Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ben ik nou zo dom of hadden meer meiden moeite om hun banner te plaatsen? Snap er niks van......

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hahahaha minnie ik had er ook last van. Maar zie.... hij doet het :)

Bianca is weer een blij meiske.....

* doet een dansje rondom haar bureau, maar gaat nu even naar de kantine om een bakje thee te gaan halen*

3. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Gefeliciteerd jarige dametjes!!!

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Ik had er ook moeite mee..

Zoek je banner uit, kopieer de URL en ga naar gebruikersinstellingen (links in de bruine balk)

Ga dan naar handtekening.

De URL van je banner moet je plaatsen in het grote vak handtekening, niet in 1 van die 2 kleine regels eronder...

Succes!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heh bianca???:p :p;)

6. Blue Bird

nou, dat had ik dus ook gedaan..... wist ik veel.... maar goed... ik heb mijn haar weer geschilderd in de originele kleur (bruin)

Maar..... flex.... heeft me geholpen. hahhahahahah

Ze is een beetje dom hahahhahahahha

7. Blue Bird

Het stond er ook zo raar... Vind ik..... en ik maar proberen en proberen... en ik was met flex aan het MSN'en en ja.... toen kwam ik er achter dat ik verkeerd bezig was. dus..... het ligt niet aan mij.....

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    #9688 Diadeem, Jun 8, 2009
    Last edited: Jun 8, 2009
    Sjonge jonge zeg kwam helemaal niet meer op site, mijn wachtwoord deed het niet meer toen had ik meer als 5 keer geprobeerd mag je er een kwartier niet meer op.8) Nou een nieuwwachtwoord gekregen, maar die kan ik nooit onthouden, maar vooruit lekkere site geworden.:$

NOA en JINTHE gefeliciteerd!!!!!!!!!! En het is mooi weer vandaag!:D

kleintje: Leuk zeg al lopen, wat een snelle jongen is dat.

Mamakaatje: Hier ook een slechte drinker hoor, eten kan ze heel de dag maar drinken doet ze alleen 's ochtends een fles en 's avonds 1 fles, vind er een beetje raar lang tussen zitten. En 's middag een halve fles als ik mazzel heb. Dus ga nou allerlei soorten proberen 's middags maar ze vind bijna niks lekker alleen yoki uiteraard wel.;)

Iedereen een fijne dag ga nog even wat doen hier, is een puinhoop.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    de tijd klopt ook lekker:p

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hieperdepiep hoera voor Noa en Jinthe.....

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    je kunt eens de biologische appeldiksap van de appie proberen. Ken al verschillende kindjes die niets lekker vonden maar die wel...

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal nou artis was helemaal geweldig en het was gelukkig super mooi weer! noa heeft haar ogen uitgekeken! hiiih in de auto viel ze gelijk in slaap en ze ligt nu total loss in haar bedje...al met al een leuke eerste verjaardag gehad!

@mineke wat vind je aan deze site zoveel beter dan? en wat vond je dan irritant aan de vorige? ik moet nog erg aan deze site wennen..

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoe plaats je een bestand?

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind het echt waardeloos

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Leuk dat het een geslaagd dagje was!!;)
    Verkeerd verbonden want ik moet ook nog wennen aan deze site, volgens mij zei kleintje het.

16. Esje1977

Esje1977 Lid

Jan 30, 2008
    40
    0
    0
    Hoi,

Voor alle meiden die de kids net jarig zijn geweest, gefeliciteerd!!! Bijzonder he?! Ik las ergens vluchtig iets over prikjes, de laatste prikjes hebben die van mij niet zo last gehad, die met 14 maanden moeten wel heel erg zijn... Bah!

Heb trouwens ook nog een vraagje, wat trakteren jullie op het KDV als jullie kids daar tenminste naar toe gaan?

Zo en nu even ego hoor, sorry....
    Wij hebben het feest van de 1e verjaardag achter de rug. En ja...... wij hebben wel een heel groot feest gehad, maar wel pas vanaf s'middags 4 uur. Stijn en Roos worden maar 1 keer 1 jaar en dat moest gevierd worden :). Kindjes zijn om half 7 naar bedje toe gegaan en toen zijn we met z'n allen gaan bbq-en. De laatste gingen uiteindelijk om 02.30 naar huis, maar het is wel heel erg leuk geweest.

