Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje zeg, wat zul jij geschrokken zijn twee keer achter elkaar! Sneu zo'n gebroken sleutelbeentje. Zit het wel weer recht? Een voordeel bij die hele jonkies is dat het snel geneest.
    Doe t lekker rustig aan inderdaad! Sterkte!

Flex, fijne week in Duitsland!

Heb weinig tijd (net terug uit utrecht met senna en oppas komt zo; we gaan uit eten met z'n 2en), volgende keer reageer ik meer.

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Goeie avond allemaal.

Coco: Irritant zeg zo'n bal kwijt ik heb dat ook heel de dag loop je dan, ooh hier nog even kijken ohh misschien ligt hij daar wel. :rolleyes: Hopelijk vind je hem snel. ;)

Mamakaatje: Hier ook een ondeugend meisje hoor. Als ik zeg dat ik niet mag dan kijk ze me eens en doe het gelijk nog maar een keertje. Ze kan het gewoon niet laten, maar jah dat komt vanzelf wel. Wel zonde van de koelkast strip.

Moaatje: Jah jammer he dat het baby eraf ga!! Hier ook al zeven tanden. Ik heb dat ook met de kleertjes, heb nu voor de zomer 86 en straks als het weer winter word kan ik niet meer bij de babykleren kijken. :(

Blondie: ik hoop dat de misselijk gauw minder word. ;)

Flex: Was het leuk in Duitsland??

Zonneschijn: Geniet van je avondje samen. :D

Claudia: Wat zielig voor je kleine meid. En wat een pech zeg, hopelijk genees het weer snel!!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @claudia jeetje wat moet je idd geschrokken zijn zeg! heeft ze er veel last van? hopelijk is het snel over.
    en die spenen kon je allemaal weggooien zeker? ik heb ook een keer in de flessensterrilisator gedaan zonder er water in te doen..nou dat ging echt stinken ! ook bijna kortsluiting.

@blondie fijn dat alles goed was met de beeb hopelijk is de misselijkheid snel over.

hier ook een ondeugend en baby-af meisje...nog 3 weekjes en dan HIEP HIEP;)

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Claudia: Jeetje zeg wat een pech... hoe is het nu met Jinthe? Heeft ze iets voor de pijn gekregen? Wel erg sneu hoor, ze zijn ook zo vliegensvlug he?
    Beterschap en een dikke knufel voor je meisje....

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ zonneschijn,hetwas gelukkig niet doorgebroken,er zit echt een knikje in,ze liet het mij zien op de foto..

@mamakaatje,het gaat nu welals ze ligt te slapen..alleen als ik er op pak dan heeft ze echt pijn,dus ik moet haar nu op een andere manier oppakken,en uit en aankleden..Ze mag paracetamol,verder niks gehad..

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    hey lin,Ja ze heeft er heel veel last van :( voel me zo waardeloos :(
    En die spenen en mijn steelpan kon ik weggooien,maar vandaag weer allemaal nieuwe gekocht ;)

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @Clau gelukkig zijn ze nog klein dus vergeten ze het;) en het geneest gelukkig heel snel. Ik snap dat je je waardeloos voelt maar ja ze zijn idd vliegensvlug en een ongeluk zit zo blijkt in een klein hoekje...ik heb noa al een paar keer net op tijd bij de oven weggehaalt terwijl hij aan stond. hij word dus van buitenaf ook heet. Ze is zo vlug met kruipen voor je het weet zit ze in de keuken. maar heb nu wel geleerd dat ik nu nog beter op moet letten. T gaat allemaal ineens zo snel daar moet je ook even aan wennen. Wat eerst nog makkelijk kon wordt nu gevaarlijk. Verder ben je gewoon een hele goede moeder en hoef je jezelf niets kwalijk te nemen. dikke kus voor jinthe!

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Hey meiden.

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest i.v.m veel drukte met de verkoop van mijn huis.
    Het huis wordt 23 juni overgedragen en mijn urgentie is nog steeds niet geregeld. Hoop dit woensdag eindelijk te kunnen afhandelen en te kunnen regeageren op een huis.

