Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @alle jarige kindjes
    van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag...

@zonneschijn gecondoleerd met je oom..

zo heb nu 2 weken vrij moet woensdag naar het ziekenhuis voor me hand moet een foto en echo laten maken.
    en donderdag is me kleine man jarig dat vieren we zaterdag..

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Zonneschijn: gecondoleerd met je oom...

Alle jarigen: gefeliciteerd!

De verjaardag zondag was super leuk, raúl heeft zich erg vermaakt, zat met iedereen mee te kletsen en te spelen. 's nachts was het alleen minder, hij was erg onrustig. Zo blijkt maar weer hoeveel indrukken zo'n kleinje opdoet. Hij heeft het gisteren papa heel makkelijk gemaakt, de hele dag bijna geslapen :) Nu mama nog slaap inhalen, zit te tollen op m'n stoel en heb een drukke werkweek :(

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zonneschijn: Gecondoleerd met je oom.

@ alle jarige kindjes: Gefeliciteerd.

Ik heb weer een druk werkweekend achter de rug,dus niet online geweest. Vooral zaterdag, toen was er karaoke en ik werkte maar alleen. Normaal is dat prima te doen maar nu was het echt megadruk. Echt de hele zaak en terras vol en allemaal heel erg doordrinken, dus het was echt aanpoten. Voelde me net die jongen uit de TempoTeam reclame in die bouwmarkt; "Best druk zo in je eentje". Maar we hebben het weer overleefd en nu ben ik lekker 3 daagjes vrij. Zit nu lekker in mn trainingspak :D op de bank te luieren, dat heb ik wel verdiend. Als het droog blijft misschien vanmiddag even een bakkie doen bij mn vader en anders blijven we lekker thuis. En ik hoef niet te koken vanavond want schoonmams komt vanmiddag een prakkie brengen, heb dus echt een makkie vandaag.

Luisteren jullie ook naar Q-Music? Ik kan er gewoon niet tegen dat dat geluid nog niet geraden is, wil gewoon weten wat het is.

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Wij hadden ook een drukke verjaardag, 's avonds wel 20 man en allemaal erg druk. Meneertje was helemaal hyper en ging pas om 21uur naar bed. Maar tot mijn verbazing heeft hij toen wel doorgeslapen tot 6.45 uur. Ik had ook wel verwacht dat hij vaak wakker zou worden na zo'n drukke dag maar het viel me alles mee.
    Maar voor jou worden het dus een hoop bakkies koffie deze week om erbij te blijven. Jammer is fdat he, als je al moe aan je werkweek moet beginnen.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ degenen die nog bv geven: Krijgen jullie ook steeds vaker te horen: "Geef je nou nog steeds BV, wanneer stop je daarmee?" Zoals sommigen het weten te vertellen is hij daar al veel te groot voor en is het maar raar dat ik nog steeds bv geef. Word er gek van.

"Loopt hij al" en "Wanneer komt de tweede" zijn trouwens ook veelgestelde vragen.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ alle jarige kindjes gefeliciteerd!!!
    @zonneschijn gecondoleerd met je oom, sterkte zaterdag..

@bianca noa deed ook tandenknarsen toen dr tandjes net door kwamen...zwaar irritant geluid, maar ze moeten gewoon aan hun 'nieuwe' tandjes wennen en het voelt voor hun natuurlijk ff gek aan...noa tandenknarst nu in ieder geval niet meer, er is ook niet echt iets tegen denk ik..

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    noa is trouwens niet helemaal in orde, gister beetje koortsig en verkouden en weer ontstoken oogjes:( vanmorgen maar even naar de huisarts gegaan en die wilde eerst niets geven maar heb ff aangedrongen dat ik wilde dattie een oogzalfje voorschreef en dat heeft ie gelukkig ook gedaan...vorige keer was het met die oogzalf binnen 2 dagen weg.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn gecondoleerd

@ linda beterschap voor Noa!

@ Ruben en andere jarigen gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag.:D

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco
    dat van wanneer komt de 2e hoor ik hier ook heel vaak!
    je hoort het van eigens wel als het zo is..

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ook een ziek kindje
    hoesten snotteren tis zonde het manneke
    vorige week had hij ook koorts
    hopelijk is het weer snel weg..

