bianca: Fijn dat het beter ga Zonneschijn: INderdaad nog een kleintje zeg! Hier wel een olifantje maar ze was ook niet veel aangekomen. Van 10 kilo en 20 gram naar 10 klio en 100 gram gegaan, ze is wel ziek geweest dus dat is denk ik wel de oorzaak. Leuk dat vooruit trekken zo is ze hier ook begonnen. Flex Leuke foto zeg. Linda: Vreselijk zeg dat is een langdurige file. Zolang heb ik gelukkig nog nooit gehad. Fiets hier veel maar nou gaat ze heel de tijd op het stuurtje zitten bijten, ze bijt gewoon de zwarte lak er van af. Heb net de slaaprol er maar op gedaan. Echt het blijft hier een hamstertje.
Hallo allemaal, ik laat ook weer een keertje iets van me horen Ik kom er gewoon niet aan toe.. Hier gaat alles goed,Jinthe is een erg vrolijk meisje,maandag op het cb waren ze helemaal weg van d'r Ze heeft ook weer haar prikjes gehad,vind het nu ze ouder word ook zieliger Verder woog ze 11 kilo en 340 gram..en was 80 cm,we hebben ook gewoon een groot kind zeiden ze Ook heeft ze nu 5 tandjes,2 beneden en 3 boven en de 4e boven komt langzaam door Gaat ineens hard.. Ik heb niet teruggelezen,gaat alles hier goed?? Liefs claudia..
@Linda: Jeetje wat een dag zeg met die file... gelukkig dat de bp vlakbij zat en dat je een kleed bij de had. @Joyce: wat fijn dat alles goed gaat met Melania @Sjoon: ja er zitten nog 2 lagen in, ik bel morgen toch nog even naar Livit om te vragen wat ik nu moet doen... bedankt voor de tip. Hoe gaat t met t afbouwen overdag? Vind Chiel het niet raar en moeten jullie er ook weer niet erg aan wennen dat hij geen helmpje op heeft? Ik vond het in het begin gewoon kaal, raar he ? @Mineke: bijt ze dan niet het schuim van de slaaprol kapot? Wat een hamstertje zeg @Bianca: hoe is het met Suzanne, is er al weer een tandje onderweg of nog niks te zien? Bij Evy komt de 9e tand er denk ik aan... veel kwijlen en vandaag wel 5x een poepbroek en in bad gepoept, jakkie bah @Claudia: Jinthe is al aardig groot ja.... vond ze de prikken nu dan ook erger dan de laatste keer? Evy moet maandag weer naar het cb en krijgt dan ook weer de prikjes. Die met 14 maanden lijken me erg vervelend, ook omdat je daarover veel hoort dat ze ook echt ziek worden
Bianca beterschap voor susanne! Sjoon wat fijn dat het helmpje af mag overdag! Linda pff daar wordt je niet vrolijk van...5 uur lang
@mamakaatje: wat je zegt, idd erg kaal zonder helm! maar het gaat goed, alleen als hij nu ff een keertje omkukelt, dan voelt hij het wel, maar verder is idd zo wennen! claudia: leuk dat je er weer bent Blondie: hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
hey meiden, wij gaan vanmiddag lekker richting duitsland Esmay heeft hier steeds weer dunne luiers maar zie nog steeds geen tanden gaat al 3 maanden zo ofzo wordt beetje moe van dat het cb of de ha het maar op der tandjes gooit *zucht* naja mssn is het nu wel zo we w88 wel weer af...
Lief dat je vraagt Sjoon! Het gaat goed, zit wel even ziek thuis maar hoop dat de misselijkheid snel over is. Vandaag net de 12 weken echo gehad, alles zag er mooi uit, 2 armpjes en 2 beentjes en zelfs het ruggegraatje was al licht te zien... Liefs!
@ Flex: Veel plezier in Duitsland. Hoe lang gaan jullie? @ Blondie: Fijn dat alles beter gaat met de kleine beeb, en succes met de misselijkheid.