Met Ruben gaat het echt heel erg goed. kruipt en staat constant. rond de box loopt hij al al durft hij zicht zelf nog niet echt los te laten.

hier een laatste foto van mijn mannetje.

Hoe is het verder hier.
    las dat er al een paar mensen weer zwanger waren?
    gefeliciteerd.

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38

met spartelende beentjes :)

Claudia beterschap voor je meisje!
    Niet zo leuk! Maar komt weer helemaal goed!

Ilona welkom terug!
    Wat vervelend dat je nog geen ander huisje hebt!
    Moet goed komen voor die tijd toch??
    Succes! Mooie foto van Ruben!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Claudia: Tjee, wat een rotdingen zeg. Arm meisje van je... Maar probeer je niet te schuldig te voelen hoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal af en toe, al is het erg naar. Hele dikke knuffel voor jou en voor je meisje natuurlijk.

@ Mineke: Inderdaad erg irritant. Al is het natuurlijk geen wereldramp, maar ik kan er gewoon met mn verstand niet bij dat zoiets van de aarbodem verdwenen lijkt te zijn. Ik heb hem trouwens nog steeds niet gevonden, grr.

@ Zonneschijn: Leuk avondje gehad saampjes?

@ Ilona: Leuk weer van je te horen. Balen zeg dat de urgentie nog niet geregeld is. Hopelijk komt het snel rond.
    Leuke foto zeg van Ruben!

@ Blondie: Gefeliciteerd met de mooie echo!

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    tanks.

blondie super mooie echo hoor.

claudia beterschap met je meisje

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje

Ik ga dinsdag in een reclamespot spelen van mijn werk.
    Ben samen met een collega een stelletje die langs een hypotheek adviseur gaat. en langs de notaris. Ook gaan we bij iemand thuis filmen zodat we achter een pc zitten om naar huisen te kijken.
    Ik moet zelf een aantal zinnen zeggen.
    Echt zo gaaf. Ben echt benieuwd hoe het gaat worden.

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    gaaf ilona! waar is die reclame dan?? van de hypotheker ofzo? ben benieuwd! mooie foto van ruben!

@blondie mooie echO!

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Coco, haha kan me helemaal voorstellen hoe graag je het balletje terug wil vinden. ZOu ik ook hebben. Je weet zeker dat-ie niet helemaal weg kan zijn dus heel het huis moet ondersteboven.
    Avondje samen was lekker, tenminste op de eerste 10 minuten na... We waren nog geen 300 meter onderweg of we kregen ruzie. Over iets stoms (ik stak met de fiets niet over door rood en manlief wel, dus die stond alleen halverwege het kruispunt te wachten en vond dat ik ook wel halverwege had kunnen komen...). Daarna was het weer helemaal gezellig en fijn met z'n 2en.

Blondie, mooie echo!

Moaatje, gaat snel hè!

Ilona, leuke foto van ruben! Het is al echt een kindje zeg! Al meer hadden het erover dat hun kindje baby-af is... Hier nog echt een baby'tje hoor.
    Leuk dat je in een reclamespot gaat spelen. Komt-ie ook echt op tv?

Senna heeft het tijgeren helemaal gevonden, ze vindt het erg leuk en is erg nieuwsgierig. Komt al zeker 3 meter vooruit/rondom, jippie! Ze is na een tijdje wel moe en wordt dan boos omdat ze wel wil maar ook weer niet.

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    weten we nog niet
    wel komt hij op veh.nl en funda.nl te staan.
    Ruben is echt geen baby meer.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey meiden

alles goed hier?
    al even niet geweest internet lag er uit !

@blondie mooie echo.
    @ilona leuk dat je er weer bent.
    @claudia jeetje wat moe tje geschorkken zijn
    hopelijk is het snel genezen.

heb alleen de laaste paar paginas bij gelezen
    dus sorry dat ik niet op iedereen reageer.

hier gaat alles goed
    zoonlief is maar weer eens verkouden
    vorige week naar het buro geweest voor de spuiten wat een drama ..
    hij woog 10.600 gr en is 78 cm.
    verder doet hij het goed eet lekker met de pot mee en kruipt en loopt langs de tafel en pakt nu ook over van tafel naar bank.

morgen al weer 11 maanden wat gaat de tijd toch hard zeg ppfffff nog een maand en dan is hij alweer 1..

ik ga nog ff een beetje tv kijken en morgen weer werken ben er dinsdag weer
    fijne avond nog...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden!

