@linda fijn dat het leuk was in het dolfenarium. @mineke fijn dat ze geen bril nodig heb. @FLEX GEFELICITEERD MET ESMAY DER 1E VERJAARDAG... @andere jarige kinderen ook gefeliciteerd. idd al even niks van moaatje gehoord..
mannetje heeft gister geen koorts meer gehad gelukkig, maar hij wou bijna niks eten dus er zal wel iets zijn...
Flex gefeliciteerd! bianca: wordt weer spannend! bulldog: wat jammer van je tattoo dat je nu weer langer moet wachten. idd al een tijdje niets meer van moaatje gehoord. jammer... mineke: kan dat weer beter worden omdat je volgend jaar weer terug moet voor haar oogjes? wel fijn dat het nu nog niet hoeft idd!
Flex en Willeke gefeliciteerd met jullie kleintjes, andere jarige ook. Bianca75: Spannend dat geklus zeg. Sjoon: Het kan vooruit gaan maar ook zo blijven ben heel benieuwd. Mijn andere dochter heeft plus 6 en plus 7 dus die vinden wij al meevallen. Bulldog: Fijn dat hij geen koorts meer heeft, dat eten kom vast wel weer.
dankjullie wel meiden! esmay was vanmorge om half 6 al wakker ik heb haar in ons bed gelegd toen ze eenmaal weer sliep kon ik er nie meer bji dus heb op de bank nog een uurtje geslapen heledag wel beroerd geweest maar evengoed leuke dag gehad ben nu wel erg moe twas ook super warm esmay zwete behoorlijk vooral toen we uit de vlindertuin kwamen zondag hebben we het feestje en krijgt ze haar echte kado vanmorge 2 kleine kadoos gehad effe een foto
Leuke shirt zeg en hoed. Lijkt me inderdaad erg warm vandaag om heel de dag op sjouw te zijn, toch fijn dat het leuk was. Snap dat je moe ben. Kreeg je nog reacties op het shirt???
@flex leuk shirt ik vond het gister ook erg warm om iets te doen en jij als zwangere dan heb je het dnek ik nog wel iets zwaarder. @jarige kindjes gefeliciteerd als er iemand jarig is... heb gisteravond het zwembadje opgeblazen drek water erin en manneke kan lekker in het badje. zo ga nu eerst even naar de dokter dnek da tik een keelonsteking heb en even me bloeddruk laten meten want volgens mij is die erg laag...
@coco dank je heb idd een beginnende keelonsteking en heb een lage bloeddruk 100/50 maar dat is gezond zei de huisarts...
dank je flex al een beetje opgeknapt van gister? zat net de weersvoorspellingen te kijken maar het blijf warm in nederland ppfff maandag weer werken...
Ja hier lekker opgeknapt hoop dat zondag droog blijft want dan is het feestje en hoop het buiten te kunne houden
@ bulldog: Beterschap. En ik vind het wel fijn hoor, dat warme weer. Ben zaterdag en zondag eindelijk eens lekker vrij, dus hopelijk lekker het badje naar buiten. We zitten aan 1000 pagina's!
is ook wel lekker dit weer alleen snachts niet zo.... vanmorgen lekker in het badje geweest hij vond het wel leuk!
Ik kom me hier ook aanmelden aangezien ik trotse mama ben van Amy geboren 4 juni 2008.Verder ben ik getrouwd.En werk 3 dagen in de week.En dan gaat Amy naar een gastouder (buuv paar huizen verderop).
@marlot welkom hier, waar kom je vandaan? @flex nog gefeliciteerd met je meisje! hebben jullie t naar je zin gehad in artis? wat zag ze er snoezig uit! @bianca succes met klussen! hopelijk is het raak! @alle zieke, snotterige, hangerige kindjes BETERSCHAP!
hey meiden, vandaag een drukke dag voorbereidingen verjaardagsfeest (zondag) en vakantie (tas inpakken) strax komt de taart zondag nacht gaan we vliegen dus ben er een weekje niet dus aan alle kindjes die nu jarig zijn of nog moeten worden GEFELICITEERD!!