@ coco de arts zei dat ik er vast nog wel paar bij krijg gaat vanzelf wel een keer over denk ik dat heeft ie nie gezegt maar ga er vanuit dat ik er niet de rest van me leven mee loop wordt morgen mooi weer gaan voor esmay haar verjaardag lekker naar artis ben benieuwd wat ze er van gaat vinden
Veel plezier in Artis. Wij zijn 2 maanden geleden naar Blijdorp geweest, Jayden vond het geweldig. En Esmay is nu op een leeftijd dat ze het nog meer beseft, dus ze zal haar ogen wel uitkijken.
@coco wee tniet of het een woord is haha. ik zeg het wel regelmatig. @flex krijg je er ook geen zalf ofzo voor? hoe doen jullie het nou met de babykamer? kopen jullie er 1 bij? alvast veel plezier morgen. kheb zon zin om het zwembadje op te zzetten er staat hier best wel wat wind....
dankje coco esmay is dol op dieren we zijn in duitsland naar een wildpark geweest nou heb haar nog nooit zo zien genieten en lachen haha zelf 1 geit likte haar handje dat vond ze toch wel beetje eng hihi
@ bulldog we hebben een 2de kamertje gekocht via marktplaats en nee krijg geen zalf maar mag er mentholgel opsmeren tegen de jeuk die heb ik toevallig 2 dagen geleden gekocht voor me wiebel benen hihi @ hier ik ga zo ook het badje opzetten en wind het waait hier ook een beetje maar merkt er niks van in de tuin en vul het badje met warm water esmay heeft het nooit koud
Ik durf het badje ook nog niet op te zetten ivm de wind. Hij wel wel van de week in zn badje gezeten met zn ballenbakballen erin, net zoveel lol, hihi. @ bulldog: Als ik jou was zou ik er zeker nog even mee wachten. Je mannetje is net weer een beetje beter aan het worden.
Hallo meiden, Alle jarigen van harte gefeliciteerd! En alle zieke kindjes beterschap @fl3x,wat een mooi kamertje,en morgen esmay 1 jaar ,wel rot voor je met die rode bulten.Hoe is het nu met bjorn? @ Willeke welkom back Hebben jullie nou nog wat gehoord van moaatje??Vind het best raar,dat ze al een tijdje niet is geweest. Hier gaat alles hartstikke goed,wij wonen nu bij santpoort-noord vlakbij haarlem,en gaan VERHUIZEN!!!!!!! We gaan naar capelle a/d ijssel Vlakbij rotterdam,voor 1 september zijn we weg Morgen eerst een 4 kamerwoning bezichtigen,daar staan we 3e dus ik hoop stiekem dat de eerste 2 niet op komen dagen.. maar mochten die het wel nemen,staan we zoiezo 1e bij een 3 kamerwoning,in dezelfde straat en daar gaan de mensen half juli uit Mijn vriend heeft ook een nieuwe baan,die gaat als bedrijfsleider werken bij jamin.. Dus alles gaat hier echt toppie!! Met jinthe gaat ook alles goed,die gaat nu sinds zondag staan in haar bedje Ben zo trots op haar..! Ik kom snel weer eens bijkleppen hoor haha Liefs claudia..
@ Wilma: Leuke foto's. @ Claudia: Leuk zeg, verhuizen. Dan woon je erg dicht bij mij, Capelle is hier maar 10 minuutjes vandaan. Hopelijk komen jullie in aanmerking voor het 4-kamerappartement.
Alle jarige gefeliciteerd!! Leuke badfoto's FLex, hier ook nog teveel wind om het op te zetten. Ik woon ook op een hoek en hier kan het niet zo vaak hoor, voor mijn oudere kinderen ga hij maar een paar keer per jaar op. Niet dat ik het erg vind hoor, vind het altijd een klusje. Hier vanochtend heel de ochtend in het ziekenhuis gezeten, Judith heeft oogdruppels gehad wat een drama zeg. Dat meten was krijsen natuurlijk en niks was leuk, de oogarts was eng enz. Ze hebben het ongeveer gemeten, komt waarschijnlijk plus 3 uit. Is nu nog niet erg moet volgend jaar terug komen. Ben erg opgelucht dat het nu nog geen brilletje is geworden, maar baal wel een beetje hoopte dat ze gewoon goed waren. Ze was zo uit haar doen vanmiddag van de druppels en er komt ook nog een tand door. Meet ik net heeft ze 39,2 arm kind alles tegelijk. Ze heeft ook echte tandenluiers dus denk echt dat de koorts daar vandaan komt.
hallo allemaal!! wij zijn vandaag naar het dolfinarium geweest! was echt onwijs leuk en heel erg lekker weer! alleen de dolfijnen in het ondergrondse aquarium vond ze toch wel heel eng en hield me stevig vast om mijn nek en durfde zowat niet te kijken ik moest er wel om lachen het waren hele lieve dolfijnen maar ja weet dat kind veel ze ziet ze daar in het heel groot natuurlijk voorbij zwemmen haha..maar de rest was heel erg leuk en ze keek haar ogen uit! binnekort zet ik de foto's in mijn album. @bulldog fijn dat de koorts is gezakt! @flex morgen esmay 1!! spannend joh! alvast gefeliciteerd! weet niet of ik er morgen ben want mijn moeder komt morgen die gaat vrijdag oppassen..fijne dag !!! die galbultjes kunnen door de zwschap komen hoor!! hebben veel zwangeren last van! ik heb vd week ook op hyves een berichtje bij moaatje achtergelaten maar nog geen reactie...ze zal t wel druk hebben.. wij zijn trouwens ook op noa dr verjaardag naar artis geweest! was ook erg leuk! @clau spannend joh hopelijk krijgen jullie het 4 kamer appartement!! gefeliciteerd met patrick zijn nieuwe baan! goed joh dat jinthe nu staat! heb je het bedje wel naar beneden nu>?? noa trekt zich nu ook de hele tijd op tot staan
Linda: Leuk dolfinarium, jullie hadden heerlijk weer zeg!! Claudia: Bij Jamin, lekker hoor misschien kan hij af en toe wel wat meenemen naar huis boffen jullie even.
Hey flex, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Esmay. Veel plezier in Artis vandaag. Het belooft een mooie dag te worden. Ik wens je alvast een fijne vakantie toe. 8) Hier gaat alles goed. Suzanne zit nu in een jammerbui. Wil graag aandacht hebben. Krijgt ze ook, maar ze moet ook leren om alleen te spelen. Lukt aardig (af en toe) hahahhahaha. Ik zit nu te wachten op de monteur voor onze ketel. Die krijgt een jaarlijkse onderhoud. En o ja... Suzanne is weer strontverkouden. Komt alles tegelijk. ik blijf vegen.
hey meiden.... nog een paar dingen posten en dan zitten we bij de 1000 pagina's. Even bijkleppen.... O ja... gisteren weer aan de klus gegaan. Had wat laat mijn ei...