@linda beterschap voor noa

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier niet de vraag wanneer komt de tweede.
    had ik eigenlijk wel verwacht dat ze dat zouden vragen.

net even slingers en ballonnen gehaald voor zondag.
    en satevlees gemaakt voor de bbq zondag. ligt nu in de marinade en kan straks aan stokjes geregen worden.

vanmiddag nog even naar de kapper toe met het manneke. en ik ook maar gelijk!

enne oja: sinds gisteren OFFICIEEL klaar met de helm therapie! ben zo blij! zijn hoofdje is goed bij gekomen. en zit onder de waarden voor een helm.

aan alle zieke kindjes: heel veel beterschap.
    en aan de jarige van vandaag: GEFELICITEERD!

zonneschijn: gecondoleerd met je oom

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon wat fijn dat hij geen helmpje meer hoeft zeg!!
    hopen dat het mooi weer wordt zondag!

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb papa al even gebeld of hij voor zondag een grote terras-parasol of party tent kan regelen. kunnen we toch buiten zitten, want er kon wel een bui vallen zag ik op de vooruitzichten

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow ja dat is wel een goed id! ik keek bij ons en tot nu toe ziet het er voor esmay der feestje er goed uit!! maarja duurt nog even hihi:D

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

en anders is die parasol voor als je recht in de zon zit! dus kan het altijd wel gebruiken! haha

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar!

17. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @jarigen: hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad.

@Zonneschijn: gecondoleerd met je oom en sterkte bij de crematie.

@Sjoon: super dat Chiel nu helmaf is, hoera!

@Bulldog: beterschap met de kleine.

Hier helaas ook een ziek meisje, het ging zo goed... nu opeens weer koorts en over haar hele lichaam kleine rode bultjes (net speldeprikjes). Ons nichtje heeft de zesde ziekte, was bang dat Evy dat ook had. Vanm toch maar even naar de ha geweest. Is volgens hem geen zesde ziekte, maar een virale infectie met daarbij bultjes.
    Evy is erg huilerig en hangerig, morgen moet ik weer bellen. We moesten de koorts en bultjes goed in de gaten houden. Vooral dat het geen paarse bultjes werden of dat je ze niet meer weg kunt drukken (ivm hersenvliesontsteking). Vanavond had Evy 39,8 koorts. Is wel erg hoog, vind t maar niks. Ze heeft toen snel maar weer een zetpil gekregen. Nu maar hopen dat ze snel opknapt anders gaat haar feestje zaterdag ook niet door :(:(:(

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooooh meis beterschap vooor je meisje :(

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog en mamakaatje jullie ook beterschap met de kids...
    hier is het ook een hele tijd goed gegaan snotvrij maar nu kan ik elke minuut een dikke groene snottebel wegvegen..en als ze niets...dan zit ze helemaal onder...

@mamakaatje hopelijk is evy snel beter en kan ze zaterdag gewoon lekker n feestje bouwen;)

@sjoon gefeliciteerd zeg dat chiel nu helm-af is! dat moet een lekker gevoel zijn voor hem...en jullie ook natuurlijk! heerlijk een verjaardag vieren zonder helm;) veel plezier zondag!

@coco hier hoor ik ook vaak kan ze al lopen..alsof alle kindjes van 1 jaar tegenwoordig al lopen? t is nog steeds gemiddeld met 15 maanden dat een kind loopt geloof ik.

wij willen ook graag voor n tweede gaan alleen zit ik onwijs te dubben...we gaan nl in mei volgend jaar naar menorca...tenminste dat is de planning (in dec gaan we boeken) met mijn ouders die zijn dan 30 jaar getrouwd en gaan we met mijn broer en zijn vriendin en mijn ouders op vakantie. Ik wil niet met n baby naar spanje en als ik hoogzwanger ben dan ma ik niet meer vliegen...dat betekent dus dat we op zijn vroegst in november voor een 2e kunnen gaan....dat duurt nog lang.....aan de andere kant ik heb heel veel zin in die vakantie en heb al heel lang niet meer gevlogen...

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb de traktatie voor chiel in mijn fotoalbum gezet.
    ik wilde in 1ste instantie de piraatkoek er anders op maken, maar dat werkte niet, dus heb het anders op gelost, wel een heel werk, maar erg leuk vind ik zelf!

mamakaatje: beterschap voor Evy!

Deel Deze Pagina