Pff hier was het vandaag nog steeds erg benauwd, heb me een rotje gezweet om mijn werk. Moet morgen extra werken, begin weer een keertje vroeg dus kwart voor 6 op mijn werk zijn dus ben alvast moed aan het verzamelen. Leuk om die ondeugende verhalen te lezen. Hier heeft ze het helemaal voorzien op de wc, broer en zus vergeten steeds de deur dicht te doen.:x Dus hier lag er van de week al een nieuwe wcrol in de wc, lekker hoor dat gevis. Maar ben blij dat ze niet de enige is, jullie kunnen er ook achteraan. Hier gaat ze sinds gistermiddag ineens stappen. Ik stond gistermiddag echt met verbazing te kijken. Ze stond op en ging ineens een paar stappen lopen, viel weer om en lach dubbel en ze begon steeds weer opnieuw. Echt een volhouder, gaat vandaag al veel beter. Iedereen een fijne avond.
moaatje: nog gefeliciteerd met Babet! bianca: gefeliciteerd met suzanne! zodadelijk komt mijn broertje naar me toe, hij moet kleding hebben voor zijn vakantie, dus gaan we ff de stad in. ik zie hem al niet zo vaak, maar 2 keer per jaar moet hij stadten en dan moet ik mee. dus ben blij dat hij dat wil! ook al zeg ik iedere keer van: kom eens een keer vaker, maar nee, dat doet hij niet helaas. maar gelukkig vind hij het wel altijd gezellig (wat ik achteraf van ons mam dan weer hoor!)
dus, de laatste "juni"-mama viert vandaag de 1ste verjaardag, en dan moeten we allemaal weer een jaar wachten.......
Bianca, gefeliciteerd met je meisje! Is het nog gelukt om een leuk kadootje te vinden? Jullie hebben mooi weer vandaag, geniet er lekker van. Fijne dag! Moaatje, is Babet ook vandaag jarig of gister? (Nog) gefeliciteerd! Heb je een leuke dag (gehad)? Volgens mij wordt het vandaag echt lekker weer, niet te heet maar wel mooi. Kon vannacht ook eindelijk weer eens lekker slapen. Worden jullie kindjes ook nog steeds/ wel eens huilend wakker snachts, of eigenlijk wortd Senna niet wakker maar huilt ze in d'r slaap. Meestal helpt een speen, soms moet ik d'r echt wakker maken anders blijft ze erin hangen tot kotsen aan toe. Duurt nu al een maand of 3, niet elke nacht, maar soms ook wel 3 x per nacht (zoals vannacht...). Sjoon, winkel ze vandaag en fijne dag met je broer. Grappig dat hij om die reden steeds bij jou terecht komt. Mineke, leuk dat je meisje al zoveel kan zeg! Gelukt om zo vroeg op te staan om te werken (moet wel...)?
@bianca gefeliciteerd met suzanne!!! mooie dag zeg vandaag! mazzellaars! veel plezier met dr verjaardag! @zonneschijn hier wordt huilt noa ook 'savonds wel ns in dr slaap...als ik dan dr speen in doe dan slaapt ze zo verder...heb dan ook niet echt het idee dat ze wakker is geweest..ze is niet echt overstuur dan, even een slokje water en dr speen en het is klaar...wat naar dat senna dan zo overstuur is tot kotsen aan toe...lijkt me wel eng..
Sjoon: En goed geslaagd in de stad?? Hoe oud is je broer?? Mijn broertjes kwamen hier ook niet vaak, maar sinds een paar maanden lopen ze ineens de deur plat. Dus wat niet is kan misschien best nog wel komen hoor. Zonneschijn: Vervelend zeg dat erge huilen 's nachts, ik denk dat ze dan misschien wel in een nare droom blijf hangen ofzo. Hier ook weleens huilen hoor maar dan is de speen echt een uitkomst en heel soms wil ze ook even getroost worden en slaap ze weer verder. Wel vermoeiend voor jou. Ik ben er vroeg uitgekomen hoor vanmorgen. Pff was pas 10 voor half zeven klaar, was een gekkenhuis. Dacht dat alle mensen op het strand zouden liggen maar ze waren massaal de stad ingetrokken. Nou ga gauw naar mijn mandje,rol om. Doei.
ja hij was goed geslaagd in de stad. mijn broertje is bijna 23, we schelen 4 en half jaar. dus eigenlijk best wel veel. ik hoop ook nog steeds dat het anders wordt, want ik vind het wel leuk!
