Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Alle jarige kindjes vandaag: GEFELICITEERD!
    en een fijne en leuke dag gewenst!

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    bedankt voor de felicitaties! Mannetje ligt net weer in bed. We zijn nu maar alvast de boel aan het versieren en verbouwen. We wilden het klein vieren maar ik verwacht toch bijna 30 man...

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Alle jarige van gister en vandaag nog gefeliciteerd!!

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @jarigen: een hele fijne dag gewenst, hieperdepiep hoera!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Lieve jarigen,allemaal van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag:D..!!

Fijne dag vandaag!

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Alle jarigen vandaag gefeliciteerd!! Vind het een erg grappig idee dat we nu allemaal om de beurt (en tegelijk) de eerste verjaardag van onze kindjes vieren!!

Es kijken of het lukt om een paar fotootjes hier neer te zetten van Senna's feestje...
    Dit was de taart die we besteld hadden, Senna had zelf een mini-versie ervan.

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hier Senna met kroon en een kadootje.
    Ze is ook echt super verwend zeg. en ze heeft een wheely bug gekregen; de bij!! Hi is erg leuk alleen zijn d'r beentjes nog te kort...

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    En deze; Senna met d'r eigen klieder-taartje.

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Linda, nu je het zegt, buikfoto's... Heb er nog geen-één... Bij Senna was ik al elke maand aan het fotograferen terwijl er nog geen buik te zien was. Maar nu gaat het veel sneller...

Ben er straks weer even, we gaan nu eten.

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Leuke foto's zonneschijn!
    Alle jarigen & hun mama's gefeliciteerd!

Ik ben ook niet zo erg met mijn zwangerschap bezig.. Het is nu echt heel anders.

Nu denk ik soms..oja ik ben ook zwanger..
    Ik heb de placenta aan de voorzijde en maak me nu al druk dat ik het kindje niet vaak voel..
    (haha en voelde de beeb al met 13 week en 5 dagen...)

Liefs, paula

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jarige gefeliciteerd, ik hoop dat het een leuke dag was.:D

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @alle jarige kindjes, van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!

@zonneschijn ja met een 2e zwangerschap ben je toch minder bezig denk ik.... het is net zo bijzonder maar je hebt het al eens meegemaakt dus het is niet meer nieuw, en je hebt nog n kleintje rondlopen waar je veel mee bezig bent, dus heb je ook minder tijd om ermee bezig te zijn denk ik..dat gaat denk ik ook zo met het bijhouden van dingetjes met een 2e kindje denk ik...ik houd af en toe een babyboek bij met wanneer ze wat kon, wanneer ze dr 1e 2e 3e tandje kreeg enzo maar met foto's ben ik niet zo snel..ik moet nu zowat alle foto's nog inplakken hoe gaat dat met een 2e kindje:p? ik heb er nu al geen puf voor..het zijn ook zoveel foto's ik ga denk ik binnekort zo'n album bij de hema laten maken. van het eerste jaar...scheelt een hoop geplak:p
    Maar je moet wel af en toe een foto van je buik maken hoor! is zonde als je straks bevallen bent en je hebt geen herrinering van je babyboy in je buik. En als je dan toch een foto maakt spam m dan ff hier :D

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

alle jarige... gefelciteerd!

Ben niet zo vaak meer online... ben een beetje druk met voorbereidingen voor Suzanne d'r verjaardag en heb 't druk op m'n werk.

even een vraagje. Suzanne krijgt nu (ja ja, eindelijk) boventanden, maar nu gaat ze behoorlijk veel knarsetanden. En ik heb door best wel een hekel aan. Hoe kan ik 't haar zo min mogelijk laten doen. Mssn is er ergens wel een antwoord op geweest, maar dat ik 't niet heb gelezen.
    En Zonneschijn... zie mijn banner.... dan weet je wel wat ik bedoel ;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ kleine meid van schaapje, Quinten en Kalle gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag!!:D

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Kindjes die vandaag de verjaardag vieren, Gefeliciteerd!!!

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Lieve jarigen,allemaal van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!! :D

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wat grappig elke dag jarige. Kindjes allemaal Van Harte Gefeliciteerd met jullie verjaardag en een fijne dag. Doe het maar zo anders ben ik bang dat ik er 1 vergeet, weet in ieder geval Bulldog en Mamakaatje.;)

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Gefeliciteerd jarige jobjes!!

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    #9799 Zonneschijn, 15 jun 2009
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
    Bianca, jammer zeg... volgende maand meer succes!
    Enne... druk op het werk??! Is er iets veranderd, je had het toch altijd zo superrustig?

Zijn er weer fijne verjaardagen geweest de laatste dagen?

Mijn oom is vanavond overleden, dmv een inslaap-infuus (zo noem ik het maar even). Was maar een vreemde dag vandaag. Lijkt me erg onwerkelijk te weten dat je je laatste dag aan het doorbrengen bent. Hij was er zelf erg rustig onder. Zaterdag is de crematie.

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @zonneschijn,gecondoleerd met je oom :(
    Lijkt me ook erg als je weet dat het je laatste dag is,gelukkig was hij er rustig onder,ook heel veel sterkte a.s zaterdag op de crematie.

Deel Deze Pagina