Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex mooi kamertje

@ellen hier ook met het warme weer goed geslapen en nu weer aan de terror jammer genoeg vond het wel lekker dat doorslapen.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    had nog een vraagje
    ik slikte de pil en had een bloeding tijdens me pil
    nu zit ik in me stopweek en ben het nog steeds niet.
    is dat normaal als je een doorbraakbloeding heb gehad?
    dat je het dan niet word.

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

pff, geen idee bulldog!
    ik heb ook wel eens een doorbraakbloeding gehad, maar met de stopweek werd ik wel gewoon ongie

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    heb de huisarts al gebeld of het normaal is
    ze zeiden dat het gewoon de kluts kwijt is
    moet straks tijdens het telefonisch spreekuur nog ff bellen met de dokter zelf.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

spannend niet zwanger? :p hihi

ennuh knap hoor al die lopende kindjes..
    Eva vind het helemaal geweldig en doet het nu ook uit haarzelf staan en lopen..maar haar voorkeur gaat nog wel naar kruipen uit..idd zo schattig en vlot dat ze dan is hihi

verder alles goed hier?
    Zonneschijn heb je pb gestuurd..

Vanaaf mag ik weer werken !
    tot klets dames!

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje nee ben niet zwanger hoor
    heb helemaal geen symtonen ...

de assistente zei dat ik beter een zwaardere pil moest nemen maa rik had gezegd da ik mee wil stoppen even een paar maanden geen rommel....
    ze zei daarop dat het wel nog erg in de war kan zijn achja we zien wel....

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vanavond eindelijk me tatoo laten zetten
    als hij niet weer afzeg..

hebben net eindelijk een rolluik geplaatst ...

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Oei lijkt me echt eng naar de tattoe. Ben zo held op sokken.

Linda: Inderdaad die van kleintje, Frits liep volgens mij al ruim voordat hij een jaar was.

Nou ze leren het allemaal hoor, ze kunnen nog lang genoeg lopen.:D

Wil hier boodschappen doen maar ze lig al lang te slapen, ze is niet helemaal lekker,( in ieder geval snotverkouden) want normaal slaap ze lang niet altijd meer 's ochtends. Ga ze maar wakker maken denk ik anders moet ze alweer voor haar middagslaapje.;)

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke
    is niet eng hoor heb er meerdere op niet zichtbare plaatsten.

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou, hopelijk wordt je tattoo idd vanavond gezet!

ik ga er na mijn vakantie naar toe om een afspraak te maken, wil er een op mijn voet hebben

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Vanaf zaterdag begon Suzanne zich in enen zich op te trekken aan de salontafel. Zo knap vind ik dat. Ze keek er behoorlijk trots bij, maar ja... haar benen wilde nog niet.
    En het draaien van liggen naar zitten, doet ze via mijn benen. Als ik op de grond zit met haar komt, ze naar me toe. Klimt over mijn benen heen en gaat dan zo zitten. En dan kijkt ze trots.... dan ben ik ook een blije mama als ik dit zo zie.

Het punt dat mijn vriendje een laptop heeft gekocht voor is, omdat ik niet durf om op zijn computer te gaan. Zoveel toeters en bellen. Dan ben ik bang om iets fouts te doen. Nee hoor, geef mij maar m'n eigen ding. Ik weet wel wat ik doe en niet van die vage dingen.

12. Blue Bird

@ sjoon: wat voor tattoo wil je hebben
    @ bulldog: als die is gezet, krijgen we 'm nog te zien en waar wil je 'm ook al weer laten zetten.

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca ik wil hem tussen me schouderbladen
    als hij gezet ik zal ik hem op de juni mama`s hyves zetten.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik wil de letter C met het sterrenbeeld (tweeling) erbij, en dan iets van een soort tribaltje erbij, maar dat moeten ze maar even uittekenen daar, want dat kan ik dus echt niet!

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hey meiden

Hier ben ik weer na lange tijd. Ben op vakantie geweest en mijn laptop is gecrasht. Nu heb ik een leending die echt niet meewerkt. Ben zo lang niet geweest dat ik nog helemaal niet wist dat bwtje weer zwanger is. Woohoo, wat goed meid, gefeliciteerd!
    Heb ik nog meer zwangeren gemist? Heb namelijk maar twee pagina's bijgelezen (rotlaptop is zo traag).

Fl3x, wat lief dat je me nog pb hebt gestuurd. Met uk gaat het goed gelukkig, en de pendel die je hebt gedaan komt zowel qua maand als geslacht goed uit. leuk he. Weet je hem zelf nog? Wie het wil weten zegt het maar dan PB ik even.
    Leuk hoor, weer een meid er bij bij jou.

Met Babet gaat het prima. Deze week heeft ze haar eerste losse stapjes gezet. Heel leuk om te zien. Praten doet ze helemaal nog niet. Nog niet eens papa en mama. Komt nog wel toch?

Met mij zelf gaat het niet zo lekker. Heb het erg druk, ook met de zaak van vriend. Ben net ook extra naar de vk geweest, en ik moet een stap terug doen. Maar hoe? Gelukkig gaat met ukkie alles prima.

Ik heb nu ook een draagdoek voor Babet. Zo leuk! Ze vind het echt heerlijk, en ik kan er veel beter mee lopen dan met de babybjorn. Nog meer draagmama's onder jullie?

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey moaatje!
    wat leuk dat je weer terug bent!
    en fijn dat het goed gaat met de kleine uk.
    ik ben ook wel benieuwd naar et geslacht van je kleine.
    hoe ver ben je nu ongeveer in de zwangerschap?

hier ook nog geen papa en mama, wel iets wat er een beetje op lijkt, maar dat is alles. wel veel ka, té da, na, dé en dat soort uit spraken.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey mooatje
    leuk da tje er weer bent!
    een stapje terug nemen zal niet mee vallen met een klein meisje om je heen!
    hopelijk gaat het weer snel beter!!
    nog gefeliciteerd met babet!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo net bij babydump geweest en kom niet met een commodeplank thuis maar met een neiuwe buggy hihi

quinny zapp

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

en een foto van opzij

20. Blue Bird

wel een mooie buggy hoor.

@ Moaatje: nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van babet.
    Ik zal je zo een pb sturen. Want eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wat het wordt.

Deel Deze Pagina