Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog misschien gaan we dan wel weer gelijk op als we allebei in november ervoor gaan;)

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex gefeliciteerd met esmay dr 4de tandje...hier komt volgens mij ook weer en tandje door aan de luiers te zien..:p

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wilma: Gefelicieet\rd met Esmay haar 4de tandje. Heeft ze er erg last van gehad?

@ bulldog: Hier ook veel regen. Ben blij dat ik vanochtend mijn boodschapjes al heb gedaan. Zit nu lekker binnen, joggingbroek aan en lekker te genieten van mijn vrije dag en van mijn ventje...
    Is er een speciale reden dat Spirit ingeleid word? Zal zo eens gaan lezen bij de juli-mama's.
    Ik weet nog dat ik vorig jaar helemaal lamgeslapgenm was door het nieuws, hoop dat nu alles goed gaat en dat ze een gezond kindje mogen krijgen.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda zou wel leuk zijn he ;)

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco iki denk omdat ze nu 37 weken is en verder geen risico willen nemen maar dat weet ik niet zeker
    ik was toen ook helemaal aangeslagen toen ik het las vorig jaar.

ben blij dat ik al boodschappen heb gedaan moet zo alleen me nagels laten doen dus hoop dat zoonlief zo wakker word dan kunnen we gaan....

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het was idd slecht nieuws vorig jaar van spirit.
    maar ik ben wel blij dat we met zn allen een knuffeltje hebben gestuurd voor Nick*.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ja, dat zou wel kunnen inderdaad.
    Neem je je zoontje mee als je je nagels laat doen? Heeft hij daar geduld voor?

@ Sjoon: Ja, dat was het minste dat we konden doen he om te laten merken dat we met haar meeleefden...

Ik zit nu lekker aan een magnum, hoewel het buiten helemaal geen lekker weer is, maar had er zo'n trek in.
    Zoontjelief slaapt nog steeds, dus kan nog even wat voor mezelf doen.

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hier komt tandje 5 & 6 er aan. Ik heb 't niet gemerkt aan de luiers. Wel was ze wat hangerig de afgelopen paar dagen.

O dan zal ik straks even bij de juli mama's een berichtje achter laten voor Spirit. Ik heb toen zitten janken bij het bericht. Trouwens, ik zat ook al te huilen toen K3 uit elkaar ging. M'n vriendje zat me zo raar aan te kijken.

Donderdag is het d-day. Dan is mijn NOD. Ik heb nog geen klachten m.b.t. een eventuele ongi.... dus we wachten maar af. Ik ben benieuwd. Als het zo is, dan word ik een maart mama.... :)

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ coco: het hoeft toch niet altijd warm weer te zijn voor een magnum. Althans... niet als je heeeel eerggg veel van ijsjes houdt, zoals ik ;).

*kijkt naar buiten, komt een donkere lucht aan* ben blij dat ik vanochtend boodschappen heb gedaan. Het huis is weer lekker schoon na de verjaardag van Suzanne. Het was me toch een puinhoop met al die kinderen over de vloer.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier heeft esmay maanden lang steeds dunne luiers gehad en sinds ik de tandjes zie zitten (nog nie door) heeft ze nergens last van gehad alleen af en toe een zeer mondje

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    hallo dames

het klopt idd dat ik morgen wordt ingeleid. De reden voor de inleiding is om wat er vorig jaar is gebeurd, het kindje is nu groot genoeg dus daarom willen ze me nu wel inleiden en ook omdat de spanning voor ons anders veel te groot gaat worden. Lichamelijk heb ik ook veel last, mijn rug voelt soms net aan of ie doormidden wil knappen en mijn bekken voelt ook heel erg beurs aan. Moet morgenvroeg eerst bellen of er plaats voor me is en als dat zo is mag ik vroeg naar het zkh. Ze gaan dan een balloncatheter inbrengen, mocht het morgen niet aanslaan doen ze dit donderdag nog een keertje (mag per keer 12 uren blijven zitten) We hopen dat we donderdag ons kindje in onze armen kunnen hebben. Mocht het inleiden niet lukken dan halen ze het vrijdag dmv een keizersnede, hoe dan ook voor het weekend is ons kleine wondertje er!!!
    Ben er nu heel erg rustig onder maar gisteren toen het bekend was dat het deze week zal gebeuren stonden de tranen erg hoog. Las hier net even jullie reactie's op vorig jaar, de knuffel die ik van jullie heb gekregen heeft een speciaal plaatsje gekregen in het kastje met alle spulletjes van Nick*. De tranen stonden net ook weer in m'n ogen, maar we blijven positief en gaan er vanuit dat we aan het eind van deze week een gezonde baby in onze armen hebben!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Spirit: Hopelijk slaat de inleiding aan en mogen jullie snel jullie wondertje in jullie armen sluiten. Nogmaals eeen dikke knuf voor jou!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco nee hij gaat niet mee mijn moeder past dan meestal even 2 uurtjes op!
    hij heeft helemaal geen geduld haha..

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @spirit heel veel succes en hopelijk mogen jullie snel jullie kleintje in je armen houden.
    dikke knuff voor jullie..

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

spirit, spannend hoor!
    en hopelijk mogen jullie een gezond en mooi kindje snel in jullie armen houden!

veel succes, enne, je laat het ons tzt toch wel even weten he??

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @spirit heel veel succes morgen! en hopelijk gaat het allemaal niet lang voor je duren!

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca spannend joh! ik duim voor je...

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    spirit: spannend, veel succes met bevallen.;)

bianca: nog een paar dagen , ben benieuwd

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal!! gister ook naar de herdenking van MJ gekeken>?? ikke wel...vond het echt mooi....ik heb wel n traantje moeten wegpinken toen jennifer hudson zong en vooral aan het eind van dat lied dan zegt michael een paar zinnetjes zowat huilend en tsja toen kwam er wel een traantje, ook toen zijn dochter sprak en moest huilen kon ik ook mijn tranen niet bedwingen...tsja dat heb je he als je mama bent :p

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier niet gekeken
    geef niks om die vent vond het maar een engerd.

Deel Deze Pagina