dat later eten gaat goed, want het was iedere keer als hij terug kwam van het kdv, en wij dus gingen eten, dat hij ook weer wou. terwijl hij ook op het kdv al gehad had. dus eigenlijk gezegt dat hij daar niet meer hoefde, en dus nou volledig met ons mee eet. en hij vind het allemaal oke. op het kdv geven ze wel nog soepstengel voor diegene die later dan 5 uur worden op gehaald, is niet veel, maar dan heeft hij wel iets binnen.
Die vond ik vroeger ook zo leuk !! Ennuh Eva heeft met die warme dagen ook af en toe beneden gezeten hoor!! Bij ons was het gewoon niet te houden joh! Met dakkappellen boven wordt het een sauna en kun je gewoon niet slapen..dus als het een beetje te doen was ging Eva pas dr bedje in! Lekker in dr nakie En nu met normale temp. ligt ze er gewoon weer op tijd in hoor
Hier juist andersom. Met de warmte veel geslapen en nu juist 's avonds aan het spoken. Vandaag maar langer wakker gehouden en pas om 20uur naar bed. Drinken ging niet, voor het eerst sinds tijden beet ie me weer een paar keer Ik denk dat ik de voeding 's avonds maar ga laten vallen als het zo doorgaat.... Welke voeding geef jij nog?
welke uitkomt en als er wat inzit...bij 1 x bijten is madam hem kwijt heel simpel maar dat doet ze gelukkig ook niet meer.. Maar na het eten gaat eva er gewoon in..en mocht ze wakker worden als wij gaan slapen dan mag ze bij mij drinken..heerlijk zo half slapend kroelend meisje naast me dat ga ik wel weer missen maar ja volgende is onderweg hihi ! Dus het is eigenlijk nog alleen maar gelegenheids boobies meer niet
@ Wilma: Kamertje wordt erg leuk! Joehoe! 5 seconden los, beentjes wijd en armpjes gespreid voor evenwicht? Grappig gezicht he... Ben echt blij voor Spirit zeg. Ga meteen even bij de juli-mama's lezen.
@ coco idd kontje iets naar achteren benen en armen wijdt hihi jammer dat ik geen fototoestel bij me had
@flex wow mooie kamer, wat voor kamer heeft esmay eigenlijk, als erbij ons een tweede komt krijgt de beeb de poohkamer van noa en noa een prinsessenkamer noa stind gister ook ffies los...ik schrok er meer van dan zij hahahaha SPIRIT GEFELICITEERD EINDELIJK!!! GENIET LEKKER VAN JE MEISSIE!!!!
Nee, natuurlijk geven we 't niet op. Maar het "moeten" is er van af. Ik vond het allemaal best wel spannend & ik vond het ook jammer, maar ach... dan kunnen we gewoon weer gaan klussen. ik zag dat spirit was bevallen van een meisje... ik zal zo even een berichtje achter latern bij de juli mama's. O ja... vriendjelief heeft gisteren een nieuwe laptop gekocht voor me. Nu kan ik weer chatten met jullie Ik weet ook wat er aan de hand was met de vorige: mijn harde schijf deed het niet meer. Nu neem ik 'm morgen mee naar m'n werk; misschien kunnen ze er nog iets mee.
@flex oke hihih noa vind die prinsessen ook wel leuk denk ik...welk meisje niet? @bianca o zo....nee het is idd beter om het gewoon op je af te laten komen hoe moeilijk dat ook is want je bent er toch mee bezig...maar als je het geestelijk een beetje los kan laten dan lukt het volgens mij veel sneller....bij mij was dat nl ook het geval...3 maanden was ik alleen maar bezig met zwanger worden enzo en toen we midden in een verhuizing zat was ik er niet 'heel erg' mee bezig...toch wel n beetje maar niet zoals eerst en we woonden net officieel 1 dag in ons huisje...test gedaan en zwanger...
Bwtje: Bah wat lees ik misselijk, heb je daar veel last van?? xxxx1974: Naar welk gebied ga je in zwitserland?? En heb je nou een huisje geboekt??? coco: Ik vind hem schattig Alfred. J. Kwak Spirit: Gefeliciteerd met je dochter Flex: LEuk he dat los staan, nou nog even en dan ga ze ervandoor. Sjoon: Ideaal he dat mee gaan eten met de pot!! Bianca: Zo bof jij even, een nieuwe laptop gekregen. Linda: Geloof zeker dat ze prinsessen leuk ga vinden, hier ook een meisje van 5 die er dol op is. Ben hier ook met een nieuwe kamer bezig maar word geen prinsessenkamer maar een meidenkamer met stippels zal als het klaar is wel een foto neer zetten, maar kan nog wel een paar maanden duren. We zijn hier nooit zo snel. Judith loopt hier echt al heel goed, ze loop gewoon al achter haar broer en zus aan te sjokken en dat in een weekje tijd. Mis het geklepper van haar handjes op het laminaat, hoor nou alleen nog maar haar voetjes. En dat schreef hier iemand al weet niet meer wie, als ze oudere broertjes en zusjes hebben dan doen ze alles na! Echt zo goed lopen al in een week sta echt versteld. Welterusten.
@mineke wat goed zeg dat judith al achter haar broer en zus aan loopt (ja ik zei dat ze broertjes en zusjes zo na doen dus dat de kindjes die al broertjes en/of zusjes hebben meestal wel sneller kruipen, lopen etc) dan is ze denk ik de eerste die loopt van de juni mama's...ow nee volgends mij liep frits van kleintje al voor dattie een jaar was...
goeiemorgen alles goed hier? van het weekend niet geweest moest wel wat bijlezen. @flex dan schrik je he als ze dat voor de eerste x doen! @mineke wat goed dat ze al echt loopt! wat fijn voor spirit dat ze nu eindelijk kan genieten zal wel zwaar geweest zijn 2 dagen en dan uiteindelijk nog een ks. hier kan zoonlief ook lopen vorige week waren en eerst 2 stapjes toen 6 en nu 3 meter... normaal hoor ik hem aankomen kruipen maar nu dar hij loopt hoor ik hem niet meer. maar wel super leuk!!! word weer beter weer van de week heerlijk heb nu 2 weken vrij.