@ coco: volgens mij ging ze een week. Wat ze vertelde op MSN @ andere die vroegen naar Suzanne: alles gaat weer goed. Ik heb haar vanochtend nog naar het kdv gebracht. En heb er verder nog niks over gehoord. Vanochtend getemperatuurd en die was normaal 37,3 graden. Ik denk idd dat er tandjes aan zitten te komen. Ik heb ook bijna vakantie. Alleen vandaag nog werken en dan heerlijk 1 week vrij.... kijk er zo naar uit.... Ben er eigenlijk wel aan toe. Even 1 week niet aan m'n werk denken. Hebben jullie nog plannen met Hemelvaart? Gr. Bianca
@ Bianca: Nee, geen plannen met de Hemelvaart. Voor mij zijn de komende weken gewoon werkweken. Moet met de Pinksteren enzo ook altijd werken. En van de zomer ga ik sowieso vaak extra dagen/overwerken omdat er een aantal meiden op vakantie gaan. Voor mij dus voorlopig geen vakantie in het vooruitzicht. Heb wel net een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn man, maar dat is pas in september. Maar goed, hebben we weer wat om naar uit te kijken. Zomaar een weekende naar Landal. Zo, ik kan het echt niet uitstaan. Ben een bal kwijt van de Vtech-speelboom. Heb echt al óveral gezocht, maar kan hem echt niet vinden. Ben ook al eens een blok van de vormenstoof kwijtgeweest maar die vond ik na weken opeens een keer onder een kast achter een pootje. Nu zou je zeggen, een bal is maar een bal, en ik heb nu nog 4 ballen, maar die boom maakt bij iedere bal andere geluidjes, dus nu is ie niet meer compleet. Loop werkelijk overal te zoeken, echt frustrerend. De kleine aap zou hem toch niet in de prullenbak hebben gegooid ofzo?!
Hey Moaatje, hoe is het met jou? Alweer bijna op de helft zeg, echt spannend. Willen jullie weten wat het wordt? Bij Babet wisten jullie het niet toch?
Nee toen wisten we het niet. Althans, we waren allebei overtuigd van een jongen, dus kijken leek ons niet meer nodig. hihi. Nu weet ik het niet. Lijkt me wel leuk om nu een keer wel te weten, maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden. Vind het een hele moeilijke keuze. Hebben jullie dat ook af en toe. Dat je kijkt naar je kindje en denkt "jij bent helemaal geen baby meer"? Zeker nu Babet bovenin drie tanden heeft is het gewoon een dreumesje, en geen baby meer.
@Flex: fijne vakantie in Duitsland. Lekker genieten!!! @Blondie: wat vervelend dat je nog steeds last van misselijkheid hebt. Wel fijn dat de echo goed was. Weer bijzonder om alles te zien zeker? @Moaatje: ja denk ook steeds wat wordt ze al groot (en erg eigenwijs). Nog een paar weekjes en dan is ze alweer 1 jaar. Het gaat veel te snel... Zijn jullie kindjes ook zo ondeugend? Evy heeft het de hele tijd gemunt op de plant en als je dan "nee" zegt lacht ze je hardop uit niks helpt ook negeren niet. Nu heeft ze het rooster in de plint onder de koelkast weer ontdekt en die heeft ze al kapot getrokken. We hebben een ondeugende en erg pittige meid geloof ik
@ Moaatje: Ja, dat heb ik ook hoor. Met al die tandjes in zn mond. En dan is hij ook weer naar de kapper geweest van de week, en als ik dan 's morgens zn haartjes naar achter kam met babylotion, dan is het echt een binkie met een lekker stekelkoppie, al lang geen baby meer. @ mamakaatje: Ja heel erg herkenbaar. Van de week had ik per ongeluk de wcdeur een keertje niet goed dichtgedaan. Had meneertje voordat ik er erg in had de deur opengedaan en zat hij trots als een pauw met de wcborstel in zn hand. Dus ik heel erg boos "NEE". Ik werd alleen maar uitgelachen. Beetje jammer. Nou, ik heb echt het hele huis doorzocht, maar geen bal te vinden. Heb zelfs de vuilnisbakken uit de kliko gehaald en nagekeken. Onder de bank, achter de bank, onder de tvkast, onder het dressoir, onder de radiator, in de halkast, in de keukenkastjes... Kan toch niet weg zijn... Zulke dingen kan ik echt niet tegen.
Hoi meiden, @blondie,rot dat je misselijk bent,ik hoop dat het snel over is @fl3x fijne vakantie @coco,ik hoop dat je die bal nog snel vind,en wat lekker een weekend weg,al is het pas in september.. Hier begon de ellende gisteravond al,ik had allemaal nieuwe spenen gekocht,ik denk kook alles lekker uit. Vergeet ik heel de spenen zeg ik was lekker gaan zitten om het songfestival te kijken,2 uur later hoor ik geknetter,heel mijn keuken haast afgebrand gelukkig waren we er op tijd bij Vanochtend ging de ellende verder,Ik nam jinthe ff lekker bij me op bed,zoals gewoonlijk.. was ze me ineens te snel af,en viel ze van het bed erg huilen,ik dacht dat het van de schrik was! Maar 2 uur later nog steeds,ik naar de huisarts toe,en daarvan moest ik foto's laten maken en ff laten kijken door een chirurg,op de spoedeisende hulp,want ze bewoog haar armpje haast niet meer Nu heeft ze een knik in haar sleutelbeen,gebroken dus. Ik ben er echt kapot van,ze kunnen er niks aan doen,ze kunnen een baby ook niet in een mitella doen,dus nu de eerste 3 weken heel rustig aan doen,en als ze blijft huilen weer terug.. Pffffff dat was me het dagje wel zeg