Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ fluffy heeeeey lang niet gezien hier ;)

@ hier ik weet nie wat ik meemaakte vanavond :$
    Esmay klom zonder hulp op de bank!!! ze trok wel aan me shirt (zat zowat in me bh whahaha) maar ze zat mooi op de bank hoor :$:$:$

En in de box is het ook nie meer veilig ze klimt zo omhoog via de bank hihi dus box wat van de bank af moete zette

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    ohw gelukkig heb ik hier niet alleen zo'n aapje. Hier kan ze als ze op de bank staat over de achterleuning heen klimmen.:$ Ze pak gewoon het leer aan de bovenkant trek zich omhoog en loop zo recht omhoog, ze zou er zo overheen floepen als ik niet tegen hou.

Positieve nieuws is hier dat ze weer veel meer in de box zit met dank aan haar nieuwe speelgoed.:D

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Zo wat lekker gekletst hier..!! Leuk hoor. Ben er zelf alleen niet zoveel deze dagen, helaas.

Veel beterschap aan alle zieke kindjes. Wat rot zeg, zeker zo rond hun verjaardagen.

Weet niet meer precies wie wat schreef... maar ik heb leuke foto's van traktaties en verjaardagen gezien in albums.

Verder hier nog geen kindje dat klimt ofzo. Wel als ze boos is dat ze zich helemaal overstrekt en achterover gooit. Levert soms ook best gevaarlijke situaties op als je d'r op 1 arm hebt en je voelt het niet aankomen...
    Wel leuk al die klimmende en bijna lopende kindjes. Senna echt nog lang niet, die gaat nu bijna van tijgeren naar kruipen... en trekt zich nog niet op.

Oja, bedankt voor alle mee-levingen met het overlijden van m'n oom. Zie er wel tegenop zaterdagd de crematie, huil nu met die hormonen toch al bij alles.

Bulldog, sterkte met je hand! Doet het veel pijn of valt het mee?

Volgende keer reageerik weer meer op anderen. ZIt met laptop buiten en de batterij is leeg...

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ mineke: mijn vriend wou het dus wel echt in de container gooien. hij is dus niet zo van het bewaren. ikke dan weer wel.....
    maar idd wat coco (?!?) zei: het hoorde toch bij zijn leven, dus ik ga het mooi bewaren! haha. dan mag hij later wel zeggen (als die op zijn eigen is of zo) of hij het wel of niet meer wil houden!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ biulldog gefeliciteerd met je mannetjes 1ste verjaardag!!

en andere kindjes ook gefeliciteerd :D

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier ook alles van esmay gehouden zelfs de draadjes waar ze aan had gelegen :D echt leuk om af en toe eens terug te kijken heb mijn bevallings shirt er ook ingedaan (wel eerst gewassen natuurlijk hihi)

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Bulldog: GEFELICITEERD met je zoontje!

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een gedoe toch op deze site. Ik kan me eraan irriteren. Moest een nieuw wachtwoord aanvragen en dan weer wijzigen. Bah..
    Ik wilde gewoon even snel iets van me laten horen. Ik ben er de laatste tijd heel weinig. Ben zoooo druk en als ik eerlijk moet zijn mis ik de oude site.

Danny is vandaag 1 jaar geworden!! Hiep hiep hoera... Mijn kanjer kan al vier stapjes lopen en dan valt hij. Dus elke keer als ik wegloop komt hij mij achterna en de rest doet hij kruipend. Ben zo trots..

Tevens stop ik vanaf vandaag met de borstvoeding!!! Lang leve de vrijheid en lang leve het niet meer kolven. Ben het spuugzat!!

Bulldog: Gefeliciteerd met jou Kanjers eerste verjaardag.

Ik wil ook alle andere kindjes feliciteren die de afgelopen dagen jarig zijn geweest. Hoe gaat het met iedereen? Ik las dat er wat kindjes ziek zijn? Veel beterschap..

