Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven

Ooohhh da's wel jammer dan haha. Heb het zelf ook wel es; denk ik "leuk lekker veel gekletst" en dan is daarna iedereen weg...

Je mannetje is goed gegroeid zeg!
    Beterschap met je verkoudheid! Vooral snachts zo irritant, ben vannacht om 5 uur maar opgestaan om manlief niet de hele tijd wakker te hoesten.

Bianca, ik ken die fantasia-shop helemaal niet, zo es ff kijken op internet. Kleren voor jezelf is ook fijn hihi!

Sjoon, fijn dat het zo gezellig was geweest!

Mamakaatje, 25 mensen is wel veel ja, was je zelf ook de hele tijd aan het rennen om mensen van drinken en taart te voorzien? Hier wel, doen we de volgende keer anders. En ook hier is de little people-boerderij favoriet.
    Slapen gaat hier de laatste tijd best goed eigenlijk, maar dat is met periodes steeds anders. Geen peil op te trekken op de eet- en slaapgewoontes van zo'n ukkie. Als het mopperen is benje er toch de hele tijd zoet mee zelf hè. Geniet van je werkdag morgen en dan is het savonds vast ook weer heel fijn om weer thuis te komen!

Flex, gaat het al beter met je mannetje? Kan dat lang duren of niet?

We waren zaterdag naar de crematie geweest, was erg verdrietig. De zaal zat zo vol dat er heel veel mensen moesten staan.
    We waren 's morgens op tijd vertrokken en toen bleken er luchmachtdagen te zijn... zucht; 8 km file. Het laatste stuk hebben we ongeveer met 180 over de snelweg gereden en net op tijd...

Senna vindt boekjes kijken helemaal geweldig. Nu hebben we een stapel Pippo's liggen en het ziet er zo wijs uit als ze erin " leest" en zo netjes de bladzijdes omslaat, erg grappig.

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex gave foto van esmay die folder hebben wij ook gehad..ik heb 3 bladen voor 7,50 besteld en krijg dus zo'n t-shirtje..echt cute..

voor degene die ook op die aanbieding ingaan...je moet direct opzeggen wanneer je het 1e blad binne hebt anders zit je er voor 1 kwartaal of jaar(weet niet precies) aan vast voor je weer op kunt zeggen..:p heb even geinformeerd...staat in de actievoorwaarden dat je kan opzeggen als het blad na afloop toch niet bevalt maar na afloop is dus te laat..dan zit je al aan een abbo vast

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik neem het shirtje nie ik lees die bladen toch niet hihi

en met me mannetje gaat het goed hij is al weze werken maar mag nog niet op straat

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mamakaatje: slapen gaat hier gelukkig nog zonder problemen... Wel driftbuien als hij iets wil en het mag niet (of het lukt niet). Vanochtend schrok ik wel even, ging ie zittend met z;n hoofd op de grond bonken en handjes op de grond slaan. Ben ook blij dat ik morgen ga werken, was helemaal bek af vandaag. Was vandaag een hang-aan-mama-dag en vannacht om de 2 uur gillend wakker. Misschien idd kiezen die door komen (ook heeeele zure luiers, beh.... ).
    Ik duik lekker m'n bedje in..

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    de tijd klopt niet bij het berichtje... weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

bij gebruikers instellingen kun je ook je tijd veranderen!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook de laatste tijd erg aanhankelijk! vanmorgen bij het kdv hield ze me stevig vast om mijn nek toen ik haar aan de juf wilde overdragen...gelukkig ging ze verder niet huilen..

@sjoon gave taart trouwens was de verjaardag leuk gister? jullie hadden in ieder geval lekker weer!

@bulldog ik maak soms ook de melk nog warm hoor! anders is het zo koud en ben het nog zo gewend...tussen de middag krijgt ze het wel koud om te laten wennen..maar dan schenk ik het alvast in en laat r eerst dr broodje eten...zo direct uit de koelkast is best koud..

@flex fijn dat het met je vriend beter gaat!

