jij bent er vroeg bij sjoon!!! hier weer wat beter geslapen maar 1x wakker geweest om dat hij was omgerolt haha.... hij slaap tegenwoordig maa rtot 7uur wel jammer...
ja idd! ik moet werken zometeen, dus ik sta om 7 uur op, ga ff eten, mail checken enzo, dan ga ik met een fles warme melk naar boven, die geef ik aan chiel en dan ga ik me omkleden en klaar maken. daarna chiel aan kleden, en dan naar beneden wachten tot ik weg moet (net zoals nu!)
als kleintjes zelf gaan staan, duurt het dan ook niet lang meer voordat ze gaan stappen? want chiel wil wel enorm graag aan de hand stappen, en soms is het bijna rennen zo hard dat die dan gaat!
vandaar dus werkse straks!! hier liep hij vrij snel aan de hand en achter zn karretjes, denk een maandje ofzo. sinds vorige week pas echt los. maar dat is bij ieder kind anders...
zo hier is weer gestofzuigd en gedweilt de wasmachine staat aan de vaarwasser is weer leeg. ben er weer klaar mee voor vandaag.. drek effe koffie drinken bij mn schoonzus en babynichtje... ga nu effe de hond uitlaten tis nu even droog..
@ Blondie: Mooie echo! Hier heeft hij beneden 4 tanden en onder 4 tanden. Nog geen kiezen. @ Ellen: Wat een boefje is die Raul toch dat hij dat bij elkaar krijgt bij opa en oma. @ Sjoon: Hier stond hij al met 10 maanden langs de tafel enzo, ging ook kort daarna stapjes maken langs de tafel, maar is pas een week na zn verjaardag voorzichtig gaan proberen losse stappen te maken en nu sinds een paar dagen heeft hij aardig het evenwicht gevonden en kan ook wat langere stukjes lopen.
Sjoon: heb net nog ff gekeken maar lukte niet, probeer het vanavond nog wel.... Coco: het is echt een boef. Als ie zo ligt te gillen en je komt z'n kamer binnen, zit ie rechtop met een big smile Vannacht heeeerlijk geslapen, niemand gehoord, geen onweer niets.... Hij heeft van 21 tot 8 uur geslapen, achterelkaar Ik ga aan het werk, vandaag is het papadag
haha kheb verder niks te melden dus.. hier valt het stil. had vandaag eingelijk weer moeten beginnen met de pil. hoop zo dat ik een beetje goeie cyclus heb. maar we zullen zien
@bulldog ik maak deze maand mijn strip af (afgelopen maandag begonnen) en dan stop ik ook met de pil...in oktober/november gaan we er pas voor maar wil ff een paar maandjes mijn cyclus bijhouden en die troep uit mijn lijf..ik ga wel gelijk aan de foliumzuur.. ik hoop dat als we in september naar centerparcs gaan noa ook wat losse stapjes doet lijkt me zo leuk! noa is nu alles aan het nazeggen voor zover het haar lukt.... afblijven zegt ze na, me schoonmoeder zat een boekje met haar te kijken en plaatjes te benoemen en ze zei appel, ijsje, en aap na haha klinkt zo grappig...maar als je wat tegen haar zegt dan probeert ze het echt na te zeggen echt zo leuk! moet nu wel (maar was ik wel al) ECHT letten op WAT ik zeg...want voor je het weet zegt ze het na...ook als ze geplast/gepoept heeft zit ze aan dr luier en zegt ze poep poep
Wauw iedereen boekt al zoveel vooruitgang, Melania stapt aan de hand en rond de tafel maar dat laatste doet ze al een tijdje, voor de rest probeert ze haar zelf recht te stellen (los) maar dat is nog niet echt gelukt, behalve voor 1sec en heeft ze 1keer 3stappen gezet los naar mij toe maar da heeft zemaar 1keer gedaan en das al 2weken ofzo geleden, ik merk gelijk dat ze nog niet genoeg evenwicht heeft voor het alleen te doen , want ze zou wel willen , en praten doet ze al helemaal niet, niets ze heeft een tijdje dada gezegt tijdens dat ze wuifde maar dat is ook al gedaan (ze doet natuurlijk wel bababa dadada mamamama,maar nooit echte woorden ofzo) groetjes
@linda hier ook pas november hoor maar heb zo moe van die doorbraakbloedingen da tik gewoon stop en even de rommel uit me lijf laat gaan ! wat goed dat noa zo goed kan napraten hie ris dat nog niet tis een hele dag bah en bal... @minke jij ook een fijn weekend..
e raden het zowiezo 4 weken VOOR conceptie tm/8 weken erna...kan zowiezo geen kwaad dus begin er gewoon mee zodra ik stop met de pil. ja ik verbaad me soms ook over dat napraten maar volgens mij is ze met dat en dr fijne motoriek (ze weet elk kruimeltje te pakken, en doet poppetjes in het uit autotjes )sneller dan met dr grove motoriek (lopen, staan, etc/.) alhoewel ze daar ook niet onwijs langzaam mee is ofzo...ze staat nu aan alles, loopt langs de tafel, bank, en staat soms heel even los, sommige hier lopen al los!
dat met die kruimeltjes en proppjes dat kan hij hier ook super goed ! het lopen aan tafel enzo is een begin over een paar weken dan loopt ze wel los. hier waren het eerst 2 stapjes los toen 6 en zo steeds meer. ik begin volgende maand wel met het foliumzuur dan is het zeker 4 weken van te voren haha..