Snap wel hoor, dat men vind dat het allemaal groter dan groot moet etc etc, maar omdat ik na de bevalling niet echt mentaal goed in mijn vel heb gezeten en we toen eigenlijk niet echt hebben kunnen genieten van de geboorte van de kids, hadden we nu zoiets van, een feestje mag wel een keer. Ze zijn best wel een klein beetje heel erg verwend.
    -Van ons hebben ze een schommel gehad
    -een driewieler
    -little people boerderij en postauto
    -Roos een poppenwagen met een baby die kan huilen, is ze heel druk mee :)
    -Stijn van Little people nog een vliegtuig
    -zo'n ouderwetse telefoon van fisher price
    -veel leesboekjes (soms ook als eetboekjes gebruikt ;))
    - truck met auto'tje van playskool
    - cadeaubonnen van de hema (altijd zo welkom!!!!)
    - emmertje, schepje en harkje
    - xylofoon, stokje is trouwens niet echt kindveilig
    - piano'tje, kunnen ze mama na doen en is mijn piano eindelijk veilig ;)

Vond het wel een hele mooie dag en vind het jammer dat het voorbij is. Vooral toen we voor ze zongen leek het net of ze echt begrepen waar het over ging, zo lief, leuk, schattig, ach ja, een verliefde moeder :). Zal even kijken of ik het voorelkaar krijg om wat foto's in mijn album te krijgen. Ben niet zo handig in dat soort dingen.

Zo te lezen worden alle kids wel aardig verwend, leuk hoor.

Groetjes

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat zijn ze enorm verwend je kids! en fijn dat jullie een goed feest hadden.

en wat dan nog, als jullie er voor kiezen een leuk mooi en gezellig groot feest te houden, waarom niet? dat mag ieder voor zich weten. maar idd de 1ste verjaardag mag zeker wel gevierd worden!
    ik moet nog een kleine 2 weken wachten... op vaderdag is chiel jarig.

hij kreeg vandaag zijn prikjes weer. hij voelde de 2de prik wel, en gaf 1 kik, maar niet hard gehuild of zo. alleen vanavond met naar bed brengen ging hij tegen mijn schouder hangen, terwijl chiel niet zo hangerig is, alleen als die ziek is ofzo. ik denk ook dat hij wel wat last had van waar de prik gezet was, want met verschonen zijn beentjes optillen vond hij niet prettig. zodra ze stil lagen was het goed.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Leuke foto's Esje!

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Wat een schatjes zeg, ze lijken echt veel op elkaar.:D
    Ik vind die foto van het bellen echt zo eigenwijs en je dochter kijkt net zo als ze mijn meisje hier. Lekker bijdehand.:)

20. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat leuk Esje!! Als ze maar genieten toch??!

Wij geven woensdag ook een groot feestje, Papa is helemaal los gegaan hhahaha heeft een tent besteld , lampen , tafels, stoelen en zelfs een terrasverwarmer....

Nadat ik maar even met zachte dwang heb aangegeven dat het om een kinderfeestje gaat en we stoelen en tafels genoeg hebben, had hij hem wel door. Dus wel een tent en veel visite , maar de kleine heeft gewoon zijn tijden en dat weet iedereen ook wel gelukkig!!

Ik heb één ding waar ik heel erg tegen op zit te kijken, wij hebben sinds januari ruzie met een nichtje van mijn man, ze is 20 ,maar is erg kinderachtig bezig (geweest en nog steeds) vooral op internet...We hebben haar ook niet meer gesproken en daar hebben we ook totaal geen behoefte aan op het moment, maar nu heb ik van mijn schoonmoeder gehoord (is haar kleindochter), dat ze ook wil komen op de kleine zijn verjaardag!
    En daar zie ik erg tegen op, aangezien ik gewoon nog steeds boos word als ik aan alles denk wat ze doet!!
    Wij hebben gezegd (vanaf het begin) dat ze eerst haar excuses aan moet bieden ( ze heeft nogal een grote mond tegen mij en me man gehad in ons huis en dat pik ik niet) en dat ze kan komen praten ,maar ze zegt tegen andere dat ze dat niet durft... Waarom wil ze dan wel op zijn verjaardag komen??!!?!

Ik zie er tegen op omdat ik de verjaardag niet wil herinneren als het feestje waar ruzie was, maar ik wil ook niet dat ze zomaar even aan denkt te kunnen komen....Daar is teveel voor gebeurd...

Maar verder verheug ik me erg op de verjaardag!!

*einde ego-berichtje*

Share This Page