dacht al dat het aan mij lag sjoon echt erg de rekken hangen vol met meiden kleren maar voor jongens niet! morgen nog ff naar de prenatal en anders heb ik gewoon pech. heb al 2 broeken weer weg kunnen gooien die kapot waren zo houden we niet veel over en de zomer is nog niet voorbij..
Ik heb een aantal kortre broeken bij de C&A vandaan, maar das al een tijdje geleden, weet niet of ze die nog hebben...
Ik ga even kijken bulldog... Wij zijn de laatste tijd ook steeds aan het filmen, hebben we het eerste jaar helemaal niet gedaan... Wel veel foto's maar echt zonde dat we nooit de moeite hebben genomen om te filmen.
Whahhaha, geweldig filmpje zeg. Hier loopt hij nog niet zo snel hoor, Jayden is veel voorzichtiger. Maar jouw zoontje loopt al wat langer toch?
ik heb verder ook nooit gefilmt ja met zn verjaardag die moe tik nog op dvd laten zetten. eigenlijk wel zonde dat ik niet meer gefilmt heb toen hij ging kruipen en rollen maarja niks meer aan te doen...
uuhhm nee sinds eindvorige week ongeveer eerst 2 stappen toen 6 en nu wankelt hij de hele kamer door haha..
maar ik ga hier ff verder ik kom vanavond nog wel ff kijken want manlief is naar de voetbal. dat jammer genoeg weer begint ....
Leuk zeg al die lopende kindjes al. Was vanmiddag ook nog effe in de stad, de winterjassen hingen alweer hier en daar. HIng best een leuke bij Prenatal, maar gauw weggehold geen idee welke maat ik moet nemen. Raar eigenlijk dat je zomerkleren echt moet kopen voordat het warm is anders is het op!! Kreeg net ook een mail van de h&m dat 20 juni de najaarscollectie online komt, nou dan kan je alleen nog maar in de winkel korte broeken kopen. Lekker koopje zeg bij de zeeman!! Is wel makkelijk op vakantie wat extra shirten.
Leuk die lopende kindjes. Luuk doet dat nog niet. Wel af en toe even los staan maar dan zichzelf snel weer vastpakken. Hoe zit het met de tanden&kiezen? Luuk heeft nu: onder: 2 tandjes en 2 kiezen boven: 4 tanden en 2 kiezen en de 5e kies komt eraan. Mijn vinger is echt niet veilig meer in zijn mond... We weten wat de volgende baby wordt, alleen houden het voor onszelf. Heb eergister na de 20 weken echo even wat kleertjes gekocht. Ben er wel heel anders mee bezig! Enne 10 weken ziek..bij Luuk was ik 32 weken ziek.. dus dit is al een hele vooruitgang
@blondie dan is dit wel een heel verschil ja .. klinkt alleen zo lang. was verder alles goed bij de 20 weken echo? hier nu 4 tanden boven en 4 beneden denk dat er een kies aan zit te komen hij wil geen warm eten zit heel de dag met zn vinger in zn mond en kwijlt verschrikkelijk.
ja alles zag er prachtig uit gelukkig! Ooh dat zou goed kunnen meid, Luuk doet dat ook met z'n vinger in de mond bij de kiezen!!
fijn dat alles goed was! ben je al met een 2e babykamer begonnen? hij deed dat met zn tandjes ook altijd in zn mond zitten fruniken..
nee Luuk krijgt een andere kamer..babykamer blijft hetzelfde. Maar eerst gaan we nog verbouwen halverwege/eind september..het wordt dus nog druk! hier een fotootje
wow wat een duidelijke echo echt super goed te zien. krijgt luuk dan een meegroeibed of blijf hij in een ledikant? ook nog verbouwen ppff wel druk maarja zou het er anders nog van komen?
ik ga er weer vantussen zit iedereen lekker buiten te genieten van het lekkere weer? ik ga nog wel even buiten zitten en dan drek baby`s wil is wet kijken. vind ik indrukwekkend om te zien. vind die derek toch wel apart ... fijne avond
@linda: het bedritueel hier is: bad, aankleden, tanden poetsen, drinken, boekje lezen (zo'n dik kartonnen boekje). Soms een paar knuffels gedag zeggen en dan in bed. Meestal hoor ik hem dan niet meer. Helaas deze hele week na 3 kwartier klaarwakker. Alleen beneden spelen was goed. Na een half uur weer naar bed. Tja, ik hoop niet dat het een gewoonte wordt... Vandaag geprobeerd om te laten gillen, na 20 minuten was ik het zat dus toch maar weer na beneden gehaald... Gisteren waren opa en oma hier oppassen, de slimmert heeft de hele avond tot 10 uur beneden gezeten met hen.... @ Bianca: Ik heb van die Nijntje bekers voor in bad, een ervan heeft gaatjes. Al spelend sproei ik over z'n hoofd de shampoo uit. Gaat goed @Bulldog: hier niet elke dag met de pot mee omdat wij vaak pas na 7-en eten. Ik kook meestal groente en aardappels voor hem alleen. @sjoon: je website kon ik niet openen... @ blondie: mooie echo!
@xxxxx: klopt, komt omdat we een beetje geklooi hier hebben met het internet. de server staat uit, ik zet hem zo aan, misschien dat je dan kan kijken als je wilt natuurlijk!