Danny heeft vorig week 3 tandjes gekregen 1 een keer...dus nu heeft hij er 7!

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

firstbaby: gefeliciteerd met Danny!, zow in 1 keer 3 tanden erbij!
    wat leuk dat hij ook al losse stappen zet!

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @bulldog en firstbaby,van harte gefeliciteerd met jullie kindjes:D en alle andere jarigen ook natuurlijk :p

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Zo wat erg zeg dat je zoontje in het water is gevallen. Ik zou ook geschrokken zijn. Gelukkig begon hij te zwemmen. Ik kan me voorstellen dat je begon te krijsen. Ik zou ook mijn longen uit mijn lijf schreeuwen. Het is tenslotte wel je kind.

BWTJE: ZWANGER??? Gefeliciteerd meid. Op naar de 3de..

Coco: Bij mij kriebelt het ng niet echt. Maar ik weet dat mijn man pas aan een tweede wil denken als Danny 3 is. Tot hij zindelijk is enz. En eigenlijk ben ik het ook met hem eens. We hebben beide ons oude leventje weer terug. Ons baby is inmiddels een echte ventje en kan al veel zelf. Verder wil ik me ook graag een jaar of twee op mijn werk conccentreren. Ik ga binnenkort een andere functie bekleden en daar wil ik me eerst op focussen! Voor jou wordt het dus nog een jaartje wachten?

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon en Claudia: Bedankt.

Claudia: Jij ook nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je prinsesje! Ik zie dat het alweer een week terug was.

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Firstbaby, leukd at je er weer bent! Niet te snel opgeven hoor, het nieuwe forum. Het is even wennen inderdaad maar het is nog steeds leuk hier hoor!
    gefeliciteerd met Danny! Fijn dat het zo goed met hem gaat.
    Wat voor soort nieuwe functie ga je doen/uitvoeren/bekleden (hoe zeg je dat..?).
    Kan me ook goed voorstellen dat jullie eerst weer even willen genieten van je eigen leventje. Eerlijk gezegd mis ik dat soms wel hoor, ben nu snel moe en op z'n tijd een wijntje is ook wel erg lekker. Maar mijn/onze tijd komt wel weer denk ik dan maar en een 2e is ook heeel erg welkom en gewenst hoor!!

Ik ga me es bezig houden met een bel &win-actie uit een tijdschrift... Kan het niet laten om het te proberen en meestal daarna nog eens...
    tot later!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog en Firstbaby: Gefeliciteerd met jullie zoontjes!

@ Firstbaby: Ik ben ook gestopt met kolven, maar van de bv kan en wil ik nog geen afscheid nemen.

@ Zonneschijn: Succes met je bel-en-win-actie. Wat kun je winnen?

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog en Firstbaby Van Harte Gefeliciteerd met jullie ventjes!!

Knap hoor al een paar stapjes lopen, hier gaat het wel vooruit maar los lopen kan ze nog niet.

Iedereen een fijne dag nog verder.;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ firstbaby gefeliciteerd met je zoon danny!!! en al 4 stapjes wat goed!!!

meiden heb vandaag mij 20 weken echo gehad en alles was goed :D

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Gefeliciteerd met je mooie echo. Hebben ze weer naar het geslacht gekeken? Was het hetzelfde als laatst met de pretecho?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ coco hihi hja ze heeft gekeken had mooi niks gezegt want wilde het zeker weten maar tis echt een meid :D

19. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    HIEP HIEP HOERA onze Evy is vandaag 1 jaar geworden!!!!

Vanmorgen hebben we haar samen wakker gemaakt en voor haar gezongen :).
    Eerst even een ochtendje moeten werken en daarna vanmiddag thuis voor t eerst een stukje taart gegeten.
    De opa's en oma's zijn al langsgeweest met kadootjes en de rest van de vrienden komen zaterdag op haar feestje....

Bulldog ook van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je zoontje.

20. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Firstbaby: van harte met de 1e verjaardag van Danny

Deel Deze Pagina