Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zonneschijn: Lekker hoor, Italie. Gingen wij vroeger ook vaak naartoe met onze ouders. Altijd naar het gardameer. Zo mooi daar. Wil er echt nog eens een keer naartoe, maar het is er nooit van gekomen; geen geld, geen vrij, baby, verhuizen... Hopelijk volgend jaar. Welk plaatsje gaan jullie naartoe?
    En dat ruitje, echt heel handig inderdaad, vooral bij de oktobermama's, want daar zal het wel een stuk drukker zijn dan hier denk ik. Bij ons was het in het begin toen we allemaal net zwanger waren ook zo druk dat we het af en toe niet bij konden houden met lezen en reageren... Mis dat wel.

@ Ilona: Fijne vakantie!
    Jayden loopt al vanaf 10 maanden langs de tafel. En ik heb steeds gezegd: Die loopt wel voor zn eerste jaar. Maar hij durft het ook niet zo goed. Een stapje of 3a4 maximaal, dan kijkt ie bangig om zich heen, ploft op zn kont en gaat kruipend verder. Maar hij kan het dus wel, en langs de tafel gaat hij echt als een speer. Het is soms net schaatsen, zoveel rondjes in een minuut, tig rondjes achter elkaar!

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ilona leuk weer eens wat van je te horen
    fijn dat alles goed gaat!
    hier kan hij nu 6 stapjes loszetten.
    loop wel heel de kamer rond met zn loopkar en loopauto.

veel plezier in zeeland

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    best leuk overal die uitverkoop
    was net bij de mexx winkel een kei leuk vestje voor12,50..

4. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Ruben Loopt ook in de loopkar. en krost daar de hele buurt mee door. Ruben loopt ook net die paar stappen en meer niet.

5. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Ik ben van de week bij de zeeman geweest. Heb echt zoveel kleren gekocht voor Ruben.
    Tassen vol. shirts voor 1.50 en zo

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ook altijd op de koopjes uit? Ik koop ook graag in de uitverkoop, kun je meer kopen voor hetzelfde geld. Maakt mij niet uit dat het dan toevallig een oude collectie is.

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wij gaan van 6 t/m 14 aug naar z-frankrijk (met de auto en tent) en dan de 14de rijden we naar kroatie t/m de 22ste denk ik. (kroatie hebben vrienden van ons geboekt, we zouden in eerste instantie alleen daar heen gaan, maar wilde ook graag ff met ons gezinnetje weg.)
    het is 1080 naar z-frankrijk en vandaaruit is kroatie ook 1000 km.
    is vanaf nl 1350 km rijden

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Dat is wel een flinke reis dan zeg! Maar wel leuk hoor. Kroatie, ben ik nog nooit geweest.

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wij zijn ook nog nooit in kroatie geweest.
    in de ardeche ben in al 3x geweest, alleen gaan we nu naar een andere camping toe.
    ook al eens in de franse alpen geweest, maar dat was toen wij er waren zo erg slecht weer, dus dat doen we niet zo snel meer.

10. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Jeetje wat een lange reis.
    MIjn ouders vroege of ik mee wilden op vakantie naar oostenrijk maar ik wacht nog een jaartje.
    Ik zou dan zelf moeten rijden maar dat vond ik dan toch te lang.

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als je de hele reis alleen moet rijden, is dat idd wel een eind ja

12. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Ja ik had dat wel alleen moeten rijden. Zou het niet zo erg vinden hoor om z'n stuk te rijden. Maar alleen met ruben vind ik toch iets te.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Joepie, heb de Harry Potter dvd's binnen. Heb ze allemaal besteld, kunnen we ze allemaal nog even kijken voordat we volgende week naar de bios gaan.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ilona: Zou het ook niet zo snel doen hoor, zo'n eind alleen met een kleine achter in. Hij zou maar geen huilen ofzo, dan zit je toch mooi ergens in het buitenland...

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ilona ik heb niet zo kar waar hij in kan lopen maar waar hij achter aan moet lopen.

@coco ja vind het wel leuk altijd de uitverkoop
    kheb nu gewoon een wit vestje gekocht en er hingen ook zelfs nog wintercollectie ook met 50% mij maak da tniet uit als het oude collectie is.
    heb ook wel eens da tik dan iets koop en dan een paar maanden later in de uitverkoop hang dat baal ik echt haha..

wij willen in septermber een weekje weg
    gewoon in nederland.

ik vind hem nu nog te jong om zon eind mee te gaan rijden
    komt over een paar jaar wel.

heb net een nieuwe drink beker gekocht van nuby met zon rietje
    hij houd die fles elke x omhoog maar dat hoef niet hij hoef alleen te zuigen haha..

16. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Hoe ik ook Harry Potter. Kan niet wachten..

Ja daarom zou ik niet z'n and rijden. Volgend jaar ga ik het wel proberen.

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Gardameer zijn we ook wel es geweest maar vond het in de zomervakantie echt te druk. Wel een mooie omgeving en veel te doen!
    Nu gaan we naar Castelnuovo del magra, maar dat zal je niks zeggen, is een klein gehucht. Het ligt vlakbij La Spezia, ongeveer 3 kwartier rijden van Pisa, op de rand van Liguriƫ en Toscane. En dan 10 min. rijden van zee.

Sjoon, hoe gaan jullie dat doen met rijden; 's nachts of overdag en doen jullie die 1000 km in 1 ruk (met pauzes natuurlijk) of een overnachting? Wij twijfelen nog zo...

Ilona, fijne tijd in Zeeland, hoop dat het weer weer wat beter wordt! Maar zee is al snel fijn!
    Senna loopt nog lang niet, ze begint zich nu een heel klein beetje op te trekken maar zit echt nog niet op d'r knietjes ofzo. tis niet zo'n snelle ;)!!

18. ilonaruben

9 jul 2009
    83
    0
    0
    facilitair medewerker
    amersfoort
    Ruben was wel een snelle. maar nu heeft hij er denk ik niet zoveel zin in. Hij vind het wel best zo.
    Ruben zegt ook de hele dag Deh Deh Deh. Wordt er kierewiet van. En hij zegt het ook op allemaal verschillende klanken.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier word heel de dag
    bah en bal gezegd....

20. ilonaruben

9 jul 2009
    83