jeetje weer een andere site...moet je nou weer opnieuw een banner maken... verjaardag gister was onwijs leuk! noa heeft belachelijk veel cadeautjes gehad: -fietsje -loopauto -blokkenkar -3 boekjes -fifi pratende pop -2 pakketjes duplo -little people boerderij -little people drukke daghuis -tommy hilfiger shirtje -poncho van dora -knuffel van my little pony -fietszitje ze is helemaal weg van little people met noa ging het hardstikke goed! in het begin wist ze niet wat haar overkwam maar op een gegeven moment was ze helemaal los en had ze het hoogste woord en zat ze te lachen enzo en zich te uitsloven was echt heel leuk. vooral het taart eten hahaha ze pakte zo dat hele stuk en stak het in dr mond hahahahah de taarten waren ook heel mooi geworden! ik zal binnekory wat foto's plaatsen van dr verjaardag en van de taarten! vandaag gaan we op kraamvisite ik heb dr echt zin in! me vriendin is afgelopen maandag bevallen van een dochtertje!
Linda, nog gefeliciteerd met Noa! Ze is inderdaad goed verwend! En fijn dat ze zelf ook zo genoten heeft. Veel plezier op kraamvisite en ben benieuwd naar de feest-foto's. Verder even kort, er komt zo bezoek en ik wil nog stofzuigen vnatevoren. Ben benieuwd of dit forum weer lekeerder kletst... Ziet er wel mooi uit. Wel jammer dat er zoveel berichten weg zijn. En de lijst die Flex zo mooi tevoroschijn had getoverd... Meteen even testen of m'n banner het doet. Tot later!
hoi ik moet zeggen dat ik de site (nog) heel onoverzichtelijk vind, ik denk dat ik er gewoon even aan moet wennen...ik snap btw niet hoe je een banner neer moet zetten..ik ga t ff uitvogelen...
ik snap niet hoe je een banner moet plaatsen hoor..eerst kon je op banners klikken en waar is dat gebleven dan?
@Linda: nog van harte gefeliciteerd met Noa's 1e verjaardag! Wat is ze heerlijk verwend met al die kado's zeg
Ff nog snel een vraagje: gaan jullie straks gewone melk geven op de groeimelk? En hoeveel drinken jullie kinderen nog? Evy drinkt als volgt: 07.30 uur papfles 200 ml : drinkt er 180 ml van of 3/4 boterham met een fles waarvan ze dan 120 ml van drinkt. 12.00 1,5 boterham + fles van 165 ml : drinkt er 80 ml van 18.30 165 ml fles + 1,5 granen : drinkt deze bijna helemaal op. Totaal drinkt ze dus tussen de 300 en 400 ml
He dames, Alles goed?? Ben al een tijdje niet geweest... Hopelijk geen rare/vervelende nieuwtjes??? Gefeliciteerd aan alle kindertjes die hun 1ste verjaardag al gevierd hebben!! Hier gaat alles goed, Frits loopt al vanaf 10,5 maand!! Eerst aan de hand maar met 11 maanden helemaal los! En nu is het hurken, springen en rennen....terwijl dat eigenlijk nog net iets te veel is voor hem, maar blijft proberen hahaha. En woensdag mogen we zijn 1ste verjaardag vieren!! Helemaal geweldig!! Ook is hij druk bezig met zijn tanden en kiezen... Wat soms een goeie doorlek-luier verzorgt en onrustige nachten, maar verder helemaal vrolijk gelukkig!! Flex gefeliciteerd met je 2de meissie!! Ik weet verder niet of er nog zwangere juni mama's bij zijn gekomen, maar anders ook gefeliciteerd!! Zijn van de andere zwangeren al geslachtjes bekend of niet?!! Ben niet nieuwsgierig hahahaha Groetjes!!
ik heb nu nog een pak nutrilon3 open staan die maak ik op en dan krijgt ze straks halfvolle melk. Het consultatiebureau zegt dat ie groeimelk onzin is en dat in halvolle melk ook genoeg bouwstoffen in zitten. ze mogen alleen niet meer dan 300 ml halfvolle melk per dag omdat ze anders te veel eiwitten binnen krijgen en dat is niet goed voor ze.. nu eet noa nog: - smorgens: 180 water +6 scheppen nutrilon 3 (ze drinkt 150-op) -tussendoor: 1 banaan of ander fruit uit het vuistje -smiddags: 1,5 boterham + 100 cc halfvolle melk -tussendoor: soepstengel/rijstewijfel of doosje rozijntjes -avondeten: groentehap+danoontje -voor het slapen gaan: 180 water+ 6 scheppen nutrilon 3 +3 schepjes rijstebloem (ze drinkt 120-160) straks ga ik over op pap van bambix met granen vanaf 12 maanden als ontbijt en voor het slapen gaan denk ik halfvolle melk met rijstenbloem verder blijft alles wel n beetje hetzelfde nog een paar uurtjes en dan is noa ECHT 1 jaar!!! hoop dat het morgen beter weer is dan vandaag! we willen nl naar artis gaan...
nou kon niet meer inloggen...gelukkig kan het weer Kijken of me dit beter bevalt...er zijn idd veel pagina's weg...(schrijf ik es een keer ) Linda gefeliciteerd met je meisje! Luuk zei gisteren voor het eerst mama (werd ook tijd....) Die Frits is ook een snelle Jelle! zal weer es proberen een banner aan te maken!
@kleintje jeetje joh! wat snel dat lopen! hier trekt ze zich af en toe zelf op tot staan maar nog niet zo vaak. je zal je handen er wel vol aan hebben aan zo'n rennend kotertje hahahah veel plezier woensdag!