ik ga eens kijken Ik was al vroeg mijn bedje in want ik had het wel een beetje gehad...nu gaat het wel weer redelijk hopelijk blijft het zo! Sem was vanochtend al beneden met papa die is altijd vroeg wakker..en Eva werd met mij rond 7.45 wakker hihi wij liggen dan nog ff samen uit te rusten
Hier wel een redelijke slaper, meestal wordt hij tussen 7 en 7.30 uur wakker. Soms ook wel 6 uur maar dan gaat hij altijd nog even terug en dan slaapt hij gelukkig ook nog een uurtje. Vannacht had ik sinds lange tijd weer een gebroken nachtje. Om 12 uur werd Jayden huilend wakker. En om 3 uur liep ik met de honden buiten, want één van de hondjes is een beetje ziek... Vandaag lekker een thuis-dagje. Zit nu nog in mn ochtendjas met een bakkie koffie. Straks even douchen, en dan een beetje in huis rommelen vandaag. Hopelijk heb ik ergens in de loop van de dag een keer zin om de ramen te zemen haha, zal wel niet. Vanavond naar de bios, Harry Potter. Heb er echt zin in. Mijn schoonmoeder komt hier oppassen, dus Jayden hoeft gelukkig niet uit slapen.
Zit even op Michelle haar hyves te kijken. Staat dat haar zoontje 6 stappen los kan lopen. Dacht dat hij een half jaar geleden al zo goed kon lopen...
water + diksap, gewoon water, slappe lauwe thee. Alles wat ik drink vind ie interessant. Hij drinkt alleen niet zoveel, een paar slokjes. Op het aankleedkussen idd echt draaaama... Hij gaat steeds staan en pakt alles van het bovenplankje af. Het enige wat helpt is met de speen en tutlapje op de comode. Hij trapt ook vreselijk, laatst zat alles onder heb hem gelijk in bad gedaan..
grappig, vandaag is hij 1 jaar, 1 maand en 1 dag oud Coco: veel plezier bj HP. Ben benieuwd hoe die is, schijnt weer spannend te zijn... BWtje: leuk joh het hartje. Balen dat je misselijk bent. Lijkt me lastig met twee kleintjes erbij. ik ga maar aan het werk... doeii.
hier een lange slaper ik leg esmay 20:10 in bed en ze wordt pas 9 uur half 10 wakker en luier verschonen gaat goed hier af en toe draait ze wel eens alle kanten op maar dat komt weinig voor vooral al ik lekker met der speel tijdens het verschonen (op buikje blazen enzo)
@ Wilma: Wow, wat een slaapkop! Hier gaat hij tussen 20.00 en 20.30 naar bed, maar echt no way dat hij zo lang doorslaapt hoor. Hoe lang slaapt Esmay overdag nog?
@ Ellen: Grappig zeg, 1 jaar, 1 maand en 1 dag. In de lounge ofzo zag ik van de week ook iets grappigs. Kindje in Amerika was geboren om 12:34 en 56sec op 7.8.09. Hoe krijg je het voor elkaar.
laatste tijd wil ze dus smorgens niet meer slapen maar smiddags slaapt ze 1½ tot 2 uur veder helemaal niet ze wil niet meer slapen al heeft ze het sochtends gewoon nodig
ben jaloers op jullie met die goeie slapers.. hie ris het vanaf de geboorte al een drama geweest m.u.v een paar maanden.... vanmorgen was het 7uur en dan is hij wakker en gaat dan pas rond half 12 zn bed in en slaapt hij een uurtje tegenwoordig was voorheen altijd 2 uur.. hij gaat rond half 9 9 uur zn bed in sàvonds.. en word dan nog een keer wakker snachts waarom weet ik niet...
@ Bulldog: Hier maakt hij ook niet zo veel uurtjes hoor. 's Nachts slaapt hij 10 uurtjes ongeveer. En overdag 1X 2 uurtjes ongeveer.
Linda, leuke site hoor. Ook leuk om eens een foto van jou te zien. Toch leuk om het gezicht achter de naam te zien. Bwtje, leuk joh, het hartje gehoord. Bulldog, Babet krijgt 3x per dag melk, 2x sap en verder water. Al is ze het met het water lang niet altijd eens hoor. Ze drinkt alleen nog uit een fles, en soms wat slokjes uit een beker als we helpen. Maar een tuitbeker of zo wil ze niet. Vanaf vandaag ga ik minder werken. Gisteren over gesproken op mijn werk, en ze namen het positief op gelukkig. Zag er wel tegenop omdat ik bij Babet ook minder heb gewerkt. Dus vanmorgen mocht ik een beetje uitslapen. Dacht ik. Babet vond duidelijk van niet. Meestal word ze uit zichzelf rond half 9 wakker, maar vanmorgen even na 6en. En ook niet meer slapen daarna, pfffff.
hallo allemaal! noa was vanmorgen om kwart over 7 wakker dus weer later dan normaal noa slaapt nog 2 soms 3 x per dag! 'smorgens 1,5-2 uur na d'r broodje smiddags zo'n 2 uur en soms nog eind van de middag ook nog een uurtje...tsja ze heeft het nodig dus...als ze in d'r oogjes zit te wrijven en zit te gapen leg ik haar op bed...'savonds ligt ze tussen 7 en half 8 op bed tot de volgende ochtend noa eet nu s' morgens pap (met 150 cc peutermelk), half 10 banaantje uit het vuistje+ eventueel nog wat druifjes/stukje meloen. smiddags 1 a 2 boterhammetjes met 100cc peutermelk. smiddags krijgt ze soms een koekje of doosje rozijntjes.. en dan om 17:30 groenten met een toetje en een stukje fruit en dan voor dat ze naar bed gaat 150 cc peutermelk. tussendoor drinkt ze meestal water en soms krijgt ze wat diksap.
heb hem net op bed gelegd en hij sliep meteen is nog nooit gebeurt haha.. net weer een valpartij gehad hij wou zn eigen optrekken en viel .. vanmiddag met me moeke en broer schoonzus en nichtje winkelen. effe kijken of er nog wat in de uitverkoop valt te scoren ...
hier krijg hij smorgens fles 150+5 half 10 banaan/druif/meloen. smiddags 2 boterham met een beker melk. tussendoor nog een koekje of fruitreep. tussen 5 en half 6 warm eten wat wij ook eten. en dan om 8u een flesje 150+5 maar laat meestal 50cc staan.
@ Linda: Ook al zo'n lekker slaapkoppie. @ bulldog: Shopze! Ons schema: ontbijt: Bv + boterham 10 uur: fruit 12/13 uur: boterham + slokje BV slapen 15/16 uur: koekje of fruit 17.30 uur: warm eten 20.00 uur: papfles met koemelk slapen
Klopt, maar Babet wilde niet meer. Ik was volgens mij al even aan het droogvoeden, om haar de techniek niet te laten afleren, maar ze wilde steeds vaker niet aanhappen. Toen kwam ik opeens tot de conclusie dat ze al twee weken niet meer bij me gedronken had. Dus eind april is de laatste keer geweest. Vind het erg jammer, en ik mis het ook best wel. Maar ik mag bijna weer. Wel super dat jij het nog steeds volhoud hoor! Ik werk drie dagen per week, en ga die dagen nu van 13.00 tot 17.00 werken. Da's 12 uur per week. Als ik het zo lees is dat echt heeeeeeel erg weinig.