Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ blondie: beterschap meid. Jeetje al 10 weken thuis. Heeft het te maken gehad met je zwangerschap?

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca hier is ghet haren wassen ook een drama ik doe het heel snel en dan is het weer goed!
    hier vind hij het6 water in zn gezicht niet zo leuk ...

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blondie: Bah, wat naar, 10 weken ziek thuis. Gelukkig ben je nu weer beter.

@ Bianca: Hier is het haar wassen niet zozeer een probleem maar het uitspoelen. Ik probeer dan een beetje zn hoofd naar achter te houden en doe het gewoon, dan maar 3 seconden huilen...

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd wat coco zegt doen wij ook wel zo.
    hij moet het toch, dus dan maar snel!
    hoewel hij het wel leuk vind om met de douchekop te spelen als we er zachtjes water uit laten komen.
    ik denk dat veel kindjes dit niet zo prettig vinden.

gisteren las ik het dagverslag van het kdv in zijn mapje.
    er stond in dat hij overal ging staan. dus mijn vriend en ik keken elkaar aan zo van: wat doe jij daar wat je hier niet doet chiel??
    haha, zo leuk, en vanmorgen de hele tijd gaan staan overal.
    ben zo blij! weer een stapje verder!

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

blondie: 10 wkn ziek, jeetje zeg, hopen dat het van nu af aan wat beter gaat!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Ah, wat jammer dat jullie dat de allereerste keer hebben moeten missen zeg. Maar natuurlijk wel gaaf dat hij het nu ook gewoon thuis doet.

Hier doet hij sinds gisteren echt lopen, met evenwicht. Hiervoor was het steeds 3 of 4 stapjes van bv zn loopauto naar de tafel, maar nu doet hij echt stukjes los, ben zooo trots!

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco leuk is dat he als ze echt gaan lopen!
    hier gaat hij heel de woonkamer rond met lopen af en toe een x vallen en dan weer opstaan en verder...

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo zoon lief ligt nu lekker op bed hopelijk wat langer als gister (40min)
    de dagelijkse gingen zijn al gedaan stofzuigen dweilen wassen strijken dus effe rust nu..

eten jullie kindjes al volledig met de pot mee??

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, hier eet chiel helemaal met de pot mee. behalve als we een keer patatjes hebben, of echt iets wat pittig is, dan niet, dan krijgt hij gewoon nog een potje

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Hier ook volledig met de pot mee. Af en toe een uitzondering. Net zoals gisterenavodn aten wij brood, dus toen heeft hij een potje op. En als we bijvoorbeeld iets erg pittigs eten krijgt hij ook een potje.

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

http://vanaalstinstallatie.nl

hey willen jullie ff kijkje hierop nemen? en wat vinden jullie ervan?
    we hebben website gemaakt voor mijn vriend zijn bedrijfje, was echt wel een hoop werk. pfff.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ook met de pot mee m.u.v. friet en pikant eten ook een potje
    of een eigengemaakte prakje uit de vriezer had een paar x wat over en heb ik ingevroren.

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    krijg hem niet geopend
    zal wel weer aan me internet liggen ...

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier is het internet ook slecht, kan natuurlijk ook hier aan liggen dan he!

15. Blue Bird

Hier eet Suzanne sinds maandag met de pot mee. We hadden nog wat ingevroren voor haar, maar dat wilde ze niet meer. Ze had wat witvis van mij en wat aardappeltjes. Nou ze vond het geweldig. Dinsdag en woensdag hadden we nog wat left overs en daar heeft ze dus ook van meegegeten.
    Alleen vanavond eet ze weer het voedsel wat we zelf voor haar hebben gemaakt (uit het boek Opperdepop), want wij gaan vanavond BBQ'en.

En joehoe... Suzanne drinkt volledig koemelk :) heerlijk geen gesjouw meer met melkpoeder. Ja, ik moet het alleen nog opmaken en dan drinkt ze volledig koemelk. Echt heerlijk....

@ bulldog: jij had toch een tattoo laten zetten, is daar al een foto van. Ik heb ook een tattoo. Op mijn linkerbovenarm. Een eigen ontwerp, zal ik maar zeggen.

16. Blue Bird

hey sjoon mooie website... jammer dat jullie Deventer wonen. Anders had ik hier wel een mooi klusje voor jullie ;)

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Site ziet er goed uit zeg!

Ik heb net bij de Zeeman een paar shirts gescoord voor €0,50 stuk! Ze waren afgeprijsd voor een euro, maar op alle afprijzingen was nog eens 50% extra kassakorting!
    Rompertjes van de Zeeman vallen hier nooit goed, maar shirtjes wel, dus het was even leuk inslaan.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

je kan altijd proberen! haha
    mijn vriend zoekt gewoon waar er werk is.
    hij moet voor het bedrijf waar hij nu voor werkt ook naar uden, boxmeer ed die kanten uit. en als het bij jullie zou zijn, dan gaat hij gewoon bij mijn ouders nog ff op de koffie! haha

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca ja had maandag een tattoo laten zetten heb er nog geen foto van op de comp staan doe ik vanavond even erop zetten dan zal ik hem op de juni mama`s hyves zetten....

@coco kijk das nog eens scoren kan je tenminste wat shirts verslijten voor 50cent haha..
    had net een 3 kwarts broek gekocht bij jola mode 3.95....
    verder hebben ze nergens meer korte broeken maatje 80...

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik kan ook nergens korte broeken vinden voor chiel. wel de kleine maatjes en voor meisjes, maar niks voor jongens helaas

Deel Deze Pagina