zat net het verhaal van vlademia te lezen bij haar naam staat geblokkerd kan ze nu weer niet op deze site dan?
dat zou zomaar kunnen dat ze weer geblokt is. hier is ook wel een drama met verschonen. en in bad gaan gaat goed, maar eruit. chiel wil liever in bad blijven zitten, zo leuk vind hij het! hier krijgt chiel 1 beker diksap en als hij dat op heeft krijgt hij gewoon water.
haha dat badrituuel ken ik ook wel. erin gaat goed maar als hij eruit moet is het een drama. kan hem moeilijk een half uur in bad laten zitten..
nee dan deden ze niet omdat ik net 9 weken was..en pas vanaf 10/11 weken proberen heeel irri dus waarom laten ze mij dan zo vroeg komen en nu pas over 6 weken weer..na de echo..dus ja zucht.. ik zit dan nu dus ook al thuis te wachten tot zometeen mijn angelsound binnen komt!! en dan ga ik lekker zelf maar zoeken hihi in de hoop iets te horen...maar ja zo misselijk als ik ben zal het wel goed zitten Sem vind het ook leuk om te luisteren dus zit ook al te wachten haha ja dat is het moeilijke dus met de tandarts daar zijn de meningen nogal over verdeeld..misschien begin ik zonder en als het niet te houden is alsnog vragen ofzo...ik weet het niet!
Jaaaaa dit was eigenlijk na een paar maanden al hahaha want madam ligt alles behalve stil..maar nu is het niet meer te houden en gaat madam ook gelijk met dr handjes erin haha ow we zitten allebei na een poepbroek echt onder! en bij de luier trekt ze dr beentjes steeds op en een lol waardoor ik de luier dus niet fatsoenlijk aankrijg :S luiers en aankleden is echt een ramp !! ennuh drinken Eva drinkt heel veel dus moet ik mee oppassen maar hier melk/karnemelk BV roosvicee soms thee en bij genoeg gehad komt er water..
volgens mij kon ze dit al ff niet ivm haar leugens en gedrag naar andere toe..? ik weet niet hoe oud haar verhaal is wat je aan het lezen bent nu?
hier zitten de dames minimaal een half uur erin haha en als ik erbij ben sowieso lol! echt badder dames
dit is een nieuwer verhaal. waarschijnlijk een andere laptop, of een router waardoor je meer ip adressen hebt, en dus weer een account aan kunt maken?
ik moet eigenlijk wat doen, maar heb dus echt geen zin bah...... alleen maar stofzuigen en was opvouwen, de rest is gisteren wel al gedaan, maar toch...
Zo, lekker aan het kletsen geweest jullie zeg! @ bulldog: Hier krijgt hij slappe thee, water, en diksap naast de melk. Verschonen is inderdaad niet meer zo makkelijk. Hij gaat steeds staan en daarom gebruik ik nu vaak luierbroekjes als hij niet wil blijven liggen. Is wel ietsje duurder maar scheelt een hoop frustraties. @ bwtje: Jammer zeg dat je alsnog misselijk bent geworden. Hoe lang was je het bij Eva? En bij Sem? Vlademira is sinds kort weer actief op het forum onder een andere naam. Denk dat ze weer in kon loggen sinds de nieuwe site er is. Weet niet of ze nu weer geblokt is of niet. @ Sjoon: Hier ook een badfanaat. Soms zit ie in zn badje totdat ie rimpeltjes heeft en dan is hij het nog niet zat. Zo lief! Maarja, heb ook geen zin om hem ieder avond zo lang in bad te doen.
thanx je bent een schat! ja ik ben alweer een paar kilo kwijt maar dit kan eigenlijk nooit kwaad bij mij haha maarruh mooie tattoo's hoor heel beschaafd!! ik zal eens verder spieken daar ook al zooo lang niet geweest
ja het is dus niet de eerste keer dat ze onder een andere naam terug komt..ze blijft het volhouden ik snap dat mens ook niet helemaal waarom ze hier nu toch moet blijven komen maar ok..ondanks dit natuurlijk wel verschrikkelijk wat ze mee heeft gemaakt...
nou hier komt er ook weinig uit handen... eva had vanochtend weer eens de wijnfles uit de wijnkist te pakken en toen was het dus PANG en ja hoor kon ik alle rode wijn gaan opdweilen..andere flessen dus gelijk maar opgeruimd..en gelukkig gingen we de kussens die er lagen toch al wegdoen...met de verhuizing straks hahaha
pfff... dat is wat! ik heb de wijnflessen ook maar aan de kant gezet! want meneertje weet ze wel te vinden!