De pink is hij idd gek van, de speen pakt hij niet. Vandaag en vannacht heeft hij helemaal niet gehuild, alleen als hij wilde eten. Was het gisteren misschien toch een regeldag Jullie hadden het over het gewicht. Ik zit nog op 3 kilo boven m'n startgewicht, ben al 10 kilo kwijt. Nu weeg ik 60. Heb wel een blubberbuikje, jullie ook? Ik ben wel ingeknipt vanwege de vacuumpomp. Heb schijnbaar 5 hechtingen (aan de buitenkant) gehad en nog 2 andere lagen zijn gehecht. Ze waren wel een uur aan het borduren bij me. Heb de hele week er erg last van gehad. Kon niet zitten of lopen. Gelukkig hebben ze de hechtingen een dag eerder verwijderd, sindsdien gaat het goed. Ik kan weer zitten Om te onthouden welke kant de baby met het gezicht moet liggen kreeg ik een goede tip van onze kraam: je legt een klein tuttel/knuffeltje tegen de rand van de wieg aan waar de baby heen kijkt. Dan weet je volgende keer dat je het hoofdje de andere kant op moet leggen (en de tuttel dan ook nl. )
goedenavond ladies, Hier ook een flubberbuikje hoor.. Ik slaap trouwens zo raar! (hoe zit dat bij jullie?) Van de week al gedroomd dat die kleine opeens lopend de slaapkamer binnenkwam en zei dat ze honger had. En dan met deze grootte he, dus echt babyformaat hoe ze binnenkwam hahaha.. En vannacht zag ik me man aan voor de baby. Hij lag met zijn hoofd de andere kant op en werd nogal slaapdronken wakker van gehuil van de baby (in haar eigen kamertje), maar pakte meteen mijn man beet
ja ik vind dat dus ook eng hoor dat gepruttel allemaal sta 's avonds dus vaak genoeg naast het bedje terwijl er niets aan de hand is haha maar het word al minder hihi Wij deden dat ook met de knuffel bij Sem, maar als je die weer vergeet te verleggen haha en ze slaapt bij mij, in de reiswieg, maxicosi en bedje dus is flink wat bijhouden hihi maar 's avonds gewoon in bed..maar ja op dr zij dus dan ligt er iets tegen dr rugje aan..op buik en rug onthou ik dan nog zover dit gaat..haha zolang je het maar doet een keer op dezelfde kant is dan ook weer geen ramp
haha wat een dromen LOL! heb je je vriend lekker melk gegeven of dat nog net niet? hehe Hier ook een buikje maar vind het tot nu toe meevallen nu zorgen dat ik netjes blijf eten zucht en niet nog ga aankomen ofzo hahaha
ha ha... hier ook rare dromen hoor, ik onthoud ze alleen niet en het gepruttel naast het bed is ook wel wennen. Gelukkig kan ik vanuit m'n bed zo met m'n hand het wiegje in voor een pink of een aai over de rug als de sirene open gaat
Ik heb Irem eigenlijk vanaf nacht 2 maar op haar eigen kamertje laten slapen. Ik heb dan ook geen wieg dus wilde haar eerst een tijdje in de bak van de kinderwagen naast me laten slapen, maar ik werd er helemaal zenuwachtig van . Vooral omdat ze zo nu en dan even een krijs laat horen maar gewoon verder slaapt erna (dromen?).
Hier hetzelfde. Ieder zuchtje zat ik rechtop in bed. En als ik een hele tijd niks hoorde ook. Werd helemaal gek van mezelf. Dus heb ik het bedje in de andere kamer gezet.
Heb het geprobeert, maar vriend wil m niet (sorry, ik pest je een beetje , volgens mij bedoel je JenP)
haha flauw hoor nee inderdaad ik bedoelde Krokus ik raak af en toe in de war van mensen die dezelfde standaard avater hebben van dit forum hahaha Maar was dus voor krokus bedoeld! maar erg flauw dat jou vriend de pink niet wil hoor vanavond gewoon nog eens proberen
Zal ik doen, ik gooi mensen en hun verhaal ook wel eens door elkaar hoor. Zit echt nog te wachten op het moment dat ik openlijk de verkeerde baby aan de verkeerde mama koppel . Maar hoop mijn pinkje toch gauw wel aan een beebje te kunnen aanbieden . Zal gelijk ff vijlen. (volgens mij houden babies niet van nagels)
Ik ben vorige week bevallen en kom me hier ook maar eens aanmelden! Leuk om even te kletsen over onze kleintjes.
Zo daar was ik ook Het gaat hier met de dag beter, ik heb alleen nog erg last van de blauwe plek van de vacuum, kan af en toe bijna niet lopen of zitten. De hechtingen zelf voel ik niets van De kleine doet het iedere dag beter, ze heeft nu al 2 nachten goed geslapen. De borstvoeding gaat ook goed, want het dametje zit gewoon al boven haar geboortegewicht. Vind het fijn dat nu wel alles goed gaat, zo kan ik de bevalling toch een plekkie geven.
Ja dat gaat beetje bij beetje he? Hier dan niet zo'n heftige bevalling maar ja iedere bevalling is wel heftig maar het kan dus heftiger zo te lezen hihi Maar dit verwerk je niet eventjes zo tussendoor nee das maar goed ook! Want voorlopig ben ik met 2 heel tevree hihi Maar ook wel weer goed dat we het uiteindelijk een beetje vergeten hoe de pijn was anders zou iedereen maar 1 kindje nemen denk ik! Tijdens de bevalling heb ik het nog tegen mezelf gezegd hoor "ik hou het bij 2, hierna echt niet meer! niet vergeten!" haha
Hoi dames! Ik wil mezelf ook graag aanmelden om mee te kletsen. Ben 11 juni bevallen en heb een prachtige dochter gekregen. Ze heet Judith en is 51 cm lang en weegt 4440 gram. Groetjes Mineke
daantje: Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Hier ook bevallen met de vaccuum en op het laatst even spannend omdat ze bleef steken met haar schouder en er nogal wit en slap uitkwam. Moest er ook wel even van bijkomen.. Heeft je kleine nog last van haar hoofdje? Hier trouwens een beetje uitgeput. Irem huilt gister en vandaag nogal veel. Weet onderhand ook niet meer wat er aan de hand is. Ik leg haar nu best veel aan en ze drinkt ook redelijk lang alleen blijft ze superonrustig en om zich heen slaan en huilen. Alleen als ik haar oppak en met haar rondwandel of haar de borst geef is ze stil. Ik hoop eigenlijk dat ze last heeft van die regeldagen. Afgelopen nacht hebben we haar ingebakerd en heeft ze best goed doorgeslapen, en nu ligt ze ook weer ingepakt in haar bedje. Ze is nu redelijk stil, zo nu en dan een krijs, en geef haar toch maar een speen want anders is ze helemaal niet stil te krijgen..
@ meryem85: Ja als ik geen paracetamol neem, dan huilt ze heel erg veel. Hopelijk heeft ze snel minder hoofdpijn. Heb even een foto in men fotoalbum gezet.
Helemaal geen egoberichtje, daar zijn we toch voor..... Het is gewoon vervelend als de baby zo huil, ik herken zulke dagen wel... Omdat je zelf moe bent kun je ook veel minder hebben lijkt het wel. Gewoon lekker blijven troosten, ze is nog zo klein, dat heeft ze misschien wel extra nodig. Laten huilen is ook weer zo zielig en je krijgt er zelf ook van die tuttende oren van Zelf ook tussendoor even slapen, dat helpt bij mij dan kan ik daarna meer hebben. Sterkte!