeven en een broodje gegeten. Noa vond het wel leuk en spannend zo langs de weg. noa ging nog lekker op het kleed spelen. Iedereen zette zijn auto trouwens langs de kant en ging naar het bp lopen want het stond daar naartoe helemaal vast. je kon niet voor of achteruit. Ik heb wel ff een potje zitten janken. vond het zo zielig voor noa in de auto maar op het kleed vond ze het wel leuk. Toen kreeg ik via de telefoon van jeroen te horen dat de weg weer vrij gegeven werd en kon ik weer verder. dan was dus om 14:00 pfff was om half 3 bij die vriendin en om kwart over 4 ging ik weer dus t was wel kort. t was me het dagje wel en ben bekaf @zonneschijn. moeilijk zeg een cadeau bedenken ik zat idd ook aan een fotoalbum te denken of een mooi foto van hun 2 af laten drukken op linnen of in een mooie grote lijst of iets dergelijks.. fijn dat senna nu gaat schuiven dan gaat ze ook binnekort wel kruipen denk ik.. @bianca ik zou poetsen vanaf dat de eerste tand helemaal door is. Noa heeft nu bijna 7 tandjes en poets iedere dag (soms vergeet ik het een keertje) ze vind het niet leuk maar ja ze gaat er steeds meer aan wennen.
Hey meiden, Alles goed met jullie lang geleden.. Ik heb gelezen dat er al kindjes achter de kar lopen, wat flink!!, Melania heeft dat naar mijn weten ook al keer gedaan voor de rest is alles ongeveer juist hetzelfde, ze zit, kruipt staat, klapt in de handjes, wuift dada, heeft nog steeds 6tandjes. Alles goed dus
Linda, jeetje, ook zonde van je dag. Wel fijn dat Noa zich zo goed heeft gehouden! ZOu er ook flink van balen zeg. Maar goed dat je eten/drinken had meegnomen. Stel dat t op de terguweg was...
@mamakaatje, tjee... dat is wel moeilijk hoor. ik zit er nl maar 10 minuten vandaan. en als je dan pas kan, dan hoef je nog maar 3 weken, en dan is het voor je gevoel ook heel kort, maar idd als het nu wat strakker begint te zitten. misschien als je even belt, en weten zij een oplossing? heb je trouwen niet dat je er een kwartstukje uit kunt halen? dat zit er bij chiel namelijk wel in, en als je bv t idee hebt dat de helm strak zit en je gaat het weekend in, dan mochten wij die er ook wel uithalen. (moesten het natuurlijk wel bewaren en na t weekend komen in zo'n geval, maar heb het zelf nog niet mee gemaakt). en als je dat niet zeker weet, kun je dat even navragen of er dus zo'n kwartstukje inzit. moet bij het voorhoofd zitten onder de helm en de eerste schuimlaag. pff, zit met barstende koppijn benenden nu. heb maar ff een paracetamolletje genomen. lang geleden dat ik zo'n hoofdpijn heb gehad. hoop dat het over is morgenvroeg. maar ik ga pas naar bed als het zakt, want anders kan ik echt niet in slaap komen nu. auw auw. @linda, jeetje wat erg dat je in die file gestaan hebt, en dan ook nog met Noa. heb het idd gehoort op de radio dat er veel file stond.
Leuke fotos achter de blokkenkar @Mamakaatje: wij poetsen de tanden al sinds de eerste door is. Omdat alles in z'n mond ging vond ie het niet erg en nu is het ook geen probleem. @zonneschijn: zo ging het hier ook. Kruipen gebeurd dan opeens.. @Linda: balen zeg.. en je kan daar ook nergens terugdraaien. Ik stond aan de andere kant. Op de terugweg heb ik de toeristische route maar genomen omdat de A2 ook helemaal vast stond. Sjoon: goed zeg van het helmpje. Wel vervelend van je hoofdpijn. Was je er na je zwangerschap van af? Je hoort het wel eens dat migraine over gaat na een zwangerschap, vriendin van mij had het ook. Hier heeft Raúl een nieuwe manier van aandacht trekken. Hij gaat expres kuchen 'uche uche', als je dan kijkt, kijkt ie heel ondeugend terug. Grappig
Ik heb geen migraine, maar ook zelden hoofdpijn (gelukkig). het is nu bijna weg, tenminste wel weer een heel stuk gezakt. en dat nepkuchen gebeurt hier ook wel af en toe, en dan gewoon een big smile op het gezichtje!
jeetje Linda, wat een dag zeg. Gisteren heeft vriendjelief Suzanne van het kdv opgehaald, omdat ze boven de 39 graden koorts had. 's middags is de temperatuur omhoog en omlaag gegaan. Echt heel erg wisselend. dan trok ze wit weg en 15 min. later had ze weer kleur op haar wangetjes. Zo zielig. Dus voor het slapen gaan nog een zetpilletje gegeven. Normaal gesproken slaapt ze ook op het zetpilletje. Maar nee hoor... mevrouw heeft liggen spoken tot 23:00 uur. Uiteindelijk toch in slaap gevallen. Vanochtend getemperatuurd; 37,0 graden en half 10 nog een keer toen 37,7 graden. Nu ligt ze te slapen in bed. Al een uur, maar ik haal haar er zo uit. Moet nog wat boodschapjes doen. Zou het tandjes zijn, die aan het doorkomen zijn? Want ze eet en drinkt normaal en eigenlijk toch wel goed. Alleen de boterham wil ze niet. En als ik chamodent er op smeer dan is alles goed. Maar goed, we komen er ook al wel weer overheen.
@ Zonneschijn: Haha, wat ben jij gemeen zeg. Maar inderdaad, zo begint het. Toen jayden dat eenmaal deed ging het snel hoor. @ mamakaatje: ja, de was is weggewerkt hoor. Vreemd genoeg vind ik wassen, ophangen en opvouwen niet eens een stom klusje, 't was alleen wel heel erg veel. @ Linda: Poe wat een rotdag zeg. Maar ik vind dat je je kranig hebt gedragen, en Noa ook! Later is het misschien een verhaaltje waar je om kan lachen. Enne, die BP heeft goede zaken gedaan, haha. @ Bianca: Hoe is het nu met Suzanne?
@ coco: nu eigenlijk wel goed. ze speelt weer. temperatuur is 37,7 graden. we gaan de goede kant op. Bedankt voor je interesse
@ linda he bah dat is nou zonde zeg wel fijn dat noa zich goed heeft gehouden @ zonneschijn Esmay tijgert ook zo haha dat doet ze al maanden ik denk dat ze niet meer echt gaat kruipen want ze wil al lopen.