FELI!! Eva heeft nu al een tijdje 3 boven en 2 onder..maar ze staat ff stil komt niets meer door haha en die 3e boven was ook voor zijn beurt gegaan lol
Hee vandaag wordt je ingeleid spannend!! En heeeeel veel succes we denken aan je En ik ben heel benieuwd naar het nieuws! Geniet ervan
ik had ook niet echt wat met hem ofzo alleen vond t wel interessant om die memorial te zien...en ik vond dat stukje met zijn dochter zielig, en hij heeft mooie muziek gemaakt, maaarvond het idd ook de laatste jaren een engerd toch erg wat roem met je kan doen...
hier en daar een stukkie ik was vroeger wel fan van MJ haha ik hield ook erg van dansen Maar ik ben niet zo van de begrafenis, maakt niet uit van wie dan hou ik het al moeilijk droog.. Maar het was een mooie man, en hij heeft heel wat voor de wereld gedaan..Alleen jammer dat hij door de media de laatste jaren zo slecht is afgeschilderd.. Maar ja toch triest om zo iemand zo vroeg te zien gaan he.. Maar verder ben ik vroeg mijn bed ingedoken hoor pfff vanavond en morgenavond weer werken en dan ben ik gebroken hahaha
Hier wel stukjes gekeken inderdaad. Mijn man wilde de hele avond MJ kijken, dus ik moest wel. Ik heb net de dvd's van Alfred J. Kwak gekocht, jeugdsentiment... Jayden ligt op bed, maar ik zit ernaar te kijken, whahah...
hier geen MJ gekeken had niks met die man dus vond het niet interresant het enige wat ik weet is dat hij op esmay haar vejaardag is overleden
wel even gekeken, maar vond het een beetje langdradig worden. We hebben op een gegeven moment maar naar iets anders gekeken en ik heb 3 wedstrijden online gespeeld met mario kart. hij heeft goede muziek gemaakt, maar verder was het een eng persoon die nooit eigenlijk kind kon zijn. Ben net gebeld door mijn vriendje. Suzanne is ziek, dus ik moet zo even de dokter bellen. Ze is al heel lang aan het sukkelen. Hopelijk valt het allemaal wel mee.
@ Bianca: Beterschap voor Suzanne. Wat heeft ze? @ Wilma: Dus jij zal nooit vergeten wanneer MJ overleden is he...
Hier stond Michael Jackson wel aan, met een half oog gekeken. Z'n dochtertje vond ik wel erg ontroerend. Bianca, wat sneu voor Suzanne. Ben je al bij de huisarts geweest? Beterschap en nog een paar spannende dagen... Flex, mooie foto's van jullie meissie op vakantie (heb ook even op je hyves gekeken ...) Coco, ik had er vroeger ook een plaat van, van Alfred J. Kwak. Blijft leuk, wist niet dat-ie nog steeds te krijgen was... Vindt Jayden het ook leuk? Bwtje, werk ze. Had je al een pb gestuurd? Ik heb er geen bereicht van gehad, maar zal zo es kijken. Spirit, je zal dit denk ik niet meer lezen, je hebt het nu vast druk met hele andere dingen... Hoop dat jullie snel je kleintje gezond in je armen mogen sluiten. Claudia, ben jij er ook? Is een tijdje geleden toch? Alles goed met je?
@ Zonneschijn: Hij is nog te klein om het echt leuk te vinden, maar het liedje van de begintune vindt ie wel erg leuk. En bewegend beeld is sowieso interessant he.
jammer is dat ja maar er zijn er zoveel die hier niet meer komen. wie heeft er een tegelvloer in de woonkamer liggen? als ik 2x gedweild heb en de kleine kruipt dan weer blijft er zwart van af komen. ga zaterdag even helemaal schuren met een luiwagen hopelijk helpt het.
heb vandaag me laatste pil genomen hopelijk heb ik een regelmatige cyclus waar ik weinig last van heb..
vanaf vandaga krijgt esmay koemelk want de voeding was op net maar ff vit D druppels gehaalt. hoe doen jullie dat ik zat vanmorgen met mijn handen in het haar toen ik merkte dat er geen poeder meer was ik heb gewone melk opgewarmt en bambix erbij gedaan wat krijgen jullie kindjes als ontbijt?