@ blondie mooie echo zeg!

@ ilona mooie foto van ruben :D

@ hier gisteren weer trug in nederland was erg gezellig in duitsland heb best wel veel gedaan (in het huis dan) Vrijdag middag half 5 vertrokken we en om 6 uur waren we nog steeds bij amersfoort BAHBAHBAH wat een file nou hebben we bij de mac eerst wat gegeten en konden toen doorrijden regende keihard dus weinig zicht en begon ook al donker te worden (in duitsland) dus zagen niet goed hoe de weg liep esmay wilde de hele reis niet slapen erg vervelend dus we waren allemaal erg moe en reden zelfs keer bijna de grindbak in hahaha zo donker was het dus... om 23:00 uur waren we er eindelijk! helemaal gesloopt heb eerst esmay in bed gelegd en zijn wat gaan drinken lekker aan de bar met muziek en een pooltafel net alsof je in een kroegje zit hihi rond uur of 2 gingen we zelf ook maar slapen om half 10 smorgens gezamelijk ontbijten :) heb nog gepoolt en ben in de jacussie geweest heb zelfs nog effe mario kart in de bios gespeelt en daar ook een klein stukje film gekeken het enige wat vervelend was is dat esmay niet kon slapen hele dag niet. gelukkig sliep ze wel eindelijk na de laatste fles toen ze op bed lag weer effe poolen stukje songfestifal gekeken maar was zoo moe zijn om half 1 naar bed gegaan en half 7 was mevrouw weer wakker ze lag bij ons op de kamer moest echt even lachen ze huilt niet als ze wakker wordt maar gaat kletsen was echt zo van : mama papa haha zoooooo schattig nu ben ik dus weer thuis en heb nergens zin in moet strax wel effe naar de supermarkt broodhalen want dat is er niet meer hoe was jullie weekeind?

18. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Leuke foto's van Ruben en Esmay, wat een knappe koppies :)

Vanmorgen zijn we naar het cb geweest voor de prikjes etc.
    Was best wel sneu, weet even niet meer wie het pas schreef maar het klopt wel dat je nu meer medelijden met de kleine hebt omdat ze het nu meer doorhebben...
    Evy weegt nu 9980 gr en is 77 cm lang.

Wat geven ze bij jullie voor advies mbt de flessen en wat voor melk straks?? Opvolgmelk of gewone melk en wat gaan jullie geven?

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Sneu hè, die prikjes en dan met 14 maanden weer... Heeft Evy er veel last van gehad deze keer?

Hier adviseren ze volledig halfvolle melk, geen opvolgmelk meer. Vroeg me eigenlijk af of volle melk ook mag, gezien Senna's lichtgewicht, maar dat ben ik vergeten te vragen...
    Volgende week moeten we weer naar de kinderarts dus ik zal het daar ook es vragen.

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal ik ben benieuwd idd wat het cb straks gaat zeggen over de voeding straks hier drinkt madam nog 3 x 180. noa is niet helemaal in orde..ze heeft steeds in de loop van de dag oplopende koorts en 2 ontstoken oogjes...echt zielig. Ik heb nu een oogzalfje maar het is een drama om dat in haar oogjes te krijgen ze houd ze stijf dicht en het is echt krijsen geblazen.
    Hebben de kindjes die al prikken hebben gehad erg last van de prikjes gehad??? noa krijgt nl op mijn verjaardag de prikken en 3 dagen later viert ze dr verjaardag..ik heb verhalen gehoord dat ze van deze prikken wel een week ziek kunnen zijn..:( ik hoop het niet
    @zonneschijn volgens mij is juist volle melk beter maar ik geef dan ook gewoon halfvolle melk. Dat drinken wij ook...ik zou als ik jou wou was dan volle melk geven aan senna

Deel Deze Pagina