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

als er nog kindjes zijn die jarig zijn, van harte gefeliciteerd met jullie 1e levensjaar. En natuurlijk aan de papa's en mama's.

Hier komen tandje 2 & 3 door. Wel grappig gezicht hoor. Correctie: ze zijn al door.

@ zonneschijn: fantasia shop zit in Lommel en in Neerpelt. Wij krijgen regelmatig folders van die zaak. Fantasia - Shop maar dit is de website.

Verder gaat alles wel goed. Ze speelt nu lekker op de grond. Is bezig ons huis aan het verbouwen. haahhahahahha. Verder praat ze, is ze alert, ze speelt graag met mijn waterfles. Ze bladert ook de folders door. En is gewoon een vrolijk kindje die op haar manier de wereld wilt ontdekken. het is gewoon mooi om naar te kijken.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@zonneschijn hie ris de verkoudheid goed aan het los komen gelukkig ik krijg ook al weer wat smaak!!

@xxx1974 hier ook drift buien vooral als iets niet lukt of als hij iets niet mag...

@bianca feli met de doorkomende tandjes..

boekjes zijn hier geen succes hij scheurt ze gewoon kapot blijft ne tzo lang plukken en doen dat het kapot is ..

ga drek weer even bij me baby nichtje kijken ze is zo lief..

en vanavond me tatto laten met mn zoons naam...

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoe reageren jullie kindjes op muziek?
    hier ga hij gelijk staan/zitten te dansen.
    hij vind het nummer van de 3js kamers van mn hart het leukst..

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ linda: het was super gezellig, en we hebben helaas wel buien gehad, ik hoorde van mijn ouders dat het in brabant beter weer was dan hiero.
    maar ja, een partytent doet wonderen, dus konden we wel buiten bbq-en!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog: plaats je een foto van je tattoo hier?
    en waar laat je die zetten?
    ik wil er een op mijn voet laten zetten, maar dan met de eerste letter van chiel en zijn sterrenbeeld erbij met een soort tribal, maar dat moet ik nog ff door een tattoeerder laten uit tekenen

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jarige kindjes gefeliciteerd

hier nog 2 dagen dan wordt Esmay 1!!!!:D:D

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, wij hebben echt een rotnacht achter de rug. Jayden is wel 5 of 6 keer geweest. Geen idee waar hij last van had, maar hij was echt alleen maar te troosten met de tiet. En dan aan de tiet in slaap vallen en niet los willen laten.
    's Avonds was het al donderen want hij wilde niet naar bed, maar toen hij om 21.15 eindelijk lag, dacht ik echt dat hij wel door zou slapen.
    Hopelijk was het maar eenmalig.
    Nu is hij weer heel lief en vrolijk, zit lekker naast me een pitakaas broodje te eten.

Zijn er nog kindjes jarig vandaag?

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon
    ik zal de foto op hyves plaatsen!

ik laat hem tussen me schouderbladen zetten
    en dan alleen de naam maar met sierletters..

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog hoe heet je zoon ook alweer? wel spannend zeg..ik heb ook een tattoo maar die zit er al 10 kaar...ik wil er misschien ook nog 1..vind het echt wel mooi!

17. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    hoi meiden

lang niet geweest Hiero :) Meike word aankomende donderdag 1! wat is de tijd snel gegaan zeg!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey Willeke, Welkom terug hier. Alles goed? De tijd is inderdaad snel gegaan. Wij hebben 2 weken geleden de eerste verjaardag gevierd, het snelste jaar van mijn leven.

19. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    ow leuk coco

hoe was de eerste verjaardag? Met Meike gaat alles prima, vrolijk meisje, groeit, eet, slaapt en drinkt goed. niks te klagen eigenlijk :)
    We gaan nu voor de tweede hopelijk is het snel raak.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, de eerste verjaardag was echt top. Ook weer zo'n dag waar je heel lang naar uitkijkt maar die veel te snel voorbij gaat.

Deel Deze Pagina