Hee dames!! Hoe is het met jullie? Hier eindelijk de laptop terug! dus ik kan weer aan mijn verslaving gaan werken!!!!! Heb het echt gemist hoor, je bent zo onthand.. Hoe is het met de beebs en de warmte? Hier hebben ze er wel last van Eva komt moeilijker in slaap maar slaapt uiteindelijk wel en wordt ineens echt hard huilend wakker dus zal ook wel nachtmerries hebben onderhand.. Ben blij als de temp. weer een beetje normaal is want met dakkappellen is dit niet te houden En hoe is het met de zwangere lady's? Hier misselijk op en af zolang ik maar eet gaat het goed, ik weet nog met Eva pffff 5,5 maand kotsen en afvallen ik ben dus nu al mega happy dat het ZO goed gaat wel veel moe... Ben echt benieuwd of alles goed is en natuurlijk wat het deze keer gaat zijn..met of zonder stokkie eraan!? hihi Nou wij gaan zometeen naar de speeltuin met lekker water..Eva en PAPA hehe ja je leest het goed zijn net wakker dus we gaan zo! En vanaaf moet ik weer werken dus kom morgen pas weer kletsen maar ben er weer Wat eten jullie vanaaf? Wij hier lekker simpel pannenkoeken! Nou tot klets weer! Groetjes Sanne
heij bwtje! fijn dat je weer terug bent!! alles verder goed?? hier alles zijn gangetje! zijn er trouwens al kindjes hier die los lopen>??? noa trekt zich nu aan alles op tot staan...loopt een of twee stapjes langs de bank maar verder nog niet echt..
Hee ja ik heb jullie ook wel moeten missen hoor!! Zit nu lekker in de tuin zijn net terug van de genneper parken..En de toetsen worden hier bijna te heet hahaha Ik heb zo'n sproeier matje van de kruidvat aangezet en het is een grote vijver hiero! Eva die kan los staan, en zet al zo'n 2/3 stapjes los en stapt overal met hulp omheen..Denk dat het niet lang meer duurt voordat ze het echt doorheeft! Nou nog ff buiten genieten en puffen haha dan pannenkoeken en werken! Tot morgen dames
Hee Sanne, leuk dat je er weer bent. Je bent toch altijd 1 van de meest fanatieke schrijfsters hier, hihi! Tot meets, weet je je rooster al een beetje?
Jah maar toch nog wel een leeftijdsverschil dat je wel met elkaar gespeeld heb vroeger. Ik heb een broer 2 jaar jonger, die heeft ook een gezin en die zie ik niet zo heel vaak. Met mijn andere twee broertjes scheel ik 8 en 10 jaar die komen nou ineens vaker, dat leeftijdsverschil is echt groot vind ik zelf. Daar heb ik vroeger niet echt meer mee gespeeld. Nou wie weet is het wel goed bevallen en zie je hem binnenkort weer verschijnen. Fijn dat je laptop is gemaakt bwtje Linda: Hier gaat ze sinds dondermiddag ineens los lopen, het gaat steeds beter. Ze deed vanavond al een stap of tien denk ik het is echt een prachtig gezicht. Al schrik ik me wel af en toe naar want ineens rolt ze dan om bijv. tegen de bar vandaag. Maar ze blijf lachen zo leuk vind ze het, als ze het eenmaal door hebben gaat het snel hoor.
noa trekt zich nu steeds makkelijker aan alles op en loopt nu een paar stapjes achter de blokkenkar en aan de bank..en ze stond een paar keer helemaal los...ze schrok er zelf van...en ik trouwens ook haha.. ze is nu ook alles aan het napraten joh...t is echt een vlotte babbelaar en ze snapt zowat alles wat je tegen haar zegt...als je zegt pak je beker is of neem maar een slokje drinken dan pakt ze hem en gaat ze eruit drinken...als ze vol zit, en ik vraag hoef je niet meer dan knikt ze nee of ben je klaar dan knikt ze ja...ook pakt ze een autotje aan gaat ermee rijden en dan zegt ze broem broem en ze zegt auto, als ik zeg wat doet het eendje zegt ze kak kak haha en wat doet het koetje zeg ze boee... vanavond stond ze aan het tafetje en dan wil ze aan alles zitten wat niet mag dus zeg ik zo nee noa of ik zeg uh uh uh...en dan zit ze ook na te zeggen uh uh uh....wil ze even later wat pakken wat niet mag zit ze zo uh uh uh....t is me ereen....de laatste dagen heeft ze echt flinke sprong gedaan...ze kan ineens zoveel meer...
Jah ze gaan echt met sprongetjes he, is echt super leuk!! Maar af en toe kijk ik ook met weemoed terug, vind ze nou echt baby af worden. Hier snap ze ook veel meer dan wij denken. Ze gaat het dah zeggen als ze iets geef en lekker zegt ze als ze iets eet.
@ bwtje: Hehe, eindelijk, je bent weer terug! Alles verder goed met de zwangerschap? Geef je ook nog steeds BV? @ Linda: Hier loopt hij soms 3 of 4 stapjes los, kijkt dan om zich heen, ploft op de grond en gaat kruipend verder.
@bwtje leuk dat je er weer bent! gezellie. wanneer heb je een echo of heb je die al gehad? @linda hier ook met de dag iets nieuws erbij zo leuk.. hier heeft hij gister 4 stapjes gezet was zo leuk om te zien hij gaat nu ook vanuit zit op zn kont recht op staan. @sjoon leuk da thet shoppen met je broer leuk was ik heb 1 broer waar ik 1,5 jaar mee scheel en daar ga ik heel veel mee om die hebben 17juni een baby gekregen. mn andere broer scheel ik 4 jaar daar ga ik niet zoveel mee om. moet zo gaan werken moet deze week nog werken en dan heb ik 2 weken vakantie. fijne dag vandaag..